Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Wyłączenie Spowalniania
Temat rozp.
dziobax
, 16.02.2012 12:59
BattleField2 battlefield2
20 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.02.2012 12:59
Siemanko, jak nazwa tematu mówi chciałbym sie pozbyć spowalniania jeżeli ranimi kogos lub ktos nas, gdzie wyczytalem zeto od odznaki z pistoletu ale nie jestem pewnien, macie jakies pomysly jak to usunąć?
Proszę o pomoc będę wdzieczny, pozdrawiam
Proszę o pomoc będę wdzieczny, pozdrawiam
#2
Napisano 16.02.2012 13:52
Pokaż plugins.ini nie wiem co masz wgrane tam na serwerze, nie jestem jasnowidzem
#4
Napisano 17.02.2012 08:21
Plik csx.inl funkcja client_damage
#6
Napisano 17.02.2012 19:58
Usuń lub zakomentuj linię:
Jeżeli ogólnie chcesz usunąć moc z pistoletu to usuń lub zakomentuj:
set_speed(attacker);
Jeżeli ogólnie chcesz usunąć moc z pistoletu to usuń lub zakomentuj:
new pistollevel = g_PlayerBadges[victim][BADGE_PISTOL];
if ( pistollevel > 0 )
{
if ( random_num(1, (9-pistollevel)) == 1 )
{
g_imobile[attacker] = true;
set_speed(attacker);
screen_flash(attacker, 255, 0, 0, 100); //Red screen flash
player_glow(attacker, 255, 0, 0); //Make the player glow red too
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenShake, _, attacker);
write_short(10<<12);
write_short(2<<12);
write_short(5<<12);
message_end();
set_task(1.0, "remove_imobile", attacker);
}
}
#8
Napisano 18.02.2012 03:37
sory ze dubluje nie moglem edytowac posta
zakomentonałem
a bug z cichym chodzeniem na odznace expert sms pomoże ktos? mialem juz skompilwoane ale sma zaginelo;/ Znalazlem tu na forum to keidys ale nie moge odnaleść tego ponownie, szukalem godzine;/
zakomentonałem
set_speed(attacker);i działa prawidłowo daje plusika
a bug z cichym chodzeniem na odznace expert sms pomoże ktos? mialem juz skompilwoane ale sma zaginelo;/ Znalazlem tu na forum to keidys ale nie moge odnaleść tego ponownie, szukalem godzine;/
Użytkownik dziobax edytował ten post 18.02.2012 03:38
#9
Napisano 18.02.2012 09:50
W bf2rank.sma w plugin_init dopisz na dole:
Następnie na dole pliku dopisz to:
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Bug_Ciche_Chodzenie")[
Następnie na dole pliku dopisz to:
public Bug_Ciche_Chodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}
#10
Napisano 18.02.2012 13:02
działa bez zarzutów kolejny plusik dla Ciebie dziekuje za pomoc, mysle ze mój problem w tym temacie został rozwiązany.
Jezeli jest ktos chetny to zapraszam http://amxx.pl/topic...rash-bez-logow/
Myslę, że można zamknąć . Pozdrawiam.
Jezeli jest ktos chetny to zapraszam http://amxx.pl/topic...rash-bez-logow/
Myslę, że można zamknąć . Pozdrawiam.
#12
Napisano 18.02.2012 15:18
A skompilowałeś ponownie ?
#13
Napisano 18.02.2012 15:38
oczywiscie, usunalem takze
new pistollevel = g_PlayerBadges[victim][BADGE_PISTOL]; if ( pistollevel > 0 ) { if ( random_num(1, (9-pistollevel)) == 1 ) { g_imobile[attacker] = true; set_speed(attacker); screen_flash(attacker, 255, 0, 0, 100); //Red screen flash player_glow(attacker, 255, 0, 0); //Make the player glow red too message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenShake, _, attacker); write_short(10<<12); write_short(2<<12); write_short(5<<12); message_end(); set_task(1.0, "remove_imobile", attacker); } }
Użytkownik dziobax edytował ten post 18.02.2012 16:02
#14
Napisano 18.02.2012 17:17
podejrzewam ze skompilowales zle pliki inl
#16
Napisano 18.02.2012 18:16
Z pliku badgepowers.inl z funkcji set_speed usuń lub zakomentuj:
if ( g_imobile[id] )
{
speed = 100.0;
}
#18
Napisano 21.02.2012 09:53
new pistollevel = g_PlayerBadges[victim][BADGE_PISTOL];
if ( pistollevel > 0 )
{
if ( random_num(1, (9-pistollevel)) == 1 )
{
/* g_imobile[attacker] = true;
set_speed(attacker);
screen_flash(attacker, 255, 0, 0, 100); //Red screen flash
player_glow(attacker, 255, 0, 0); //Make the player glow red too
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenShake, _, attacker);
write_short(10<<12);
write_short(2<<12);
write_short(5<<12);
message_end();
set_task(1.0, "remove_imobile", attacker); */
}
}
sprawdź
#19
Napisano 21.02.2012 10:09
@Up zobacz:
oczywiscie, usunalem takze
new pistollevel = g_PlayerBadges[victim][BADGE_PISTOL]; if ( pistollevel > 0 ) { if ( random_num(1, (9-pistollevel)) == 1 ) { g_imobile[attacker] = true; set_speed(attacker); screen_flash(attacker, 255, 0, 0, 100); //Red screen flash player_glow(attacker, 255, 0, 0); //Make the player glow red too message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenShake, _, attacker); write_short(10<<12); write_short(2<<12); write_short(5<<12); message_end(); set_task(1.0, "remove_imobile", attacker); } }
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BattleField2, battlefield2
|
BattleField2
[ROZWIĄZANE] Problem z Kompliacja - Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1problem z bf2rank.sma Napisany przez DonPedro , 28.12.2022 battlefield2 |
|
|
||
BattleField2
BF2MOD 24odznaki problem z opisem odznak.Napisany przez Orik , 11.03.2018 battlefield2 |
|
|
|||
BattleField2
Czy ma ktoś paczkę bf2/4 z diamentami?Napisany przez TWZ , 27.05.2017 battlefield2 |
|
|
|||
BattleField2
Problem bf2 Statystyki serweraProblem bf2 Statystyki serwera Napisany przez Mr_ZuXii , 13.04.2017 battlefield2, bf2 |
|
|
|||
BattleField2
Asysty BF2Napisany przez WeeDowa , 13.03.2017 battlefield2 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych