Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Mógł by mi ktoś usunąć Premium z klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 JanDzban

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:GRodz
Offline

Napisano 14.02.2012 18:52

Cześć; D . Zrobiłęm klase ^ ^ ... i chciałbym aby mi ktoś sprawdził czy jest poprawnie zrobiona ... p.s nie da się skomplikować w kompilatorze ... Prosił bym jeszcze o usunięcie z niej PRemium ! Czyli klasa ma być zwykła ; ) > Postawie + :D



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "General";
new const opis[] = "Odbija 2 pociski w rundzie oraz dodatkowe 5+int dmg z aug";
new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_FIVESEVEN);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
if(!(get_user_flags(id) & (~0x0)))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
pozostale_strzaly[id] = 2;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
pozostale_strzaly[id] = 2;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_AUG)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.3, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#2 Waleq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:184
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 14.02.2012 19:05

Aby klasa nie była premium usuwasz
    if(!(get_user_flags(id) & (~0x0)))
{
client_print(id, print_chat, "[Kapitan [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

Co do błędów:
- dwa razy utworzyłeś zmienną typu bool - ma_klase[33]
- dwa razy masz funkcję TakeDamage
  • +
  • -
  • 1

#3 JanDzban

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:GRodz
Offline

Napisano 14.02.2012 19:13

Mógł by mi ktoś poprwaić ? ... bo nadal mi wywala błędy przy komplikacji ; )

#4 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 14.02.2012 19:41

Proszę bez błędów:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[]   = "General";
new const opis[]    = "Odbija 2 pociski w rundzie oraz dodatkowe 5+int dmg z aug";
new const bronie    = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_FIVESEVEN);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];
new pozostale_strzaly[33];
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
  
    pozostale_strzaly[id] = 2;
    return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
  return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_AUG)
  return HAM_IGNORED;
 
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*5.0, 0.3, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
    pozostale_strzaly[id] = 2;
  
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych