Poniżej podane itemy tworzysz oczywiście według standardu. Tutaj tylko zaprezentuje Ci funkcje jakich powinieneś użyć.
Nr 3. w RoundStart() w pętli for dodajesz :
if(player_b_m4a1zolnierz[i] > 0) {
give_item(i, "weapon_m4a1")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
}
zmienna -
player_b_m4a1zolnierz - tu wpisujesz swoją od itemu
Następnie w plugin_init dodaj
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerDamage");
i w dowolnym miejscu w pluginie :
public PlayerDamage(client, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if( is_user_alive(client) && is_user_alive(attacker) )
{
new clip,ammo
new bron = get_user_weapon(attacker,clip,ammo)
if( player_m4a1zolnierz > 0 && bron == CSW_M4A1 )
{
SetHamParamFloat(4, damage+20.0)
}
}
}
Nr 5 robisz bliźniaczo podobno. Jestem tylko ciekaw w jaki sposób chcesz jednocześnie dać i M4 i AK, chyba że posiadasz plugin 2 broni.