Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Ważne

Automatyczna kompilacja .sma z załącznikaProblem

ważne kompilacja załącznik .sma

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#21 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 07.03.2012 18:39

a co ci nie dziala ?? piszesz do administracji zeby dodali twój nagłówek do kompilatora i tyle

Np. sma Diablo by onyku. ;P Mi tam Hiroshima tłumaczył coś na pw ale zieloni będą spamować przykład:http://amxx.pl/topic...e/page__st__240 post
matizz9811
  • +
  • -
  • -1

#22 Hiroshima

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 07.03.2012 18:57

Zablokowaliście całkowicie możliwość dodawania plików AMXX, a nie wszystkie przechodzą przez Wasz kompilator pomimo, że są poprawnie napisane.


w przypadku braku możliwości skompilowania pluginu z powodu braku bibliotek, dałem dość widoczną informację i jeśli jej nie widzisz przy nieudanej kompilacji pluginu to proponuję udać się do okulisty.

Nie jestem typem człowieka, który lubi się powtarzać.

Można ewentualnie zrobić jeszcze temat na forum, gdzie można będzie wrzucać brakujące biblioteki po czym dodam je do kompilatora.
  • +
  • -
  • 0

#23 Hiroshima

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 07.03.2012 18:58

Np. sma Diablo by onyku. Mi tam Hiroshima tłumaczył coś na pw ale zieloni będą spamować przykład:http://amxx.pl/topic...e/page__st__240 post
matizz9811


a próbowałeś chociaż pobrać ten plugin zanim napisałeś tego bezsensownego posta?
  • +
  • -
  • 0

#24 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 07.03.2012 19:04

a próbowałeś chociaż pobrać ten plugin zanim napisałeś tego bezsensownego posta?

Zasugerowałem się Postem matizz9811 :blink:
  • +
  • -
  • 0

#25 Hiroshima

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 07.03.2012 19:10

to się sugeruj dalej zamiast sprawdzić samemu zanim napiszesz, że coś "nie działa"
  • +
  • -
  • 0

#26 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.03.2012 08:11

*
Popularny

a co jeśli plugin nie kompiluje się z powodu braku plików .inl, a nie .inc? podzielone pluginy sprawiają kłopot w tym przypadku
  • +
  • -
  • 6

#27 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 08.03.2012 18:46

a co jeśli plugin nie kompiluje się z powodu braku plików .inl, a nie .inc? podzielone pluginy sprawiają kłopot w tym przypadku


nie sprawdzalem ale jesli tak jeszcze nie zrobiliscie to mozesz zrobic tak ze jak sie nie kompiluje to nie wyswietla lącza pobierz plugin :DD

btw GZ xD
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#28 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 10.03.2012 20:37

a co jeśli plugin nie kompiluje się z powodu braku plików .inl, a nie .inc? podzielone pluginy sprawiają kłopot w tym przypadku

Dokładnie o tym pisałem. Jeśli piszę pluginy pod amxx, to zazwyczaj dodaję własne .inl celem stworzenia natywów do współpracy z innymi pluginami.
Przykład z życia wzięty: Mam serwer zBF2mod i z KillAssist. Taki zmodyfikowany plugin KillAssist (daje fraga także osobie, która mocno poturbowała zabitego, a nie tylko jego dobijaczowi), dodający także fraga do statystyk BF2mod poprzez natywy, nie skompiluje się poprzez Wasz kompilator ze względu na brak plików .inl, a nie wyobrażam sobie, żeby wszystkie pliki .inl przesyłać Administracji, bo to mija się z celem. Na takie wyjątki powinna być możliwość dodania własnego AMXX, choćby uprzednio akceptowanego przez Administrację, nieraz bowiem samo SMA nie wystarcza, bo znajdują się "osoby", które nie potrafią skompilować sobie plików, a już na pewno nie lokalnie z plikami INL.

Użytkownik benio101 edytował ten post 10.03.2012 20:54


#29 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 10.03.2012 21:44

nie skompiluje się poprzez Wasz kompilator ze względu na brak plików .inl, a nie wyobrażam sobie, żeby wszystkie pliki .inl przesyłać Administracji

Jeżeli ktoś by się tym zajął to można by dodać w kompilatorze opcję wysłania plików .inl i były by one zapisane np. na 24h ale wątpię żeby takie coś przeszło a nawet jeśli to pewnie będzie z tym dużo roboty i nikomu się nie będzie chciało :)
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#30 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.03.2012 23:59

a co jeśli plugin nie kompiluje się z powodu braku plików .inl, a nie .inc? podzielone pluginy sprawiają kłopot w tym przypadku

Dokładnie o tym pisałem. Jeśli piszę pluginy pod amxx, to zazwyczaj dodaję własne .inl celem stworzenia natywów do współpracy z innymi pluginami.
Przykład z życia wzięty: Mam serwer zBF2mod i z KillAssist. Taki zmodyfikowany plugin KillAssist (daje fraga także osobie, która mocno poturbowała zabitego, a nie tylko jego dobijaczowi), dodający także fraga do statystyk BF2mod poprzez natywy, nie skompiluje się poprzez Wasz kompilator ze względu na brak plików .inl, a nie wyobrażam sobie, żeby wszystkie pliki .inl przesyłać Administracji, bo to mija się z celem. Na takie wyjątki powinna być możliwość dodania własnego AMXX, choćby uprzednio akceptowanego przez Administrację, nieraz bowiem samo SMA nie wystarcza, bo znajdują się "osoby", które nie potrafią skompilować sobie plików, a już na pewno nie lokalnie z plikami INL.

Wszystko fajnie, ale jakoś na forum dużo takich plików amxx nie było i nie ma (stare pliki jeszcze są). Przeważnie jak ktoś wrzucał amxx to nie był to jakiś skomplikowany plugin, który ma nie wiadomo ile dołączonych plików inl, a tym bardziej jakichś własnych plików inl.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ważne, kompilacja, załącznik, .sma

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych