←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Kolor HUD

lE_campe - zdjęcie lE_campe 02.10.2011

Witam , chciałem mieć czerwony i zielony HUD jednak nawet po wpisaniu odpowiednich cyfer nic nie zmienia się

proszę o zmienienie koloru.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 02.10.2011

skompilowałeś kod po zmianie ?
http://amxx.pl/kompilator/
Odpowiedz

lE_campe - zdjęcie lE_campe 02.10.2011

tak...
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 03.10.2011

W załączniku sma z czerwonym i zielonym HUD'em. Tylko, że są tak jakby dwa HUD'y: jeden, który pokazuje Twoją klasę itp., oraz drugi, który pokazuje klasę gracza oglądanego gdy nie żyjemy... I właśnie zmieniłem kolor HUD'a który pokazuje naszą klasę etc.

Załączone pliki

Odpowiedz

lE_campe - zdjęcie lE_campe 04.10.2011

właśnie mi chodziło o czerwony podczas oglądania a zielony na spect:D

dzięki, później pobiorę :>
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 04.10.2011

Jeżeli chcesz czerwony gdy żyjemy, a zielony jak oglądamy kogoś to trzymaj !

Załączone pliki

Odpowiedz

lE_campe - zdjęcie lE_campe 04.10.2011

no dobra ale słuchaj przejrzałem pierwsze i jakoś zmian nie ma w obydwóch

edytowałeś tą linijkę?

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(71, 203, 120, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


jak nie to którą? a jak tak to dlaczego nie mam zmian ?

edit;

cos mi sie wydaje ze nawet nie edytowales i wrzuciles zpowrotem zeby dostac plusa?
Użytkownik lE_campe edytował ten post 04.10.2011 13:57
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 04.10.2011

  set_hudmessage(71, 203, 120, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
  ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

To jest HUD, które wyświetla się, gdy na kogoś patrzymy.. Aby zmienić na kolor zielony to zmieniasz to:
[/font]
[font=arial,helvetica,sans-serif]set_hudmessage(71, 203, 120, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
Na tą:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);


[/font]
[font=arial,helvetica,sans-serif]set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);


To HUD wyświetla się, gdy żyjemy. I już jest ziemione na kolor czerwony.. Pierwsze 3 liczby to mieszanka RGB

R - Red(Czerwony)
G - Green(Zielony)
B - Blue(Niebieski)
set_hudmessage(255, 0, 0 , 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
Odpowiedz

lE_campe - zdjęcie lE_campe 04.10.2011

okej dzięki.
Odpowiedz