Server.cfg
// SYSTEM_RELOAD
xxx
host_framerate 0
sv_maxrate 25000
sv_maxupdaterate 60
sv_minrate 0
sv_minupdaterate 33
sv_maxunlag 1
sv_rcon_banpenalty 60
sv_rcon_minfailures 5
sv_rcon_minfailuretime 30
mp_logdetail 3
mp_logecho 1
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
sv_logbans 1
sv_logblocks 1
sv_logrelay 1
sv_voicecodec "voice_speex"
sv_voiceenable 1
sv_voicequality 3
sv_alltalk 1
hpk_maxsize 0.5
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
sv_send_logos 1
sv_send_resources 1
sv_downloadurl "http://www10404.host...rv.pl/cstrike/"
mp_decals 300
mp_autoteambalance 1 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 1.25 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum , domyslnie 35
mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu
mp_freezetime 4 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 3 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 1.75 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 340 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 2 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 1 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// inne
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych
amxx.cfg:
// AMX Mod X Configuration File echo Executing AMX Mod X Configuration File // Default access for all non admin players (see users.ini for access details) // // Default value: "z" amx_default_access "z" // Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this) // Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_") // (Example: setinfo _pw "password") // // Default value: "_pw" amx_password_field "_pw" // Mode of logging to a server // 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set) // 1 - normal mode which obey flags set in accounts // 2 - kick all players not on list // // Default value: 1 amx_mode 1 // Show admins activity // 0 - disabled // 1 - show without admin name // 2 - show with name // // Default value: 2 amx_show_activity 2 // Frequency in seconds and text of scrolling message // // Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600 amx_scrollmsg "Witaj na nowym serwerze DIABLO @ Forum: www.3MOD.pl" 600 // Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format) // // Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100" // "This server is using AMX ModX\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255" amx_imessage "Forum serwera - www.3MOD.pl" "000255100" amx_imessage "Cheatowanie surowo zabronione! Graj uczciwie!" "000100255" // Frequency in seconds of colored messages // // Default value: 180 amx_freq_imessage 180 // Ban times for the main ban menu (amx_banmenu) // Use 0 for permanent ban // Default values: 0 5 10 15 30 45 60 amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60 // Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu) // Slay is automaticall inserted as the first option // Default values: 0 1 5 amx_plmenu_slapdmg 0 1 5 // Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection) // // Default value: 0.75 amx_flood_time 0.75 // Amount of slots to reserve. // // Default value: 0 amx_reservation 1 // If you set this to 1, you can hide slots on your server. // If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command // // Default value: 0 amx_hideslots 0 // Displaying of time remaining // a - display white text on bottom // b - use voice // c - don't add "remaining" (only in voice) // d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice) // e - show/speak if current time is less than this set in parameter // // Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11" // Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable. // // Default value: 1 amx_time_voice 1 // Minimum delay in seconds between two voting sessions // // Default value: 10 amx_vote_delay 10 // How long voting session goes on // // Default value: 10 amx_vote_time 10 // Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable. // // Default value: 1 amx_vote_answers 1 // Some ratios for voting success // Default value: 0.40 amx_votekick_ratio 0.40 // Default value: 0.40 amx_voteban_ratio 0.40 // Default value: 0.40 amx_votemap_ratio 0.40 // Default value: 0.02 amx_vote_ratio 0.02 // Max. time to which map can be extended // // Default value: 90 amx_extendmap_max 30 // Step for each extending // // Default value: 15 amx_extendmap_step 15 // If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use // whatever language the server is configured to use. // // Default value: 1 amx_client_languages 1 // Plugin Debug mode // 0 - No debugging (garbage line numbers) // 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode // 2 - All plugins are put in debug mode // Note - debug mode will affect JIT performance // // Default value: 1 amx_debug 1 // Plugin MultiLingual Debug // To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc) // "" means disabled // // Default value: "" amx_mldebug "" // // Beginning of Counter-Strike package specific configurations. // // Rank mode // 0 - by nick // 1 - by authid // 2 - by ip // // Default value: 1 csstats_rank 0 // Max size of the stats file // // Default value: 3500 csstats_maxsize 3500 // Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise. // // Default value: 0 csstats_rankbots 0 // Duration of HUD-statistics // // Default value: 12.0 amx_statsx_duration 12.0 // HUD-statistics display limit relative round freeze end // Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended // // Default value: -2.0 amx_statsx_freeze -2.0 bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony) amx_ss_max 5 //ile można maksymalnie zrobić sreenów graczowi amx_ss_interval 1.0 //czas jaki musi minąc aby wykonać następny sreen amx_ss_design 3 //display options amx_ss_site www.3mod.pl //strona/forum na jakim trzeba dodać sreena aby został zdjęty ban. amx_rd_maxplayers 20 amx_rd_server 195.2.255.28 amx_rd_serverport 27024 erc_random_precache "16"