Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] klasa nie dziala na serwerze a na botach tak

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReeBok1993

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.10.2011 16:22

Otóż nie dziala podwojny skok na serwerza a na botach dziala a nie wiem za co


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Profesjonalny Strzelec (VIP)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok i 10 rakiety";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 70;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new sprite_blast;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
{
client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new button = get_user_button(id);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);

if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
static poprzednia_rakieta_gracza[33];
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 0.5 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co POL SEKUNDY!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 06.10.2011 16:30


#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <fakemeta>



new const nazwa[] = "Profesjonalny Strzelec (VIP)";

new const opis[] = "Ma podwojny skok i 10 rakiety";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;

new const zdrowie = 40;

new const kondycja = 40;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 70;



new bool:ma_klase[33];



new bool:moze_skoczyc[33];



new ilosc_rakiet_gracza[33];



new sprite_blast;



public plugin_init() {

    register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");

    

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    

    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");}



public plugin_precache()

{

    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

    precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}



public cod_class_enabled(id)

{

    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))

    {

        client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)

        return COD_STOP;

    }

    ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;

    ma_klase[id] = true;

    return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

    ma_klase[id] = false;



public CmdStart(id, uc_handle)

{

    if(!ma_klase[id])

        return FMRES_IGNORED;

    

    new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

    new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])

    {

        moze_skoczyc[id] = false;

        new Float:velocity[3];

        pev(id, pev_velocity, velocity);

        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

        set_pev(id, pev_velocity, velocity);

    }

    else if(flags & FL_ONGROUND)    

        moze_skoczyc[id] = true;

        

    return FMRES_IGNORED;

}



public cod_class_skill_used(id)

{

    static poprzednia_rakieta_gracza[33];

    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

    {

        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");

        return PLUGIN_CONTINUE;

    }

    

    if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 0.5 > get_gametime())

    {

        client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co POL SEKUNDY!");

        return PLUGIN_CONTINUE;

    }

    

    if (is_user_alive(id))

    {

        poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());

        ilosc_rakiet_gracza[id]--;



        new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

        

        entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

    

        new Ent = create_entity("info_target");

    

        entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");

        entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

    

        vAngle[0] *= -1.0;

    

        entity_set_origin(Ent, Origin);

        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

    

        entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);

        entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

        entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

        entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

    

        VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

    }    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}



public DotykRakiety(ent)

{

    if (!is_valid_ent(ent))

        return;



    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

    



    new Float:fOrigin[3];

    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);    

    

    new iOrigin[3];

    for(new i=0;i<3;i++)

        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

    

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

    write_byte(TE_EXPLOSION);

    write_coord(iOrigin[0]);

    write_coord(iOrigin[1]);

    write_coord(iOrigin[2]);

    write_short(sprite_blast);

    write_byte(32);

    write_byte(20);

    write_byte(0);

    message_end();



    new entlist[33];

    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

    

    for (new i=0; i < numfound; i++)

    {        

        new pid = entlist[i];

        

        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

            continue;

        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

    }

    remove_entity(ent);

}



public ResetHUD(id)

    ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;

    

public client_disconnect(id)

{

    new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");

    while(ent > 0)

    {

        if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)

            remove_entity(ent);

        ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");

    }

}


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 ReeBok1993

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.10.2011 16:54

ok dziala
+
  • +
  • -
  • 0

#4 Hajmus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:260
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 06.10.2011 16:54

Sprawdź czy na serwerze masz odblokowane moduły.
  • +
  • -
  • 0

#5 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 06.10.2011 17:54

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych