Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Ninja problem

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mutant

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Krycha
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.10.2011 15:40

Witam. Nie moge przerobić tej klasy na premium. Pomozecie? Ma sie nazywac Babcia :P Na admin_level_c czyli "o"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Jeansy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:296
  • Lokalizacja:Złoczew
Offline

Napisano 17.10.2011 16:34

#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Babcia";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id, klasa)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Babcia] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id, klasa)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

Użytkownik Tuptusiowy edytował ten post 17.10.2011 16:36


#3 Mutant

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:51
  • Imię:Krycha
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.10.2011 17:17

dzięki

Nie chce się skompilować :( Błąd wyskakuje
  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 17.10.2011 18:13


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <colorchat>



new const nazwa[] = "Babcia";

new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";

new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;

new const zdrowie = 40;

new const kondycja = 30;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new bool:ma_klase[33];



public plugin_init() {

    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

    

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");

}



public cod_class_enabled(id)

{

    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))

    {

        client_print(id, print_chat, "[Babcia] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

        return COD_STOP;

    }

    ColorChat(id, GREEN, "Babcia!");

    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

    ma_klase[id] = true;

    

    return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

{

    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);

    ma_klase[id] = false;

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

    if(!is_user_connected(idattacker))

        return HAM_IGNORED;

    

    if(!ma_klase[idattacker])

        return HAM_IGNORED;

        

    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)

        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

        

    return HAM_IGNORED;

}



public ResetHUD(id)

{

    if(ma_klase[id])

        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

}




  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych