1. Zamiana zmiennej ma_klase na ma_perk.
2. Usunięcie pól zdrowie, kondycja, inteligencja i wytrzymałość.
3. Zamiana zmiennych stałych odpowiadających za perk, czyli zamiana:
new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
Na:
new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
4. Dodanie dodatkowej broni jako dodatek i oczywiście dawanie jej w inny sposób.
5. Zamiana cod_register_class na cod_register_perk.
6. Zamiana cod_class_enabled na cod_perk_enabled.
7. Zamiana cod_class_disabled na cod_perk_disabled.
8. Usunięcie niektórych dodatków, np. Frakcji.
9. Zamiana cod_class_changed na cod_perk_changed.
10. Zamiana cod_class_used na cod_perk_used.
11. Poprawa dodatków z klas pod perki ( raczej tylko zmiany nazw zmiennej z ma_klase na ma_perk (patrz p.1.)).
Te punkty zajmą krótko, a dadzą dużo w prosty sposób. Mam nadzieję, że pomysł się spodoba, bo nie widzę sensu pisania kolejnego generatora od nowa skoro mamy gotowy pod ręką. Może narodzić się pytanie "po co skoro perków moga byc miliony ?", ale przecież klas również mogą być miliony. Dzięki tym 11 punktom zamienimy generator klas na generator perków.
Pozdrawiam,
wszelkie pytania i opinie mile widziane.