}
case 70:
{
player_item_name[id] = "Nazwa Itemu"
player_item_id[id] = rannum
player_b_kusza[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzywac kuszy", player_item_name[id])
}
case 71:
{
player_item_name[id] = "Nazwa Itemu"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[id] = random_num(1,3)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz %i Szans ze sie Wskrzesisz",player_item_name[id])
}
case 72:
{
player_item_name[id] = "Nazwa Itemu"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = 50
player_b_redirect[id] = 100
player_b_inv[id] = 1
item_durability[id] = 50
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Zadajesz 50 wiecej dmg oraz dostajesz mniej o 100",player_item_name[id],player_b_damage[id],player_b_redirect[id])
}
case 73:
{
player_item_name[id] = "Nazwa Itemu"
player_item_id[id] = rannum
player_b_gravity[id] = random_num(5,9)
if (is_user_alive(id))
set_gravitychange(id)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id])
}
case 74:
{
player_item_name[id] = "Nazwa Itemu"
player_item_id[id] = rannum
player_b_gravity[id] = random_num(9,14)
if (is_user_alive(id))
set_gravitychange(id)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id])
}
case 75:
{
player_item_name[id] = "Nazwa Itemu"
player_item_id[id] = rannum
player_b_heal[id] = random_num(150,300)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Regeneruje %i hp co kazde 5 sekund. Uzyj, zeby polozyc totem ktory bedzie leczyl wszystkich w zasiegu %i",player_item_name[id],player_b_heal[id],player_b_heal[id])
}
case 76:
{
player_item_name[id] = "Nazwa Itemu"
player_item_id[id] = rannum
player_b_inv[id] = 50
player_b_damage[id] = 50
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoja widzialnosc jest zmniejszona do 50 oraz posiadasz dodatkowe +50 obrazen",player_item_name[id],player_b_inv[id],player_b_damage[id])
}
case 77:
{
player_item_name[id] = "Nazwa Itemu"
player_item_id[id] = rannum
player_b_grenade[id] = random_num(1,2)
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+get_user_maxspeed(id)/4)
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/%i na natychmiastowe zabicie z HE oraz biegasz szybciej",player_item_name[id],player_b_grenade[id])
}
case 78:
{
player_item_name[id] = "Nazwa Itemu"
player_item_id[id] = rannum
player_b_money[id] = random_num(1,16000)
changeskin(id,0)
player_b_grenade[id] = random_num(1,2)
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik.Masz 1/%i na natychmiastowe zabicie z HE.Dostajesz %i zloto w kazdej rundzie",player_item_name[id],player_b_grenade[id])
Pytanie moje, co zrobiłam źle by dropiły itemy? Pozdrawiam.