Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Odtwarzanie dźwięku zależne od stanu podłożonej bomby

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cyber-Kill

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:ProKill
Offline

Napisano 02.03.2012 16:55

Witajcie Użytkownicy.
Piszę do was w ważnej sprawie, a mianowicie o napisanie 2 pluginów.
1. Gdy będzie 30 sekund, a bomba nie zostanie podłożona to odtwarza się dźwięk - inny dla ct inny dla tt
2. Kiedy tt podłoży bombę odtwarza się dźwięk (ale tylko w tt, w ct niee..)

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.03.2012 17:04

1.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hubert"

new bombplanted = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
}
public NowaRunda(){

bombplanted = 0;
set_task(150.0, "BOMBA");

}
public BOMBA(){

if(bombplanted == 0){

for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(!is_user_alive(id))
continue;


switch(get_user_team(id))
{
case 1: client_cmd(id, "spk dzwiek/dzwiek_tt");  // tutaj zmieniasz dzwieki odgrywane
case 2: client_cmd(id, "spk dzwiek/dzwiek_ct"); // tutaj tez tylko ze dla ct
}
}
}
}
public BombaPodlozona(){

bombplanted = 1;
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("dzwiek/dzwiek_ct.wav");   // tutaj wskazujesz dzwiek dla ct (ktory ma sie pobrac graczu)
precache_sound("dzwiek/dzwiek_tt.wav"); //tutaj tez
}

public Koniec_Rundy(){

remove_task(0)


}

2.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Po podlozeniu dzwiek do CT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "HubertTM"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
}

public BombaPodlozona(){


for(new id=0;id<=32;id++)
{
if(!is_user_alive(id))
continue;


switch(get_user_team(id))
{
case 2: client_cmd(id, "spk dzwiek/bomba"); // jaki dzwiek ma odegrac sound/dzwiek/bomba
}

}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("dzwiek/bomba.wav"); // pobieranie tego dzwieku sound/dzwiek/bomba.wac

}


Pierw sprawdź . Miałem sporą przerwę.
Dzwięki muszą być w .wav
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 488
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 07.03.2012 21:22

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych