Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o poprawienie klasyNie działa dodatkowe dmg

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 JanDzban

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:GRodz
Offline

Napisano 15.02.2012 10:11

Cześć; ) Mam tutaj klase .. ale niestety nie działa w niej Dodatkowe dmg z aug (5 + int) oraz klasa nie odbija pocisków ... Mógły mi ktoś to poprawić? Będe wdzięczny i postaram wynagrodzić^ ^ : D


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "General";
new const opis[] = "Odbija 2 pociski w rundzie oraz dodatkowe 5+int dmg z aug";
new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_FIVESEVEN);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{

pozostale_strzaly[id] = 2;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_AUG)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*5.0, 0.3, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = 2;

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#2 JanDzban

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:GRodz
Offline

Napisano 15.02.2012 14:33

ref

#3 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.02.2012 20:31

try
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "General";
new const opis[] = "Odbija 2 pociski w rundzie oraz dodatkowe 5+int dmg z aug";
new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_FIVESEVEN);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = 2;

}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AUG && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.3, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = 2;


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych