Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu - crash


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 10.10.2011 16:57

Witam. W skrócie : robiłem pewne menu na początku było ok bez żadnych bajerów - podstawowe tylko do testów czy działa , no ale moje wymogi zostały dziś wcielone w menu :
public pytanie(id,index) {
	new name[48]
	get_user_name(index, name, charsmax(name));
	new tekst[512]
	formatex(tekst, 511, "\dLider \r'%s' \dzaprasza Cie do \r'%s' Party\d,chcesz dolaczyc ?",name,nazwa_party[index]);
	
	new menu = menu_create(tekst, "WyborGraczax");
	
	menu_additem(menu, "Tak , chce dolaczyc !");
	menu_additem(menu, "Nie , odmawiam !");
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}
 
public WyborGraczax(id, menu, item) {
	new player = find_player ( "a", nazwa_lidera_party[id]) ;
	if(item == MENU_EXIT) {
		menu_destroy(menu);
		jestes_w_party[id]=false
		czy_lider[id]=false
		hudmsg(player,3.0,"Gracz wylaczyl menu zaproszenia tym samym odmawiajac !")
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
		   
	for(new i=1; i<=32; i++)
	{
		if(is_user_connected(i) && (get_user_team(i) == 1 || get_user_team(i) == 2)) {
			
			if((equal(nazwa_party[id],nazwa_party[i])) && id!=i && player!=i)
			{
				ilosc_graczy_party[i]++
			}
		}
	}
			jestes_w_party[id]=true
			czy_lider[id]=false
			ilosc_graczy_party[player]+=1
			nazwa_party[id] = nazwa_party[player]
			ilosc_graczy_party[id] = ilosc_graczy_party[player]
			hudmsg(player,3.0,"Gracz zaakceptowal zaproszenie !")
		}
		case 1:
		{
			jestes_w_party[id]=false
			czy_lider[id]=false
			hudmsg(player,3.0,"Gracz odmowil !")
		}
	}
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
Nie umiem dopatrzeć się błędu , może ktoś widzi , pomoże :)

Użytkownik KariiO edytował ten post 10.10.2011 16:58

  • +
  • -
  • 0

#2 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 10.10.2011 17:35

Tibia? O mógłbyś pokazać jak wywołujesz menu(całą funkcje)
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 10.10.2011 18:26

Tibia? O mógłbyś pokazać jak wywołujesz menu(całą funkcje)

Diablomod ? Niestety nie mogę , tutaj jest na 100 % błąd.
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.10.2011 18:29

Chcesz, żeby te manu było wyświetlane zaproszonemu? Jeśli tak, to chyba trochę źle to robisz, przyjrzyj się dobrze id jakie tutaj wykorzystujesz.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 10.10.2011 19:24

Chcesz, żeby te manu było wyświetlane zaproszonemu? Jeśli tak, to chyba trochę źle to robisz, przyjrzyj się dobrze id jakie tutaj wykorzystujesz.

id - to gość któremu się wyświetla menu czyli zaproszony.
index - to id zapraszającego.
  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.10.2011 19:49

Ale nie pisz mi, które id to kto, bo nie o to chodziło, chociażby
new player = find_player ( "a", nazwa_lidera_party[id]) ;P,

szukasz nazwy lidera patrząc na tablicę nazwa_lidera_party[id], a z tego co widać id to właśnie gracz, który dostał zapro, a jak on ma mieć lidera parta (nie wiem jak to odmienić), skoro jeszcze w nim nie jest...?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 10.10.2011 20:06

Ale nie pisz mi, które id to kto, bo nie o to chodziło, chociażby

new player = find_player ( "a", nazwa_lidera_party[id]) ;P,

szukasz nazwy lidera patrząc na tablicę nazwa_lidera_party[id], a z tego co widać id to właśnie gracz, który dostał zapro, a jak on ma mieć lidera parta (nie wiem jak to odmienić), skoro jeszcze w nim nie jest...?


new id2 = Players[id][item];

	    if(jestes_w_party[id2]) hudmsg(id,3.0,"Wybrany gracz jest juz w party !")
	    else pytanie(id2,id)

    new nazwa_lidera[32]
    get_user_name(id, nazwa_lidera, 31);

    nazwa_lidera_party[id2] = nazwa_lidera
    nazwa_lidera_party[id] = nazwa_lidera //urywek

  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.10.2011 20:11

No i właśnie tak to jest jak ktoś tak urywkami wyskakuje w temacie. Ja bym tutaj użył copy do przypisywania nazwy party, czy nazwy lidera. No i jeszcze jedno, skąd ta pewność, że błąd występuje w tym menu?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 10.10.2011 20:35

Bo jeżeli wybiorę gracza w innym menu i następnie powinno mu wyskoczyć menu a nie wyskakuję bo od razu crash.
Lepsze bd. copy ? Bo tego nie zmieniałem a wiem że działa.
  • +
  • -
  • 0

#10 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.10.2011 20:45

A masz gdzieś wstawiony warunek, czy gracz, lider, albo chociażby osoba zapraszająca jest połączona z serwerem?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#11 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 12.10.2011 15:22

A masz gdzieś wstawiony warunek, czy gracz, lider, albo chociażby osoba zapraszająca jest połączona z serwerem?

Racja nie mam.
Ale dlaczego wcześniej śmigało też bez warunku a teraz nie ;/ ?

Dodałem tylko to:
for(new i=1; i<=32; i++)
		{
				if(is_user_connected(i) && (get_user_team(i) == 1 || get_user_team(i) == 2)) {
						
						if((equal(nazwa_party[id],nazwa_party[i])) && id!=i && player!=i)
						{
								ilosc_graczy_party[i]++
						}
				}
		}
i zmieniłem to:
formatex(tekst, 511, "\dLider \r'%s' \dzaprasza Cie do \r'%s' Party\d,chcesz dolaczyc ?",name,nazwa_party[index]);
Ale nigdzie tu nie widzę błędu...

odświeżam

Użytkownik KariiO edytował ten post 10.10.2011 21:01

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych