Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] brak pliku serwer.cfg


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Smykol

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.10.2011 18:36

Witam mam problem, na moim serwerze nie ma pliku serwer.cfg i co sie wiąże z tym nie ma fast download, kolejna sprawa to taka ze nie ściąga mi nic z sewera siedzę nad tym już drugi dzień i nadal bez skutecznie :/

Proszę o szybka i przejrzysta pomoc !!
  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 14.10.2011 19:07

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XProblemy
do
HLDSProblemy


  • +
  • -
  • 0

#3 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 14.10.2011 19:08

skoro nie masz to utwórz go...
ma być w folderze cstrike

przykładowy server.cfg:
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#4 Smykol

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.10.2011 21:36

Skopiowałem i zmodyfikowałem to ..... Ale niestety dalej nie pobiera mi plików i nie działa FD ;/ masz jakieś kolejne wskazówki ??
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 14.10.2011 21:48

pokaż jak ustawiłeś cvar od fastdl

sv_downloadurl "TUTAJ MOZESZ PODAC ADRES SWOJEGO FAST DOWNLOADA"


  • +
  • -
  • 1

#6 Smykol

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.10.2011 22:29

sv_downloadurl "s16349.fd.zabijaka.pl"
  • +
  • -
  • 0

#7 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 14.10.2011 23:17

a może tak
sv_downloadurl "http://s16349.fd.zabijaka.pl/cstrike"
?

poradników o fast download'zie jest tutaj pełno, opcja szukaj boli widzę niektórych..
  • +
  • -
  • 0

#8 Smykol

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.10.2011 23:22

Mój drogi kolego zrobiłem tak samo wcześniej :) wiec to również odpada :/
  • +
  • -
  • 0

#9 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 14.10.2011 23:30

to co podałem musi działać
  • +
  • -
  • 0

#10 Smykol

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 14.10.2011 23:41

Niestety nie chodzi bynajmniej mi się tak wydaje, ogólnie powiem wam tak mam plugin alt end round sound (zaznaczam plugin wrzucony dobrze ponieważ czyta go serwer i nie wychodzą zadne błędy) i nie pobiera mi muzyki, mam tez drugi plugin na rundę rozgrewcza z którym jest to samo, runda rozgrzewacza jest wszystko okej ale nie ma muzyki bo się nie pobiera i w konsoli pisze coś takiego " Error: server failed to transmit file 'sound/misc/sarestart.mp3' "
  • +
  • -
  • 0

#11 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 15.10.2011 00:19

a morał z tego jest taki, że nie wrzuciłeś tych plików na FTP lub mają inną nazwę, np: http://s16349.fd.zab...ike/sound/misc/
  • +
  • -
  • 1

#12 Smykol

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.10.2011 00:29

Aaa a teraz mnie zdziwiłeś a mogę dostac jakieś bardziej dokładniejsze wskazówki ?? Jak zrobić i co zrobić żeby działało ??
  • +
  • -
  • 0

#13 Drzanas

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 329
Wszechpomocny

  • Postów:1 283
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.10.2011 00:32

Wgrać te pliki do tego katalogu co w pluginie ustawione i o tej samej nazwie.
  • +
  • -
  • 0

graphic.png


#14 Smykol

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.10.2011 00:38

Okej z tamtego pluginu zrezygnowalem zainstalowalem drugi http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/ i jest tak samo nie pobiera mi tej muzyki co mam ustawiona. Moze tworca tego pluginu cos pomoze ??
DarkGL ??
  • +
  • -
  • 0

#15 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 15.10.2011 09:48

zauważyłeś, że nazwy tych Twoich mp3 mają 2x wpisane rozszerzenie?

wrzuciłeś pliki na FTP w takiej formie:
sarestart.mp3.mp3

powinno być w takiej:
sarestart.mp3

zrozumiałeś już?
Hiroshima (15.10.2011 09:49):
tak na przyszłość, wielkość liter również ma znaczenie, także zwracaj również na to uwagę.

  • +
  • -
  • 1

#16 Smykol

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.10.2011 10:49

Tak zrozumiałem dzięki dostaniesz 2x + za pomoc w rozwiązaniu 2 spraw ale została jedna, muzyka już działa na koniec rundy pobrało z FD, ale dalej jest zabawa z ta runda rozgrzewczą ... Hiroshima tak zauważyłem juz to zmieniłem ale niestety nadal wyskakuje ten sam błąd co napisałem wyżej ;/
  • +
  • -
  • 0

#17 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 15.10.2011 10:57

zmieniłeś te nazwy na serwerze tez? czy tylko na FD?
  • +
  • -
  • 0

#18 Smykol

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.10.2011 11:00

Tu i tu zmienilem
  • +
  • -
  • 0

#19 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 15.10.2011 11:13

Error: server failed to transmit file 'sound/misc/sarestart.mp3' "


jeśli chodzi Ci o to to jest tylko jedna opcja: nie masz tego pliku w cstrike/sound/misc/sarestart.mp3 na serwerze lub masz inną nazwę tego pliku na FTP.
  • +
  • -
  • 1

#20 Smykol

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 15.10.2011 12:09

Mam wrzucone na FD i na serwer o tej samej nazwie tu masz .sma tego pluginu moze tu cos jest zrąbane
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Rozgrzewka nr blablabla"
#define VERSION "1.2.2"
#define AUTHOR "R3X"

new const gszMusic[]="misc/sarestart.mp3"; //cstrike/sound/[gszMusic]
new const gszPausePlugins[][]={
"alt_end_round_sounds.amxx"
};

new const giColor[3]={0, 200,200};

#define MAX_PLAYERS 32
#define SPAWN_TASKID 9999
#define TASK_EQUIP 99999
#define RESTART_TASKID 123
#define ACTIVE_TASKID 124

new bool:Active=false;
new bool:gbPlay[33];

new Float:fPosition[2];

new g_cvarRTime;
new g_cvarFreeze;
new g_cvarTimerX,g_cvarTimerY, g_cvarDelay, g_cvarSpawnDelay;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("TextMsg", "Game_Restart", "a", "2&#Game_C");
register_event("DeathMsg","onDeath","a");
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be","1=0", "2!0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn",1);
register_forward(FM_SetModel, "fwSetModel",1);
register_event("HLTV", "setWeapons", "a", "1=0", "2=0");

g_cvarRTime=register_cvar("restart_time","45");
g_cvarTimerX=register_cvar("restart_timer_pozx","0.01",0,0.01);
g_cvarTimerY=register_cvar("restart_timer_pozy","0.86",0,0.86);
g_cvarDelay=register_cvar("restart_weapondelay","2.0",0,2.0);
g_cvarSpawnDelay=register_cvar("restart_spawndelay","2.0",0,2.0);

g_cvarFreeze=get_cvar_pointer("mp_freezetime");

blockBuy();
}
public plugin_precache(){
precache_sound(gszMusic);
}

public Game_Restart(){
if(Active){
remove_task(RESTART_TASKID);
return;
}
Active=true;
new iRTime=get_pcvar_num(g_cvarRTime)+get_pcvar_num(g_cvarFreeze)+1;

for(new i=1;i<33;i++)
gbPlay[i]=true;

fPosition[0]=get_pcvar_float(g_cvarTimerX);
fPosition[1]=get_pcvar_float(g_cvarTimerY);
new param[1];
param[0]=iRTime;
set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID,param,1);

for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
pause("ac",gszPausePlugins[i]);
}
public CountDown(param[1]){
new iNow=param[0]--;
switch(iNow){
case 0:{
server_cmd("sv_restartround 1");
clearRespawns();
new param[1];
param[0]=0;
set_task(1.0,"Activation",ACTIVE_TASKID,param,1);
for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
unpause("ac",gszPausePlugins[i]);
}
case 1:{
client_cmd(0,"speak one");
}
case 2:{
client_cmd(0,"speak two");
}
case 3:{
client_cmd(0,"speak three");
}
}
if(iNow>=1)
set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID,param,1);
new fx=0;
if(iNow<=5){
fx=1;
}
set_hudmessage(giColor[0], giColor[1], giColor[2], fPosition[0], fPosition[1], fx, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(0, "Czas rozgrzewki^n%2d:%02d",iNow/60,iNow%60);
}
public Activation(param[1]){
Active=(param[0]==0)?false:true;
}
public onDeath(){
new vid=read_data(2);
if(Active)
set_task(get_pcvar_float(g_cvarSpawnDelay),"respawn",SPAWN_TASKID+vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwSpawn(id){
if(Active && is_user_alive(id)){
if(gbPlay[id]){
play(id, gszMusic);
gbPlay[id]=false;
}
if(task_exists(TASK_EQUIP+id))
remove_task(TASK_EQUIP+id);
set_task(0.2, "taskEquip", TASK_EQUIP+id);
}
}
public eventCurWeapon(id){
if(Active){
if(task_exists(TASK_EQUIP+id))
remove_task(TASK_EQUIP+id);
set_task(0.5, "taskEquip", TASK_EQUIP+id);
}
}
public taskEquip(id){
id-=TASK_EQUIP;
if(Active && is_user_alive(id)){
fm_strip_user_weapons(id);
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
public fwSetModel(ent, szModel[]){
if(Active){
if(equal(szModel[7], "w_hegrenade.mdl"))
set_task(get_pcvar_float(g_cvarDelay), "taskEquip", TASK_EQUIP+pev(ent,pev_owner));
else{
static szClass[32];
pev(ent, pev_classname,szClass ,31);
if(equal(szClass, "weaponbox") ||
contain(szClass, "weapon_")==0 ||
contain(szClass, "item_")==0
){
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT);
fm_set_rendering(ent, _, _,_,_,kRenderTransAlpha,0);
}
}
}
}
public respawn(task_id){
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,task_id-SPAWN_TASKID);
}
public clearRespawns(){
for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
if(task_exists(SPAWN_TASKID+i))
remove_task(SPAWN_TASKID+i);
if(task_exists(TASK_EQUIP+i))
remove_task(TASK_EQUIP+i);
}
}

public blockBuy(){
register_clcmd("drop","block")
register_clcmd("cl_setautobuy","block")
register_clcmd("cl_autobuy","block")
register_clcmd("cl_setrebuy","block")
register_clcmd("cl_rebuy","block")
register_clcmd("buy","block")
register_clcmd("p228","block");
register_clcmd("228compact","block");
register_clcmd("shield","block");
register_clcmd("scout","block");
register_clcmd("hegren","block");
register_clcmd("xm1014","block");
register_clcmd("autoshotgun","block");
register_clcmd("mac10","block");
register_clcmd("aug","block");
register_clcmd("bullpup","block");
register_clcmd("sgren","block");
register_clcmd("elites","block");
register_clcmd("fn57","block");
register_clcmd("fiveseven","block");
register_clcmd("ump45","block");
register_clcmd("sg550","block");
register_clcmd("krieg550","block");
register_clcmd("galil","block");
register_clcmd("defender","block");
register_clcmd("famas","block");
register_clcmd("clarion","block");
register_clcmd("usp","block");
register_clcmd("km45","block");
register_clcmd("glock","block");
register_clcmd("9x19mm","block");
register_clcmd("awp","block");
register_clcmd("magnum","block");
register_clcmd("mp5","block");
register_clcmd("smg","block");
register_clcmd("m249","block");
register_clcmd("m3","block");
register_clcmd("12gauge","block");
register_clcmd("m4a1");
register_clcmd("tmp","block");
register_clcmd("mp","block");
register_clcmd("g3sg1","block");
register_clcmd("d3au1","block");
register_clcmd("flash","block");
register_clcmd("deagle","block");
register_clcmd("nighthawk","block");
register_clcmd("sg552","block");
register_clcmd("krieg552","block");
register_clcmd("ak47","block");
register_clcmd("cv47","block");
register_clcmd("p90","block");
register_clcmd("c90","block");
register_clcmd("primammo","block");
register_clcmd("secammo","block");
register_clcmd("vest","block");
register_clcmd("vesthelm","block");
register_clcmd("nvgs","block");
}
public block(id){
if(Active){
client_print(id,print_center,"Nie tym razem");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public setWeapons(){
//weapons
new ent=-1;
do{
ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity");
if(pev_valid( ent )) {
set_pev(ent, pev_solid, (Active)?SOLID_NOT:1);
fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,(Active)?0:255);
}
}
while(ent);
}

play(id,const sound[])
{
new end=strlen(sound)-4;
if(containi(sound,".mp3") == end && end>0)
client_cmd(id,"mp3 play sound/%s",sound);
else if(containi(sound,".wav") == end && end>0)
client_cmd(id, "spk sound/%s",sound);
else
client_cmd(id, "speak %s",sound);

}

Okej działa wszystko już w porządku !! Dzięki wielkie oczywiście "+" lecą :D

Można zamknąć !!
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych