Proszę o kompilacje klasy .
Sma:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Elitarny Snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 400, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Elitarne Klasy");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
@@Edit, już sobie poradziłem. do zamknięcia.
Użytkownik Zielony Smerf edytował ten post 26.10.2011 12:20