Witam.
Mam dylemat i zwracam się do Was, użytkowników o udzielenie opinii.
Zapewne ktoś z Was grał na Zombiemodzie cscenter
Chciałbym się spytać, czy orientuje się ktoś, czy jest to biohazard, czy też ZombiePlague.
Aktualnie mam wgrany ZombiePlague, lecz mam problemy z jego skonfigurowaniem.
Jeśli ktoś byłby chętny do pomocy skonfigurowania, odwdzięczę się reklamą na serwerze czy slotem
Pozdrawiam,
SzoGuN
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dobry zombiemod
Temat rozp.
Szogun
, 23.02.2009 00:32
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.02.2009 00:32
#2
Napisano 23.02.2009 08:39
Na cscenter jest biohazard
#3
Napisano 23.02.2009 09:11
Biohazard.
A pomógł by ktoś skonfigurować podobnie?
A pomógł by ktoś skonfigurować podobnie?
#4
Napisano 23.02.2009 10:05
Powiedz o co Ci dokładnie chodzi to spróbujemy Ci jakoś pomóc. Co chcesz skonfigurować i jak?
#5
Napisano 23.02.2009 10:19
Otóż chciałbym:
1. aby nie było klas, wiem iż istnieje cvar:
Lecz nawet gdy zmienie "1" na "0" to po wpisaniu /class dalej klasy są.
2. Frostnade zamiast Flashbanga. [oryginalnie frostnade jest zamiast granata sg]
3. Zombie ma na start 400hp [każde] lecz regeneruje się do 200.
Z góry dziękuję za pomoc
1. aby nie było klas, wiem iż istnieje cvar:
// Włącz klasy Zombie. bh_zombie_class 1
Lecz nawet gdy zmienie "1" na "0" to po wpisaniu /class dalej klasy są.
2. Frostnade zamiast Flashbanga. [oryginalnie frostnade jest zamiast granata sg]
3. Zombie ma na start 400hp [każde] lecz regeneruje się do 200.
Z góry dziękuję za pomoc
#6
Napisano 23.02.2009 10:33
1. Otwórz bh_zombieclass.ini usuń 4 klasy, jedną zostaw i odpal.
2. Nie wiem, jak znajdę gdzie to się ustawia to napiszę
3. Wchodzisz do addons/amxmodx/scripting otwierasz notatnikiem biohazard.cfg.
Lub w bh_zombieclass.ini ustaw HP na 400.
2. Nie wiem, jak znajdę gdzie to się ustawia to napiszę
3. Wchodzisz do addons/amxmodx/scripting otwierasz notatnikiem biohazard.cfg.
// default zombie setting #define DEFAULT_PMODEL "models/player/slum/slum.mdl" #define DEFAULT_WMODEL "models/v_knife_zombie.mdl" #define DEFAULT_HEALTH 170.0 //Health value #define DEFAULT_SPEED 280.0 //Speed value #define DEFAULT_GRAVITY 1.0 //Gravity multiplier #define DEFAULT_ATTACK 2.0 //Zombie damage multiplier #define DEFAULT_DEFENCE 0.087 //Bullet damage multiplier #define DEFAULT_HEDEFENCE 1.0 //HE damage multiplier #define DEFAULT_HITSPEED 0.89 //Pain speed multiplier #define DEFAULT_HITDELAY 0.28 //Pain speed delay value #define DEFAULT_REGENDLY 0.18 //Regeneration delay value #define DEFAULT_HITREGENDLY 2.0 //Pain regeneration delay value #define DEFAULT_KNOCKBACK 1.0 //Knockback multiplier
Lub w bh_zombieclass.ini ustaw HP na 400.
#7
Napisano 23.02.2009 10:42
1. Dzięki, działa.
2. Dzięki
3. Działa.
Mam jeszcze jedno pytanko, myślę że ostatnie.
Wiesz może gdzie mam ustawić MOCNE odpychanie?
Próbowałem w bh_zombieclass.ini :
2. Dzięki
3. Działa.
Mam jeszcze jedno pytanko, myślę że ostatnie.
Wiesz może gdzie mam ustawić MOCNE odpychanie?
Próbowałem w bh_zombieclass.ini :
#define DEFAULT_KNOCKBACK 1.0 //Knockback multiplierDałem na "2.0" później na "5.0" i efekt był ten sam
#8
Napisano 24.02.2009 18:04
A próbowałeś np.: 0.2 ?
#9
Napisano 27.02.2009 12:45
Abes_Ziomal, próbowałem.
Niech będzie tak jak jest.
Proszę o zamkniecie tematu, Grish trzymaj: pomógł
Niech będzie tak jak jest.
Proszę o zamkniecie tematu, Grish trzymaj: pomógł
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych