Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z copliliowanem pliku .sma


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Inferly

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:rzczyn
Offline

Napisano 09.02.2012 15:16

mam problem i nie moge scompilowac pliku .



oto plik proszę mi go scompiliowac na plik .amx

Załączone pliki



#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 09.02.2012 16:06

jeśli już to SKOMPILOWAĆ

a oto kod:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Dodatkowe 15(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:178
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 09.02.2012 17:07

A tutaj masz kod SKOMPILOWANY - http://amxx.pl/kompi...ss_amadeusz.sma
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych