Spoiler
#include <amxmodx>
#include <ColorChat>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new gbUsed[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Ruletka", "1.0", "Rafal_94");
register_clcmd("say /ruletka", "czas");
register_clcmd("say_team /ruletka","czas");
register_logevent("info", 2, "1=Round_Start");
}
public client_authorized(id)
gbUsed[id] = false;
public info() ColorChat(0, GREEN, "[GangstaNet.eu] ^x01 Aby skorzystac z ruletki wpisz ^x03 /ruletka ^x01 ! Dla aktywnych na forum darmowa, inaczej koszt ^x03 3000$")
public czas(id)
{
if(gbUsed[id])
return PLUGIN_HANDLED;
if( !is_user_alive(id) ) ColorChat(id, GREEN, "Musisz byc zywy by skorzystac z ruletki!")
set_task(0.1, "sprawdzenie", _, _, _, "a", 1);
gbUsed[id] = true;
if(!task_exists(id))
set_task(70.0, "RStart", id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public RStart(id)
{
gbUsed[id] = false;
ColorChat(id, GREEN, "Nie mozesz uzywac ruletki czesciej niz raz na ^x04 70 sekund")
}
public sprawdzenie(id) {
new kasa = cs_get_user_money(id)
if( !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) )
{
if(kasa >= 3000)
cs_set_user_money(id, kasa - 3000 , 1)
else if(kasa < 3000)
ColorChat(id, GREEN, "[GangstaNet.eu] ^x01 Masz za malo kasy, koszt to ^x03 3000$")
ColorChat(id, GREEN, "[GangstaNet.eu] ^x01 Aby nie placic za ruletce udzielaj sie czesto na forum!")
}
set_task(0.1, "ruletka", _, _, _, "a", 1)
}
public ruletka(id) {
new rand
rand = random_num(0,80)
switch(rand)
{
case 0: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 1: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 2: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 3: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 4: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 5: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 6: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 7: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 8: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 9: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 10: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 11: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 12: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 13: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 14: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 15: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 16: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 17: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 18: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 19: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 20: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 21: {
give_item(id, "weapon_g3sg1");
give_item(id,"ammo_762nato");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales AUTOLAME!")
}
case 22: {
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id,"ammo_556nato");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales M4A1!")
}
case 23: {
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id,"ammo_556nato");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales M4A1!")
}
case 24: {
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id,"ammo_556nato");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales M4A1!")
}
case 25: {
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id,"ammo_556nato");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales M4A1!")
}
case 26: {
give_item(id, "weapon_shield");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales tarcze!")
}
case 27: {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales granaty!")
}
case 28: {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales granaty!")
}
case 29: {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales granaty!")
}
case 30: {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales granaty!")
}
case 31: {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales granaty!")
}
case 32: {
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id,"ammo_338magnum");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales AWP!")
}
case 33: {
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id,"ammo_338magnum");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales AWP!")
}
case 34: {
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id,"ammo_338magnum");
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales AWP!")
}
case 35: {
cs_set_user_nvg(id);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales noktowizor!")
}
case 36: {
cs_set_user_nvg(id);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales noktowizor!")
}
case 37: {
cs_set_user_nvg(id);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales noktowizor!")
}
case 38: {
set_user_health(id, 255);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Masz 255 HP!")
}
case 39: {
set_user_health(id, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa 1HP!")
}
case 40: {
set_user_health(id, 5);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa 5HP!")
}
case 41: {
set_user_health(id, 20);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Masz 20HP!")
}
case 42: {
set_user_health(id, 50);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Masz 50HP!")
}
case 43: {
set_user_health(id, get_user_health(id) + 100);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales +100HP!")
}
case 44: {
cs_set_user_money(id, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa BANKRUT!")
}
case 45: {
cs_set_user_money(id, 1000);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa 1000$!")
}
case 46: {
cs_set_user_money(id, 500);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa 500$!")
}
case 47: {
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + 5000);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales 5000$!")
}
case 48: {
set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 3);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka]^x01 Wygrales 3 fragi!")
}
case 49: {
set_user_frags(id, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka]^x01 HaHaHa masz 0 fragow!")
}
case 50: {
set_user_frags(id, get_user_frags(id) - 10);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka]^x01 HaHaHa straciles 10 fragow!")
}
case 51: {
set_user_frags(id, get_user_frags(id) - 30);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka]^x01 HaHaHa straciles 30 fragow!")
}
case 52: {
set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 5);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka]^x01 Wygrales 5 fragow!")
}
case 53: {
set_user_frags(id, get_user_frags(id) + 10);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka]^x01 Wygrales 10 fragow!")
}
case 54: {
set_user_frags(id, get_user_frags(id) - 5);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka]^x01 HaHaHa straciles 5 fragow!")
}
case 55: {
set_user_armor(id, 500);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales 500 kamizelki!")
}
case 56: {
cs_set_user_money(id, 16000);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Masz 16000$!")
}
case 57: {
set_user_gravity(id, 400.0);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Masz mniejsza grawitacje!")
}
case 58: {
set_user_gravity(id, 300.0);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Masz mniejsza grawitacje!")
}
case 59: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 60: {
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 10);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Jestes niewidzialny!")
}
case 61: {
set_user_maxspeed(id, 0.1);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa nie mozesz sie ruszyc!")
}
case 62: {
set_user_maxspeed(id, 0.1);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa nie mozesz sie ruszyc!")
}
case 63: {
set_user_maxspeed(id, 0.1);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 HaHaHa nie mozesz sie ruszyc!")
}
case 64: {
set_user_maxspeed(id, 800.0);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales szybkosc!")
}
case 65: {
set_user_maxspeed(id, 700.0);
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Wygrales szybkosc!")
}
case 66: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 67: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 68: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 69: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 70: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 71: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 72: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 73: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 74: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 75: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 76: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 77: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 78: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 79: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
case 80: {
ColorChat(id, GREEN, "[Ruletka] ^x01 Pusty los, sproboj szczescia innym razem")
}
}
}
Zrobiłem, chce testować i nie działa już włączanie komendą
miło by było, gdyby ktoś z was zauważył bugi i wyeliminował je np. czuje że z tym glowem będzie na następną rundę przechodziło lub grawitacja czy też szybkość nie będzie działać po zmianie broni
zauwazylem ze orta walnalem - do poprawienia tez rozdaje ++
@UP
@UP
oj tam oj tam troche ponad 200 linijek