Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Dajemy Klasie Item

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Micholekxd

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:277
  • Imię:Micholek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 13.10.2011 17:52

Witam.
potrzebuje porady/informacji
gotowego wzoru

jak dodac KLASIE w starym codzie

ITEM - tzn ze dana klasa ma WBUDOWANY ITEM

np:

Zabojca - i ma wbudowany itemy - naboje pulkownika :>


poda ktos kod jak to ma byc?
Unikalne Serwery: www.StacjaFragow.pl

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 15.10.2011 09:48

wszędzie gdzie masz if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NumerItemu) dodajesz || klasa_gracza[id] == Nazwa
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NumerItemu|| klasa_gracza[id] == Nazwa)

na przykładzie naboi

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22 || klasa_gracza[idattacker] == Zabojca)
        damage+=20;

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych