Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc przy pluginie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 janofer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Trojmiasto
Offline

Napisano 29.10.2011 14:11

Siema, mam problem z pluginem na Bio sklep, a tym problemem jest to że sklep dal zombie się nie chce otworzyć (dla człowieka normalnie działa). Drugim Problemem jest że pkt nie nalicza i nie wyświetlają się po otwarciu menu
Proszę o pomoc

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <biohazard>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Menu bio"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "BeNq!"

new gravity_time[33];
new godmode_time[33];
new name[33];
new speed_time[33];
new gSyncMessage;
new punkty_czlowieka[33];
new punkty_zombie[33];
new SpeedsCvars;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /shop", "menu")
    register_clcmd("say /shop", "menu1")
    register_clcmd("chooseteam", "pokaz_menu")
    register_clcmd("chooseteam", "pokaz_menu1")
    RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "event_dmg");
    gSyncMessage = CreateHudSyncObj();
    set_task(60.0,"info",_,_,_,"b");
    SpeedsCvars = register_cvar ( "biohazard_speed", "400.0");
}
public pokaz_menu(id)
{
    menu(id);
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public pokaz_menu1(id)
{
    menu1(id);
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public info(id)
{
    ColorChat(0,GREEN,"^x01[^x03ZM^x01] Nacisnij^x04 M^x01, aby skorzystac ze^x03 sklepu")
}
public menu(id)
{
    if(!game_started())
    {
        ColorChat(id, GREEN, "^x01[^x04ZM^x01] Poczekaj na jakiegos^x03 zombie")
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_zombie(id))
    {
        new menu = menu_create("\rSklep czlowiek: %d", "wybieranie",punkty_czlowieka[id])
        menu_additem(menu, "Napalm Nade -\y 1000 $", "1", 0)
        menu_additem(menu, "Frost Nade -\y 1000 $", "2", 0)
        menu_additem(menu, "Grawitacja -\y 3000 $", "3", 0)
        menu_additem(menu, "Pistolet P228 \y2x \rwieksze obrazenia -\y 1500$", "4", 0)
        menu_additem(menu, "Bron M249 \y3x \rwieksze obrazenia -\y 2500$", "5", 0)
        menu_additem(menu, "AutoKampa \y4x \rwieksze obrazenia -\y 3500$", "6", 0)
        menu_additem(menu, "SuperSpeed -\y 3500$", "7", 0)
        
        menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
        
        menu_display(id, menu, 0)
        // pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu
        // drugi parametr pokazuje menu
        // trzeci parametr - kto może otworzyć menu, jeżeli 0 to wszyscy.
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        // destroy "rozwala menu" czyli wylacza
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    // dodaje wybor pod klawisze
    new key = str_to_num(data)
    switch(key)
    {
        case 1:{
            new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
            new koszt = 1000;
            if (kasa_gracza<koszt)
            {
                client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
            }
            client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie NapalmNades")
            give_item(id, "weapon_hegrenade");
            cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
            menu_destroy(menu)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        
        case 2:{
            new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
            new koszt = 1000;
            if (kasa_gracza<koszt)
            {
                client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
            }
            client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomslnie FrostNades")
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
            // teraz menu nie zamykamy
            return PLUGIN_CONTINUE
        }
        
        case 3:{
            new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
            new koszt = 3000;
            if (kasa_gracza<koszt)
            {
                client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
            }
            client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie Grawitacje");
            set_user_gravity(id, 0.25);
            gravity_time[id] = 15;
            set_task(1.0, "disable_gravity", 56465+id, "", 0, "b");
            menu_destroy(menu);
            cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
        case 4:{
            new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
            new koszt = 1500;
            if (kasa_gracza<koszt)
            {
                client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
            }
            client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie P228 z 2x wiekszymi obrazeniami");
            give_item(id, "weapon_p228");
            menu_destroy(menu);
            cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
        case 5:{
            new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
            new koszt = 2500;
            if (kasa_gracza<koszt)
            {
                client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
            }
            client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie M249 z 3x wiekszymi obrazeniami");
            give_item(id, "weapon_m249");
            menu_destroy(menu);
            cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
        case 6:{
            new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
            new koszt = 3500;
            if (kasa_gracza<koszt)
            {
                client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
            }
            client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie AutoKampe z 4x wiekszymi obrazeniami");
            give_item(id, "weapon_g3sg1")
            menu_destroy(menu);
            cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
        case 7:{
            new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
            new koszt = 3500;
            if (kasa_gracza<koszt)
            {
                client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
            }
            client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie SuperSpeed");
            fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + 150);
            speed_time[id] = 20;
            set_task(1.0, "disable_speed", 56465+id, "", 0, "b");
            menu_destroy(menu);
            cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu1(id)
{
    if(is_user_zombie(id))
    {
        new menu1 = menu_create("\rSklep zombie: %d", "wybieranie",punkty_zombie[id])
        menu_additem(menu1, "Szalenstwo -\y 1500$", "7", 0)
        menu_additem(menu1, "Extra HP -\y 2500$", "8", 0)
        menu_additem(menu1, "SuperSpeed -\y 3500$", "9", 0)
        
        menu_setprop(menu1, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
        
        menu_display(id, menu1, 0)
        // pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu
        // drugi parametr pokazuje menu
        // trzeci parametr - kto może otworzyć menu, jeżeli 0 to wszyscy.else
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybieraniee(id, menu1, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu1)
        // destroy "rozwala menu" czyli wylacza
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu1, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    // dodaje wybor pod klawisze
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    {
        case 7:{
            new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
            new koszt = 1500;
            if (kasa_gracza<koszt)
            {
                client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
            }
            client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles Szalenstwo");
            fm_set_user_godmode(id,1)
            godmode_time[id] = 20;
            set_task(1.0, "disable_godmode", 56465+id, "", 0, "b");
            menu_destroy(menu1);
            cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
        case 8:{
            new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
            new koszt = 2500;
            if (kasa_gracza<koszt)
            {
                client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
            }
            client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie Health");
            new zycie = get_user_health(id)
            set_user_health(id, zycie +2000)
            menu_destroy(menu1);
            cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
        case 9:{
            new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
            new koszt = 3500;
            if (kasa_gracza<koszt)
            {
                client_print(id, print_chat, "[ZM] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
            }
            client_print(id, print_chat, "[ZM] Kupiles pomyslnie Super Speed");
            fm_set_user_maxspeed( id, get_pcvar_float( SpeedsCvars ) );
            speed_time[id] = 30;
            set_task(1.0, "disable_speed", 56465+id, "", 0, "b");
            menu_destroy(menu1);
            cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
    }
    menu_destroy(menu1)
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public disable_gravity(taskid)
{
    new id = taskid-56465;
    if(gravity_time[id] > 0)
    {
        set_hudmessage(0, 170, 255, 0.44, 0.75, 0, 6.0, 1.0);
        ShowSyncHudMsg(id, gSyncMessage,"Pozostalo Ci %d Grawitacji", gravity_time[id]);
        gravity_time[id]--;
    }
    else
    {
        get_user_name(id, name, 32)
        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.05, 0.63, 2, 6.0, 10.0)
        show_hudmessage(id,"Straciles Grawitacje..",name);
        fm_set_user_gravity(id, 1.0);
        remove_task(taskid);
    }
}
public disable_godmode(taskid)
{
    new id = taskid-56465;
    if(godmode_time[id] > 0)
    {
        set_hudmessage(0, 170, 255, 0.44, 0.75, 0, 6.0, 1.0);
        ShowSyncHudMsg(id, gSyncMessage,"Pozostalo Ci %d godmode", godmode_time[id]);
        godmode_time[id]--;
    }
    else
    {
        set_user_health(id, 99)
        fm_set_user_godmode(id);
        remove_task(taskid);
    }
}
public disable_speed(taskid)
{
    new id = taskid-56465;
    if(speed_time[id] > 0)
    {
        set_hudmessage(0, 170, 255, 0.44, 0.75, 0, 6.0, 1.0);
        ShowSyncHudMsg(id,gSyncMessage,"Pozostalo Ci %d Super Speedu", speed_time[id]);
        speed_time[id]--;
    }
    else
    {
        fm_set_user_maxspeed(id, 1.0);
        remove_task(taskid);
    }
}
public event_dmg(kto, kogo, Float:dmg)
{
    if(is_user_connected(kto) && is_user_connected(kogo) && is_user_zombie(kogo))
    {
        punkty_czlowieka[kto] += floatround(dmg) *2;
    }
}
public event_infect(kto, kogo)
{
    if(is_user_connected(kto) && is_user_connected(kogo) && !is_user_zombie(kogo))
    {
        punkty_zombie[kto] += 1;
    }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Użytkownik janofer edytował ten post 29.10.2011 14:15

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych