Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja pluginu.Może ktoś skompilować?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Dretheu

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 04.10.2011 14:09

Może ktoś mi to skompilować bo mi wyskakują błędy?

#include <amxmodx>
#include <codmod>
 
#define PLUGIN "Oddaj Perk"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
 
new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];
 
public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
       
        register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
        register_clcmd("say /daj", "OddajPerk");
        register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
 
public OddajPerk(id)
{
        new menu = menu_create("Oddaj przedmiot", "OddajPerk_Handle");
        new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
        for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
        {
                if(!is_user_connected(i))
                        continue;
                oddaj_id[n++] = i;
                new nazwa_gracza[64];
                get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
                menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
        }
        menu_display(id, menu);
}
 
public cod_perk_changed(id)
        dostal_przedmiot[id] = false;
 
public OddajPerk_Handle(id, menu, item)
{
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
       
        if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
        {
                client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
       
        if(dostal_przedmiot[id])
        {
                client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
       
        new wartosc_perku_dajacego;
        new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego);
       
        if(!perk_dajacego)
        {
                client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perku.");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
       
        new nazwa_dajacego[64];
        new nazwa_otrzymujacego[64];
       
        get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
        get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
       
        dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
        cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0);
        client_print(id, print_chat, "Przekazales perk graczowi %s.", nazwa_otrzymujacego);
        client_print(oddaj_id[item], print_chat, "Dostales perk od gracza %s.", nazwa_dajacego);
        cod_set_user_perk(id, 0);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
        if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item]))
                return ITEM_DISABLED;
        return ITEM_ENABLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 NewBorn

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:70
  • Lokalizacja:Skądś ;) A ty?
Offline

Napisano 04.10.2011 14:16

proszę :)

Załączone pliki


Użytkownik NewBorn edytował ten post 04.10.2011 14:16





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych