Witam czy da radę sprawdzić czy żywy, nie bot, nie hltv oraz połączony gracz znajduje się w bombsite?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Gracz znajduje się w bombsite.Opis zbędny.
Temat rozp.
Drzanas
, 22.02.2012 22:32
8 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 22.02.2012 22:56
da sie
http://amxx.pl/dokum...t-user-mapzones
tu poczytaj, mysle ze sie przyda
co do sprawdzania czy user to nie bot czy hltv to:
if(!is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id))
http://amxx.pl/dokum...t-user-mapzones
tu poczytaj, mysle ze sie przyda
co do sprawdzania czy user to nie bot czy hltv to:
if(!is_user_bot(id) && !is_user_hltv(id))
#4
Napisano 22.02.2012 23:13
tomek to dziala jesli gracz ma pake
#5
Napisano 23.02.2012 00:47
Mi zależy na tym aby kiedy bomba zostanie podłożona liczyło graczy, oddzielnie tt i ct, znajdujących się w bs gdzie została podłożona.
Albo może coś w tym stylu że kiedy będzie podłożone c4 będzie pobierało współrzędne tej bomby i powiedzmy że w odłoglości x ilość graczy będzie pobierana
Albo może coś w tym stylu że kiedy będzie podłożone c4 będzie pobierało współrzędne tej bomby i powiedzmy że w odłoglości x ilość graczy będzie pobierana
#6
Napisano 23.02.2012 00:59
ojojoj, to juz nie ma moje umiejetnosci
poczytaj tutaj
http://amxx.pl/topic/27675-is-in-bsid/
liczyc graczy od podanej odleglosci to nie wiem czy mozliwe w ogóle jest a jak jest to za darmo raczej nikt tego nie zrobi
poczytaj tutaj
http://amxx.pl/topic/27675-is-in-bsid/
liczyc graczy od podanej odleglosci to nie wiem czy mozliwe w ogóle jest a jak jest to za darmo raczej nikt tego nie zrobi
#7
Napisano 24.02.2012 00:18
No raczej da się wg mnie przynajmniej.
Jeżeli gracz znajdzie się w odległości x od czegoś tam to dodaje 1 do zmiennej itd
Ale do tego potrzebne pewnie będzie pobranie współrzędnych podłożonej paki.
Napisałem tak jak mi się wydaje że można bo sam nie mam pojęcia czy da się i czy to co napisałem jest realne
Jeżeli gracz znajdzie się w odległości x od czegoś tam to dodaje 1 do zmiennej itd
Ale do tego potrzebne pewnie będzie pobranie współrzędnych podłożonej paki.
Napisałem tak jak mi się wydaje że można bo sam nie mam pojęcia czy da się i czy to co napisałem jest realne
#8
Napisano 24.02.2012 01:20
hmmm pobrac miejsce gracza, pobrac miejsce paki, porownac czy jest wieksza mniejsza od podanej odleglosci i dodawac do zmiennej, osobno tt i ct, do tego przeleciec wszystkich graczy petla for i juz... teoretycznie mozliwe ale jak w praktyce bedzie
no i trzeby by bylo dodac taska ze co np sekunde sprawdza miejsce polorzenia bytow...
ale to juz nie na teraz praca i nie dla mnie chyba, chociaz w dzien sprobuje cos wymyslic
no i trzeby by bylo dodac taska ze co np sekunde sprawdza miejsce polorzenia bytow...
ale to juz nie na teraz praca i nie dla mnie chyba, chociaz w dzien sprobuje cos wymyslic
#9
Napisano 24.02.2012 01:28
poczytaj tutaj
is_in_bs(id) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
przeciez to ci wystarczy w 100% polecam wersje Pavulona lub wykrycie toucha o którym pisal Miczu ostatnio pisalem plugin z wspolrzednymi bombsite'ów wiec przetestowalem to i dzialaly wszystkie rozwiazania z tamtego tematu
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych