Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
działa?
Temat rozp.
zGraferz
, 16.02.2009 19:04
36 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 16.02.2009 20:33
zawsz się tak droczyć lubisz?
weź chociaż jakieś koło ratunkowe daj
weź chociaż jakieś koło ratunkowe daj
#22
Napisano 16.02.2009 20:36
Mozesz dac funkcje co wyszuka all graczy a potem for'em ich sprawdzic czy maja flage
Mozesz beztrosko sprawdzic caly zakres id graczy
Mozesz przy polaczeniu/rozlaczeniu aktualizowac tablice z informacja czy maja vipa
Mozesz im zmienic wartosc w entity i gdy bedzie ich spawn to sprawdzic czy maja ta wartosc
Hmm... Mozesz uzyc funkcji wykrywajacej spawn gracza ktora daje id
Pewnie bym jeszcze pare pomyslow bym znalazl :F
Mozesz beztrosko sprawdzic caly zakres id graczy
Mozesz przy polaczeniu/rozlaczeniu aktualizowac tablice z informacja czy maja vipa
Mozesz im zmienic wartosc w entity i gdy bedzie ich spawn to sprawdzic czy maja ta wartosc
Hmm... Mozesz uzyc funkcji wykrywajacej spawn gracza ktora daje id
Pewnie bym jeszcze pare pomyslow bym znalazl :F
#23
Napisano 16.02.2009 20:48
public nowa_runda() { if( get_user_flags(player) & FLAGA) { set_user_health(player, 130) set_user_armor(player, 130) set_user_gravity (player, 0.9 ) set_user_maxspeed (player, 500.0 ) } }
???????????
#24
Napisano 16.02.2009 20:50
to bylo smieszne
powiedz gdzie zdeklarowales w funkcji "player"
wyobraz sobie formule matematyczna skadajaca sie z samych literek ktore maja jakies tam swoje znaczenie, ale nauczyciel ci nie podal co one oznaczaja - nie obliczysz tego, tak samu Pawn/amxx nie zrobi tego co chcesz jak on nie wie o co chodzi.
powiedz gdzie zdeklarowales w funkcji "player"
wyobraz sobie formule matematyczna skadajaca sie z samych literek ktore maja jakies tam swoje znaczenie, ale nauczyciel ci nie podal co one oznaczaja - nie obliczysz tego, tak samu Pawn/amxx nie zrobi tego co chcesz jak on nie wie o co chodzi.
#25
Napisano 16.02.2009 20:56
public nowa_runda() { player = players[i]; if( get_user_flags(player) & FLAGA) { set_user_health(player, 130) set_user_armor(player, 130) set_user_gravity (player, 0.9 ) set_user_maxspeed (player, 500.0 )
#26
Napisano 16.02.2009 21:03
a pani profesor ci zdefiniowala 1 niewiadoma za pomoca 2 nowych calkiem ci obcych niewiadomych.
Poza tym jak deklarujesz nowa dane tupu int to dajesz:
new
a jak float:
new Float:
A jak to tablica elementow to dodatkowo za nazwa zmiennej [liczba_elementow_tablicy_i_nie_przepisuj_tego_bezmyslnie_dzieki]
Poza tym jak deklarujesz nowa dane tupu int to dajesz:
new
a jak float:
new Float:
A jak to tablica elementow to dodatkowo za nazwa zmiennej [liczba_elementow_tablicy_i_nie_przepisuj_tego_bezmyslnie_dzieki]
#27
Napisano 16.02.2009 21:11
public nowa_runda() { new players[32], player, pnum; get_players(players, pnum, "a"); for(new i = 0; i < pnum; i++) { player = players[i]; if( get_user_flags(player) & FLAGA) { set_user_health(player, 130) set_user_armor(player, 130) set_user_gravity (player, 0.9 ) set_user_maxspeed (player, 500.0 ) } } }
???????
#28
Napisano 16.02.2009 21:13
Tak
[ Dodano: 16-02-2009, 21:14 ]
Popracuj tylko nad tabulatorami i spacjami by ladnie to wygladalo i kompilator sie nie czepial ze jest brzydko ;-)
[ Dodano: 16-02-2009, 21:14 ]
Popracuj tylko nad tabulatorami i spacjami by ladnie to wygladalo i kompilator sie nie czepial ze jest brzydko ;-)
#29
Napisano 16.02.2009 21:15
Miczu to tylko jeszcze przejrzyj cały kod i masz wolne
(i ja oczywiście też )
(i ja oczywiście też )
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Mega VIP" #define VERSION "1.0.0" #define AUTHOR "Grafer" #define FLAGA ADMIN_LEVEL_G public plugin_init() { register_plugin("VIP test", "1.0", "Grafer") register_event("HLTV", "nowa_runda", "a", "1=0", "2=0") register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public plugin_precache() { precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") } public client_putinserver(id) { if( get_user_flags(id) & FLAGA) { new name[33]; get_user_name(id, name, 32); client_print(0,print_chat,"Przyszedl VIP - %s", name); } } public nowa_runda() { new players[32], player, pnum; get_players(players, pnum, "a"); for(new i = 0; i < pnum; i++) { player = players[i]; if( get_user_flags(player) & FLAGA) { set_user_health(player, 130) set_user_armor(player, 130) set_user_gravity (player, 0.9 ) set_user_maxspeed (player, 500.0 ) } } } public team_assign() { new id=read_data(1) if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { new team[32] read_data(2,team,31) if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"viptt") if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"vipct") } } public client_disconnect(id) { if( get_user_flags(id) & FLAGA) { new name[33]; get_user_name(id, name, 32); client_print(0,print_chat,"Odszedl VIP - %s", name); } }
#30
Napisano 16.02.2009 21:18
Tylko tabulatory jak na moj gust sa zle zrobione, ale nic co by zagrazalo zyciu.
#31
Napisano 16.02.2009 21:23
/home/groups/amxmodx/tmp3/textMwrx0m.sma(28) : warning 217: loose indentation /home/groups/amxmodx/tmp3/textMwrx0m.sma(29) : warning 217: loose indentation /home/groups/amxmodx/tmp3/textMwrx0m.sma(69) : warning 217: loose indentation /home/groups/amxmodx/tmp3/textMwrx0m.sma(70) : warning 217: loose indentation
takie bledy przy kompilacji wyszly w obu przypadkach te linijki to
get_user_name(id, name, 32); client_print(0,print_chat,"Odszedl VIP - %s", name);
to coś strasznego?
#32
Napisano 16.02.2009 21:24
error - blad
warning - ostrzezenie
loose indentation - zle obchodzenie sie ze spacja i tabulatorem
warning - ostrzezenie
loose indentation - zle obchodzenie sie ze spacja i tabulatorem
#33
Napisano 16.02.2009 21:26
ok poprawiłem i żadnych ostrzeżen
jutro zamieszcze czy działa bo dzisiaj nie mam siły
Miczu wielkie dzięki za pomoc
jutro zamieszcze czy działa bo dzisiaj nie mam siły
Miczu wielkie dzięki za pomoc
#34
Napisano 16.02.2009 21:26
Nie lepiej tak wygląda:
Edit:
@Miczu:
Pavulon się już przyzwyczaił i się nimi nie przejmuje, no chyba że będzie można wymienić punkty na nagrody
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #define FLAGA ADMIN_LEVEL_G public plugin_init() { register_plugin("VIP test", "1.0", "Grafer") register_event("HLTV", "nowa_runda", "a", "1=0", "2=0") register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public plugin_precache() { precache_model("models/player/vipct/vipct.mdl") precache_model("models/player/viptt/viptt.mdl") } public client_putinserver(id) { if( get_user_flags(id) & FLAGA) { new name[33] get_user_name(id, name, 32) client_print(0,print_chat,"Przyszedl VIP - %s", name) } } public nowa_runda() { new players[32], player, pnum; get_players(players, pnum, "a") for(new i = 0; i < pnum; i++) { player = players[i]; if( get_user_flags(player) & FLAGA) { set_user_health(player, 130) set_user_armor(player, 130) set_user_gravity(player, 0.9) set_user_maxspeed(player, 500.0) } } } public team_assign() { new id = read_data(1) if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) { new team[32] read_data(2,team,31) if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"viptt") if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"vipct") } } public client_disconnect(id) { if( get_user_flags(id) & FLAGA) { new name[33]; get_user_name(id, name, 32); client_print(0,print_chat,"Odszedl VIP - %s", name) } }Poza tym po co czasem stawiasz średniki ?
Edit:
@Miczu:
Pavulon się już przyzwyczaił i się nimi nie przejmuje, no chyba że będzie można wymienić punkty na nagrody
#35
Napisano 16.02.2009 21:28
Poza tym ze dzięki ma swoj przycisk, to nie ma sprawy, przyzwyczailem sie do takiej wdziecznosci {SMILIES_PATH}/glupek2.gif
#36
Napisano 16.02.2009 21:32
kliknąłem ci juz w przycisk przecież ;-)
Pavulon, przyzwyczajenie z pisania .css do stron chyba
Pavulon, przyzwyczajenie z pisania .css do stron chyba
#37
Napisano 16.02.2009 21:36
wizu, darkman, pavulon to nic? Poza tym dales pomogl w najmniej pomocnym poscie ale mniejsza
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych