Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Prośba o modyfikację klasy

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wujek ByQ

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.02.2012 21:58

Proszę edytować to sma tak aby klasa miała zmniejszoną widoczność zawsze a gdy kuca z nożem w ogóle jej nie widać. Zmniejszona widoczność jest, jednak gdy kucam na nożu widać mnie normalnie(czyli ze zmniejszoną widocznością) Proszę o pomoc. Za zrobienie leci +

SMA KLASY

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/3 szansy na zabranie perku swojej ofierze.Nie widać go gdy kuca na nozu.Awansuje na Wycwiczonego Zlodzieja(150lvl).";
new const bronie = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_advance(cod_get_classid("Galileusz"), 100, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return;
if(!ma_klase[killer])
return;
if(random(3))
return;
if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
ofiara[killer] = victim;
Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;
if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


#2 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2012 00:27

Dodaj
#include <fakemeta>

W public plugin_init Dodaj to na końcu
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
A to dodaj na sam koniec sma
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

Jeżeli nie będzie działało to wiedźcie, że nie znam się bardzo dobrze na codzie, więc możecie jeszcze wybaczyć :)

Użytkownik zQnem edytował ten post 25.02.2012 00:28

  • +
  • -
  • 0

#3 Wujek ByQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.02.2012 01:18

Wyskakuje mi error przy kompilacji... możesz mi tu podesłać gotowe sma? Był bym wdzięczny.

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 25.02.2012 07:27


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <colorchat>

#include <fakemeta>



new const nazwa[] = "Zlodziej";

new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/3 szansy na zabranie perku swojej ofierze.Nie widać go gdy kuca na nozu.Awansuje na Wycwiczonego Zlodzieja(150lvl).";

new const bronie = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie = 30;

new const kondycja = 30;

new const inteligencja = 30;

new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_klase[33];

new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];



public plugin_init()

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

}

public cod_class_enabled(id)

{

	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);

	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

	ma_klase[id] = false;

}

public DeathMsg()

{

	new killer = read_data(1);

	new victim = read_data(2);

	if(!is_user_connected(killer))

		return;

	if(!ma_klase[killer])

		return;

	if(random(3))

		return;

	if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))

		return;

	ofiara[killer] = victim;

	Zapytaj(killer);

}

public Zapytaj(id)

{

	new tytul[55];

	new nazwa_perku[33];

	cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);

	format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);

	new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");

	menu_additem(menu, "Tak");

	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");

	menu_display(id, menu);

}

public Zapytaj_Handle(id, menu, item)

{

	if(item)

		return;

	if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])

		return;

	new nick_zlodzieja[33];

	get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);

	ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);

	cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);

	cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);

}

public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)

{

	if(!ma_klase[id])

		return;

	new button = get_user_button(id);

	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

	{

		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

	}

	else

	{

		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

	}

}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#5 Wujek ByQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.02.2012 11:06

+ dla Cb , mógł by mi ktoś jeszcze zmienić zabranie perku po śmierci z 1/3 na 1/2 ? Poleci +

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Wycwiczony Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze.Nie widać go gdy kuca na nozu.";
new const bronie = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_DEAGLE)|(<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;
new bool:ma_klase[33];
new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return;
if(!ma_klase[killer])
return;
if(random(3))
return;
if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
return;
ofiara[killer] = victim;
Zapytaj(killer);
}
public Zapytaj(id)
{
new tytul[55];
new nazwa_perku[33];
cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
menu_additem(menu, "Tak");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
menu_display(id, menu);
}
public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
if(item)
return;
if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
return;
new nick_zlodzieja[33];
get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


#6 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2012 13:13

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <colorchat>

#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Wycwiczony Zlodziej";

new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze.Nie widać go gdy kuca na nozu.";

new const bronie = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_DEAGLE)|(<<CSW_FAMAS);

new const zdrowie = 30;

new const kondycja = 30;

new const inteligencja = 30;

new const wytrzymalosc = 30;

new bool:ma_klase[33];

new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];

public plugin_init()

{

            register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

            cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

            register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");

            register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

}

public cod_class_enabled(id)

{

            set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);

            ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

            set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

            ma_klase[id] = false;

}

public DeathMsg()

{

            new killer = read_data(1);

            new victim = read_data(2);

            if(!is_user_connected(killer))

                            return;

            if(!ma_klase[killer])

                            return;

            if(random(2))



                            return;

            if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))

                            return;

            ofiara[killer] = victim;

            Zapytaj(killer);

}

public Zapytaj(id)

{

            new tytul[55];

            new nazwa_perku[33];

            cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);

            format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);

            new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");

            menu_additem(menu, "Tak");

            menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");

            menu_display(id, menu);

}

public Zapytaj_Handle(id, menu, item)

{

            if(item)

                            return;

            if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])

                            return;

            new nick_zlodzieja[33];

            get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);

            ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);

            cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);

            cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);

}

public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)

{

            if(!ma_klase[id])

                            return;

            new button = get_user_button(id);

            if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

            {

                            set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

            }

            else

            {

                            set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

            }

}

  • +
  • -
  • 1

#7 Wujek ByQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.02.2012 17:59

Ok działa leci +

#8 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 25.02.2012 22:33

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych