/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#define PLUGIN "[CODMOD] Wytrzymalosc Perku"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
#define ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC 35200
new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc;
new wytrzymalosc_perku[33];
new SyncHudObj;
/*---------
Aby korzystac z natywow
cod_get_perk_durability oraz cod_set_perk_durability
musisz dodac do swojego pluginu:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
-----------*/
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100");
cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_natives()
{
register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymalosc", 1);
register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);
}
public cod_perk_changed(id, perk)
{
static poprzedni_perk[33];
if(poprzedni_perk[id] == perk) return;
wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;
poprzedni_perk[id] = perk;
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(!cod_get_user_perk(id)) return;
new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
{
cod_set_user_perk(id, 0);
client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
}
else
client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]);
}
public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);
wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;
}
public PobierzWytrzymalosc(id)
return wytrzymalosc_perku[id];
public PokazWytrzymalosc(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;
if(!is_user_alive(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
return;
}
set_hudmessage(255, 50, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
SKLEP CodMod by _nothing_ 1.0
Temat rozp.
_nothing_
, 09.10.2011 18:10
CoD Nowy cod_shop sklep sklep codmod
43 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 01.12.2011 23:01
#43
Napisano 21.01.2013 01:30
Mi ten sklep bardzo sie podoba ale niestety bardzo mnie podoba mi sie ze jak kupie miedzy innymi ciche buty albo norecoil to dziala to przez cala mape a nie do zginiecia jesli mozna to naprawic to bym poprosił
#44
Napisano 01.11.2014 11:06
Odkopuje ;D.
Mógłby ktoś przerobić ten sklep pod monety i dolary? I bez wytrzymałości perku?
Nie jestem zaawansowany w dziedzinie AMXMOD-X.
Staram się pomóc na tyle ile potrafię.
Piszę poprawnie po POLSKU.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, cod_shop, sklep, sklep codmod
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
Sklep
Sklep Gh0stBrak instalacji Napisany przez alvaro112 , 20.03.2023 sklep |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych