Krótki i łatwy poradnik jak zrobić modele pod item lub klasę.
Zaczynamy od klasy i wyglądu postaci:
Spoiler
Szukamy:
Pod to dajemy:
Tutaj KlasaSkin i rambo można dać według własnego uznania. Jaje jako skin dla klasy i dla klasy Rambo.
Szukamy:
Pod:
Dajemy:
Szukamy:
Pod to dajemy:
Gotowe. Nasza klasa Rambo od teraz ma nowy wygląd!
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
Pod to dajemy:
new KlasaSkin[] = {"rambo"};
Tutaj KlasaSkin i rambo można dać według własnego uznania. Jaje jako skin dla klasy i dla klasy Rambo.
Szukamy:
public plugin_precache()
Pod:
precache_model("models/mine.mdl");
Dajemy:
precache_model("models/player/rambo/rambo.mdl")
Szukamy:
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
Pod to dajemy:
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
{
cs_reset_user_model(id)
cs_set_user_model(id, KlasaSkin);
}
Gotowe. Nasza klasa Rambo od teraz ma nowy wygląd!
Żeby zrobić tak samo tylko że do itemu zmieniamy parę rzeczy:
Spoiler
Szukamy:
Pod to dajemy:
ItemSkin jako skin do itemu. ItemX zamiast X można dać numer itemu. Chodzi mi o to by sobie to jakoś poukładać.
Szukamy:
Pod:
Dajemy:
Szukamy:
Pod to dajemy:
Oczywiście zamiast X numer itemu. I tak oto nasz item ma nowy wygląd postaci.
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
Pod to dajemy:
new ItemSkin[] = {"itemX"};
ItemSkin jako skin do itemu. ItemX zamiast X można dać numer itemu. Chodzi mi o to by sobie to jakoś poukładać.
Szukamy:
public plugin_precache()
Pod:
precache_model("models/mine.mdl");
Dajemy:
precache_model("models/player/itemy/itemX.mdl")
Szukamy:
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
Pod to dajemy:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == X)
{
cs_reset_user_model(id)
cs_set_user_model(id, ItemSkin);
}
Oczywiście zamiast X numer itemu. I tak oto nasz item ma nowy wygląd postaci.
Czas na bronie.
Zaczynamy od klasy Rambo.
Spoiler
Szukamy:
Pod:
Dajemy:
Opiszę teraz parę rzeczy:
v_ - jest to model który widzimy my trzymając go
p_ - jest to model który widzi gracz gdy np. stoimy obok niego
w_ - jest to model który widzimy gdy broń leży na ziemi
Szukamy:
Pod:
Dajemy to:
CSW_XXX - tutaj zamiast XXX nazwę broni pod jaką ma być dany model. Np. CSW_M4A1, CSW_AK47, CSW_KNIFE, CSW_DEAGLE Itd.
public plugin_precache()
Pod:
precache_model("models/mine.mdl");
Dajemy:
precache_model("models/v_rambo.mdl")
precache_model("models/p_rambo.mdl")
precache_model("models/w_rambo.mdl")
Opiszę teraz parę rzeczy:
v_ - jest to model który widzimy my trzymając go
p_ - jest to model który widzi gracz gdy np. stoimy obok niego
w_ - jest to model który widzimy gdy broń leży na ziemi
Szukamy:
public CurWeapon(id)
Pod:
UstawSzybkosc(id);
Dajemy to:
if(klasa_gracza[id] == Rambo && weapon == CSW_XXX)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_rambo.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_rambo.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_model, "models/w_rambo.mdl")
}
CSW_XXX - tutaj zamiast XXX nazwę broni pod jaką ma być dany model. Np. CSW_M4A1, CSW_AK47, CSW_KNIFE, CSW_DEAGLE Itd.
Teraz czas na item:
Spoiler
Szukamy:
Pod:
Dajemy:
Opiszę teraz parę rzeczy:
v_ - jest to model który widzimy my trzymając go
p_ - jest to model który widzi gracz gdy np. stoimy obok niego
w_ - jest to model który widzimy gdy broń leży na ziemi
Szukamy:
Pod:
Dajemy to:
CSW_XXX - tutaj zamiast XXX nazwę broni pod jaką ma być dany model. Np. CSW_M4A1, CSW_AK47, CSW_KNIFE, CSW_DEAGLE Itd.
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == X - Zamiast X dajemy numer itemu
public plugin_precache()
Pod:
precache_model("models/mine.mdl");
Dajemy:
precache_model("models/v_itemX.mdl")
precache_model("models/p_itemX.mdl")
precache_model("models/w_itemX.mdl")
Opiszę teraz parę rzeczy:
v_ - jest to model który widzimy my trzymając go
p_ - jest to model który widzi gracz gdy np. stoimy obok niego
w_ - jest to model który widzimy gdy broń leży na ziemi
Szukamy:
public CurWeapon(id)
Pod:
UstawSzybkosc(id);
Dajemy to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == X && weapon == CSW_XXX)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_itemX.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_itemX.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_model, "models/w_itemX.mdl")
}
CSW_XXX - tutaj zamiast XXX nazwę broni pod jaką ma być dany model. Np. CSW_M4A1, CSW_AK47, CSW_KNIFE, CSW_DEAGLE Itd.
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == X - Zamiast X dajemy numer itemu
To tyle.
ZABRANIAM UMIESZCZANIA NA INNYCH FORACH I STRONACH BEZ MOJEJ ZGODY!