Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Meekstone perk nie działa ( może napisze ktoś taki perk)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 12.02.2012 15:15

Witam. Ten perk nie działa a bardzo wielu użytkowników forum pewnie zachwyceni by byli tym perkiem o takim działaniu.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Meekstone";
new const opis[] = "Dostajesz falszywa pake, ktora mozesz polozyc a nastepnie zdetonowac";
new bool:ma_meekstone[33];
new sprite_blast,
	 sprite_white;
public plugin_init()
{
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	   
	    cod_register_perk(nazwa, opis);
	   
	    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	    register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}
public plugin_precache()
{
	    sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
	    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	    precache_model("models/w_backpack.mdl");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
	    ma_meekstone[id] = true;
	    return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_used(id)
{	  
	    if(!ma_meekstone[id] || !is_user_alive(id))
			    return PLUGIN_CONTINUE;
			   
	    static meekstone_gracza[33];
	    if(is_valid_ent(meekstone_gracza[id]))
	    {
			    ma_meekstone[id] = false;
			   
			    new Float:fOrigin[3];
			    entity_get_vector(meekstone_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
	   
			    new iOrigin[3];
			    for(new i=0;i<3;i++)
					    iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	   
			    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
			    write_byte(TE_EXPLOSION);
			    write_coord(iOrigin[0]);
			    write_coord(iOrigin[1]);
			    write_coord(iOrigin[2]);
			    write_short(sprite_blast);
			    write_byte(32);
			    write_byte(20);
			    write_byte(0);
			    message_end();
			   
			    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
			    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
			    write_coord( iOrigin[0] );
			    write_coord( iOrigin[1] );
			    write_coord( iOrigin[2] );
			    write_coord( iOrigin[0] );
			    write_coord( iOrigin[1] + 250 );
			    write_coord( iOrigin[2] + 250 );
			    write_short( sprite_white );
			    write_byte( 0 );
			    write_byte( 0 );
			    write_byte( 10 );
			    write_byte( 10 );
			    write_byte( 255 );
			    write_byte( 255 );
			    write_byte( 100 );
			    write_byte( 100 );
			    write_byte( 128 );
			    write_byte( 0 );
			    message_end();
	   
			    new entlist[33];
			    new numfound = find_sphere_class(meekstone_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
			   
			    for (new i=0; i < numfound; i++)
			    {			  
					    new pid = entlist[i];
					   
					    if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
							    cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, meekstone_gracza[id], DMG_BLAST);
			    }
			    remove_entity(meekstone_gracza[id]);
			    return PLUGIN_CONTINUE;
	    }
			   
	    new Float:origin[3];
	    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
			   
	    meekstone_gracza[id] = create_entity("info_target");
	    entity_set_string(meekstone_gracza[id], EV_SZ_classname, "meekstone");
	    entity_set_edict(meekstone_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
	    entity_set_int(meekstone_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
	    entity_set_origin(meekstone_gracza[id], origin);
	    entity_set_int(meekstone_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	   
	    entity_set_model(meekstone_gracza[id], "models/w_backpack.mdl");
	    entity_set_size(meekstone_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
	   
	    drop_to_floor(meekstone_gracza[id]);
	   
	    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
	    ma_meekstone[id] = true;
public client_disconnect(id)
{
	    new ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
	    while(ent > 0)
	    {
			    if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
					    remove_entity(ent);
			    ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
	    }
}
public NowaRunda()
{
	    new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
	    while(ent > 0)
	    {
			    remove_entity(ent);
			    ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");	  
	    }
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Jerem96

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 12.02.2012 18:30

Trzymaj moje.
Działa bo sprawdzane na botach jak i servie;]
http://www.speedysha...-meekstone.amxx
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#3 misiek111232

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 12.02.2012 18:44

daj jeszcze raz bo nie mogę tego pliku otworzyć
  • +
  • -
  • 0

#4 Juna

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2013 13:59

Popraw link !!!







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych