Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zwalnianie entu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 01.10.2011 20:32

Witam chciałbym aby mój ent przy dotyku czegokolwiek zwalniał tzn nie poruszał się z taką samą prędkością jak wcześniej tylko o 100 wolniej przy każdym dotyku jak np Granaty
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.10.2011 21:27

złap touch:

<fakemeta>
register_forward (FM_Touch, "fwTouch", 1);

albo

<hamsandwich>
RegisterHam(Ham_Touch, "BYT", "fwTouch", 1);

albo

<engine>
register_touch("BYT", "*", "fwTouch");

i zmniejsz długość velocity

fakemeta:

zmniejsza o połowę
new Float:fVelo[3];
 
pev(ent, pev_velocity, fVelo);
 
fVelo[0] *= 0.5;
fVelo[1] *= 0.5;
fVelo[2] *= 0.5;
 
set_pev(ent, pev_velocity, fVelo);

  • +
  • -
  • 1

#3 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 01.10.2011 21:38

Ok o to mi chodziło
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.10.2011 21:43

teraz zauważyłem, że chcesz zmniejszyć nie razy ileś tylko o ileś to najlepiej użyj xs

#include <xs>

 
 
new Float:fVelocity[3], fMinus[3];
pev(ent, pev_velocity, fVelocity);
 
xs_vec_copy(fVelocity, fMinus);
xs_vec_normalize(fMinus, fMinus);
xs_vec_mul_scalar(fMinus, 100.0, fMinus);
xs_vec_sub(fVelocity, fMinus, fVelocity);
 
set_pev(ent, pev_velocity);

poza tym musisz być czujny co do touchów, bo czasem Twój byt jest dotykającym (toucher), a czasem dotykanym (touched)
  • +
  • -
  • 1

#5 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 02.10.2011 07:37

Ok dzięki. Obojętnie który sposób oba się przydadzą ale widzę że muszę jeszcze trochę ogarnąć fake/engine i zobaczyć co to ten xs
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.10.2011 09:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych