Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Czy to przejdzie (new const i equeli/containi)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.10.2011 14:04

Witam zrobiłem coś takiego .

new const maps = {
aim_crazyjump,
aim_map
}

I w innej funkcji dałem
if(!equali(mapname, maps))
Moje pytanie czy to przejdzie użycie takiej tablicy
Chciałbym zrobić tak że jeżeli mapa ma nazwę z tablicy to xxx. :D

Podczas kompilowania :
Warning: Symbol is never used: "maps" on line 117
(Niby użyłem)

Chciałbym też zrobić to w containi żeby zablokować mapy z przedrostkiem swoim

Użytkownik HubertTM edytował ten post 11.10.2011 14:06

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 11.10.2011 14:11

new const maps[][] =
{
"aim_crazyjump",
"aim_map"
}



oraz

for(new i=0; i<sizeof maps; i++)
{
if(!equali(mapname, maps[i]))
}



raczej w ten deseń

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 11.10.2011 14:13

  • +
  • -
  • 1

#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.10.2011 14:18

Warning: Symbol is never used: "maps" on line 123
Nadal to samo
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 11.10.2011 14:30

new maps[][] =
{
"aim_crazyjump",
"aim_map"
}
 

look
  • +
  • -
  • 1

#5 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.10.2011 14:34

Dopa ;/


Warning: Symbol is never used: "maps" on line 123
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#6 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 11.10.2011 14:36

daj caly kod :D

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 11.10.2011 14:37

  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.10.2011 14:44

masz to w funkcji której nie używasz
tak wogóle warning to nie jest błąd nie ma to wpływu na działanie pluginu

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

new const maps[][] ={
	"aim_crazyjump",
	"aim_map"
}

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	for(new i=0; i<sizeof maps; i++)
	{
		if(!equali("Asd", maps[i])){
		}
	}
}
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            132 bytes
Code size:              244 bytes
Data size:              204 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=778 cells (3112 bytes)
Total requirements:   16964 bytes
Done.
daj sma
  • +
  • -
  • 0

#8 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.10.2011 14:51

Poprawcie :D
Funkcja to respawn w ham'ie
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
 
 
 
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_G           // flaga (jak zakomentujesz vip dla kazdego)
#define KASA 1000    // ile ma dawac kasy (zakomentowanie wylacza)
#define GRAWITACJA 1.0    // jaka ma byc grawitacja dla vipa (zakomentowanie wylacza)
#define SPEED 1.0    // jaki speed (zakomentowanie wylacza)
#define HP 100   //ile hp ma ustawic dla vipa (zakomentowanie wylacza)
#define INVI 255   //jaka widocznosc dla vipa 255=calkowita widocznosc 0=niewidzialnosc (zakomentowanie wylacza)
#define MAPY    // jak zakomentujesz vip bedzie dzialal na wszystkich mapach
 
 
 
#define DEAGLE   // deagle dla vipa
#define HE     // he dla vipa
#define FLASH    // flash dla vipa
#define SMOKE    // smoke dla vipa
#define KAMIZELKA   //daje kamizelke
 
 
 
new const maps[][] =
{
        "aim_crazyjump",
        "aim_map"
}
 
 
public plugin_init(){
register_plugin("VIP", "1.5", "HubertTM");
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
 
 
}
public respawn(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
 
 
new mapname[32]
get_mapname(mapname, 31)
 
#if defined mapy
if(!equali(mapname, maps) && !containi(mapname, "he_") && !containi(mapname, "1hp"))
 
{ 
#endif
 
#if defined FLAGA
if(get_user_flags(id) & FLAGA)
#endif
 
 
#if defined DEAGLE
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");   
fm_give_item(id, "ammo_50ae");    
#endif
 
 
#if defined HE
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
#endif
 
#if defined FLASH
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
#endif
 
 
#if defined SMOKE
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
#endif
 
 
#if defined KAMIZELKA
fm_give_item(id, "item_assaultsuit")
#endif
 
 
#if defined KASA
new money = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id, money + KASA)
client_print(id, print_chat, "Jako gracz VIP otrzymujesz %d$ wicej", KASA)
#endif
 
 
 
#if defined GRAWITACJA
fm_set_user_gravity(id, GRAWITACJA);
#endif
 
#if defined HP
fm_set_user_health(id, HP);
#endif
 
#if defined INVI
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, INVI)
#endif
#if defined mapy 
 
}
#endif
 
}
 
 
public CurWeapon(id){
#if defined SPEED
fm_set_user_maxspeed(id, SPEED) 
#endif
}
 

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.10.2011 14:59

#if defined mapy
	if(!equali(mapname, maps) && !containi(mapname, "he_") && !containi(mapname, "1hp"))
		
{ 
	#endif
a masz
#define MAPY    // jak zakomentujesz vip bedzie dzialal na wszystkich mapach
MAPY != mapy
#if defined mapy
na
#if defined MAPY
dodatkowo warunek
if(!equali(mapname, maps) && !containi(mapname, "he_") && !containi(mapname, "1hp"))
jest zły (equali(mapname, maps)) musisz sprawdzać tak jak dali powyżej czyli iść pętlą
  • +
  • -
  • 1

#10 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.10.2011 15:08

Dobra a teraz nie wiem jak ale wyskakuje Error: Undefined symbol "CurWeapon" on line 121


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
 
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_G			 // flaga (jak zakomentujesz vip dla kazdego)
#define KASA 1000	    // ile ma dawac kasy (zakomentowanie wylacza)
#define GRAWITACJA 1.0	   // jaka ma byc grawitacja dla vipa (zakomentowanie wylacza)
#define SPEED 1.0	    // jaki speed (zakomentowanie wylacza)
#define HP 100	   //ile hp ma ustawic dla vipa (zakomentowanie wylacza)
#define INVI 255   //jaka widocznosc dla vipa 255=calkowita widocznosc 0=niewidzialnosc (zakomentowanie wylacza)
#define MAPY	   // jak zakomentujesz vip bedzie dzialal na wszystkich mapach
 
#define DEAGLE	   // deagle dla vipa
#define HE		 // he dla vipa
#define FLASH	    // flash dla vipa
#define SMOKE	    // smoke dla vipa
#define KAMIZELKA	  //daje kamizelke
 
new const maps[][] =
{
"aim_crazyjump",
"aim_map"
}

public plugin_init(){
register_plugin("VIP", "1.5", "HubertTM");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")

}
public respawn(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;


new mapname[32]
get_mapname(mapname, 31)

#if defined MAPY
for(new i=0; i<sizeof maps; i++)
{
  if(!equali(mapname, maps[i]) && !containi(mapname, "he_"))
  
{
#endif
 
  #if defined FLAGA
  if(get_user_flags(id) & FLAGA)
   #endif
  
  
   #if defined DEAGLE
   fm_give_item(id, "weapon_deagle");
   fm_give_item(id, "ammo_50ae");
   fm_give_item(id, "ammo_50ae");
   fm_give_item(id, "ammo_50ae");  
   fm_give_item(id, "ammo_50ae");   
   #endif
  
  
   #if defined HE
   fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
   #endif
  
   #if defined FLASH
   fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
   fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
   #endif
  
  
   #if defined SMOKE
   fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
   #endif
  
  
   #if defined KAMIZELKA
   fm_give_item(id, "item_assaultsuit")
   #endif
  
  
   #if defined KASA
   new money = cs_get_user_money(id)
   cs_set_user_money(id, money + KASA)
   client_print(id, print_chat, "Jako gracz VIP otrzymujesz %d$ wicej", KASA)
   #endif
  
  
  
   #if defined GRAWITACJA
   fm_set_user_gravity(id, GRAWITACJA);
   #endif
  
   #if defined HP
   fm_set_user_health(id, HP);
   #endif
  
   #if defined INVI
   fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, INVI)
   #endif
  
  
   #if defined mapy
  }
}
#endif

}

public CurWeapon(id)
{
#if defined SPEED
fm_set_user_maxspeed(id, SPEED)
#endif
}

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.10.2011 15:46


#include <amxmodx>

#include <cstrike>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta_util>



#define FLAGA ADMIN_LEVEL_G                      // flaga (jak zakomentujesz vip dla kazdego)

#define KASA 1000           // ile ma dawac kasy (zakomentowanie wylacza)

#define GRAWITACJA 1.0     // jaka ma byc grawitacja dla vipa (zakomentowanie wylacza)

#define SPEED 1.0           // jaki speed (zakomentowanie wylacza)

#define HP 100     //ile hp ma ustawic dla vipa (zakomentowanie wylacza)

#define INVI 255   //jaka widocznosc dla vipa 255=calkowita widocznosc 0=niewidzialnosc (zakomentowanie wylacza)

#define MAPY       // jak zakomentujesz vip bedzie dzialal na wszystkich mapach



#define DEAGLE     // deagle dla vipa

#define HE               // he dla vipa

#define FLASH       // flash dla vipa

#define SMOKE       // smoke dla vipa

#define KAMIZELKA         //daje kamizelke



new const maps[][] = {

	"aim_crazyjump",

	"aim_map"

}



public plugin_init(){

	register_plugin("VIP", "1.5", "HubertTM");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);

	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")

	

}

public respawn(id)

{

	if (!is_user_alive(id))

		return;

	

	

	new mapname[32]

	get_mapname(mapname, 31)

	

	#if defined MAPY

	new bool:bFind = false;

	for(new i=0; i<sizeof maps; i++)

	{

		if(!equali(mapname, maps[i]) && !containi(mapname, "he_")){

			bFind = true;

			break

		}

	}

	if(bFind)	return ;

	else{

	#endif

		

		#if defined FLAGA

		if(get_user_flags(id) & FLAGA)

			#endif

		

		

		#if defined DEAGLE

		fm_give_item(id, "weapon_deagle");

		fm_give_item(id, "ammo_50ae");

		fm_give_item(id, "ammo_50ae");

		fm_give_item(id, "ammo_50ae");  

		fm_give_item(id, "ammo_50ae");   

		#endif

		

		

		#if defined HE

		fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");

		#endif

		

		#if defined FLASH

		fm_give_item(id, "weapon_flashbang");

		fm_give_item(id, "weapon_flashbang");

		#endif

		

		

		#if defined SMOKE

		fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");

		#endif

		

		

		#if defined KAMIZELKA

		fm_give_item(id, "item_assaultsuit")

		#endif

		

		

		#if defined KASA

		new money = cs_get_user_money(id)

		cs_set_user_money(id, money + KASA)

		client_print(id, print_chat, "Jako gracz VIP otrzymujesz %d$ wicej", KASA)

		#endif

		

		

		

		#if defined GRAWITACJA

		fm_set_user_gravity(id, GRAWITACJA);

		#endif

		

		#if defined HP

		fm_set_user_health(id, HP);

		#endif

		

		#if defined INVI

		fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, INVI)

		#endif

		

		

		#if defined MAPY

	}

	#endif

	

}



public CurWeapon(id)

{

	#if defined SPEED

	fm_set_user_maxspeed(id, SPEED)

	#endif

}

  • +
  • -
  • 1

#12 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 11.10.2011 16:21

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych