Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
weapon_gdeagle (pomoc nie wiem jak nazwać nawet :D)
Temat rozp.
ASu
, 27.02.2012 15:36
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.02.2012 15:36
witam.
czy ktoś może mi wytłumaczyć jak i czy wg. da się zrobić takie coś:
weapon_gdeagle
np.
give_item(id, "weapon_gdeagle");
z tą komendą ma być tak że jak komuś dam ta broń ma:
- zmienione dmg
- zmieniony model
Liczę na szybką odp..
czy ktoś może mi wytłumaczyć jak i czy wg. da się zrobić takie coś:
weapon_gdeagle
np.
give_item(id, "weapon_gdeagle");
z tą komendą ma być tak że jak komuś dam ta broń ma:
- zmienione dmg
- zmieniony model
Liczę na szybką odp..
#2
Napisano 28.02.2012 16:40
@Refresh
#3
Napisano 28.02.2012 17:25
musialbys napisać sobie plugin od zmiany broni no i plugin ten musialby udostępniac natyw ktory by dawał te bron.
Zresztą co ja bd tlumaczyl jak wiesz jak dodac nową bron to tym bardziej zrozumiesz to co napisalem w 1 zdaniu.
Zresztą co ja bd tlumaczyl jak wiesz jak dodac nową bron to tym bardziej zrozumiesz to co napisalem w 1 zdaniu.
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#4
Napisano 06.03.2012 19:23
Mniej czy więcej wiem.
Mógł by mi ktoś dać kod który to robi?
(Jako osobny plugin ja chce tylko w 2pluginie dopisac np. native bla_bla(id); i dac komuś broń)
Mógł by mi ktoś dać kod który to robi?
(Jako osobny plugin ja chce tylko w 2pluginie dopisac np. native bla_bla(id); i dac komuś broń)
#5
Napisano 09.03.2012 14:03
orpheu i przechwytywania wywoływania give_item
#6
Napisano 10.03.2012 12:08
nie znam się na orpheu ;/
Dodam wam kod co wymyśliłem
pomożecie tylko by za pomocą give_item dodac tą broń??
Dodam wam kod co wymyśliłem
#include <amxmodx> #include <fun> #include <zombieplague> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new g_has_gdeagle[33] public plugin_init() { register_plugin("Golden Deagle", "0.1", "Drako") register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1"); register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public plugin_precache() { precache_model("models/csp_gxp/v_g_deagle.mdl") precache_model("models/csp_gxp/p_g_deagle.mdl") } public plugin_natives() register_native("weapon_gdeagle", "native_give_weapon_add", 1) public client_connect(id) g_has_gdeagle[id] = false public client_disconnect(id) g_has_gdeagle[id] = false public zp_user_infected_post(id) { if (zp_get_user_zombie(id)) g_has_gdeagle[id] = false } public Event_DeathMsg() { if(read_data(2)) g_has_gdeagle[read_data(2)] = false } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !g_has_gdeagle[this] || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_DEAGLE) damage=damage+10 SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; } public Event_CurWeapon(id) { if (!g_has_gdeagle[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new Wpn = read_data(2) if(Wpn == CSW_DEAGLE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/csp_gxp/v_g_deagle.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/csp_gxp/p_g_deagle.mdl") } return PLUGIN_CONTINUE; } public native_give_weapon_gdeagle(id) { g_has_gdeagle[id] = true; give_item(id, "weapon_deagle"); }
pomożecie tylko by za pomocą give_item dodac tą broń??
#7
Napisano 10.03.2012 12:19
działa ? jeśli tak to co tu zmieniać
#8
Napisano 10.03.2012 12:28
chodzi oto by w innym pluginie dac bron graczowi przez give_item(id, "weapon_gdeagle"); a nie weapon_gdeagle(id)
#9
Napisano 10.03.2012 13:22
public plugin_natives()
{
register_native("weapon_gdeagle", "native_give_weapon_gdeagle", 1);
}
Coś takiego spróbuj, ale wątpie żeby działało
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D
#10
Napisano 10.03.2012 13:26
przecież on już ma coś takiego
#11
Napisano 10.03.2012 13:43
jemu chodzi o to zeby przez give_item mogł dać tą swoją broń
juz ci pisalem napisz wlasną funkcje give_item;
np
do tego natyw i tyle
juz ci pisalem napisz wlasną funkcje give_item;
np
_c_give_item(id,item[]){ if (equal(item,"weapon_gdeagle")) { g_has_gdeagle[id]=1; give_item(id,"weapon_deagle"); } else give_item(id,item); }
do tego natyw i tyle
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#12
Napisano 10.03.2012 19:48
G[o]Q
To co dałeś działa ale
Chyba mój natyw nie działa mogł by ktoś poprawić
To co dałeś działa ale
#include <amxmodx> #include <fun> #include <zombieplague> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new g_has_gdeagle[33] public plugin_init() { register_plugin("Golden Deagle", "0.1", "Drako") register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1"); register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1); } public plugin_precache() { precache_model("models/csp_gxp/v_g_deagle.mdl") precache_model("models/csp_gxp/p_g_deagle.mdl") } public plugin_natives() register_native("give_weapon_gdeagle", "native_give_weapon_add", 1) public client_connect(id) g_has_gdeagle[id] = false public client_disconnect(id) g_has_gdeagle[id] = false public zp_user_infected_post(id) { if (zp_get_user_zombie(id)) g_has_gdeagle[id] = false } public Killed(id) g_has_gdeagle[id] = false public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !g_has_gdeagle[this] || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_DEAGLE) damage=damage+10 SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; } public Event_CurWeapon(id) { if (!g_has_gdeagle[id] || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new Wpn = read_data(2) if(Wpn == CSW_DEAGLE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/csp_gxp/v_g_deagle.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/csp_gxp/p_g_deagle.mdl") } return PLUGIN_CONTINUE; } public native_give_weapon_add(id) { g_has_gdeagle[id] = true; give_item(id, "weapon_deagle") }
Chyba mój natyw nie działa mogł by ktoś poprawić
#13
Napisano 11.03.2012 21:52
@Refresh
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych