Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.10.2011 15:40
Witam. Nie moge przerobić tej klasy na premium. Pomozecie? Ma sie nazywac Babcia Na admin_level_c czyli "o"
#2
Napisano 17.10.2011 16:34
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Babcia";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id, klasa)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Babcia] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id, klasa)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}
Użytkownik Tuptusiowy edytował ten post 17.10.2011 16:36
#3
Napisano 17.10.2011 17:17
dzięki
Nie chce się skompilować Błąd wyskakuje
Nie chce się skompilować Błąd wyskakuje
#4
Napisano 17.10.2011 18:13
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <colorchat> new const nazwa[] = "Babcia"; new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[Babcia] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ColorChat(id, GREEN, "Babcia!"); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); }
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych