Otóż mam problem z klasa:
Klasa:Niewidek(Premium)
Opis: W ogóle niewidzialny z nozem ,posiada awp oraz m4...
Otóż nie widzialności nie działa i w tym problem .
proszę o szybką pomoc:)
Użytkownik Loe25 edytował ten post 27.09.2011 20:50
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.09.2011 20:48
Użytkownik Loe25 edytował ten post 27.09.2011 20:50
POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!
Napisano 27.09.2011 20:52
Napisano 27.09.2011 20:57
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Niewidek(Premium)";
new const opis[] = " w ogóle niewidzialny z Nozem dostaje Awp i M4";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Niewidek] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!
Napisano 27.09.2011 21:00
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 76;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[Nozownik] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy. ");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, RED, "[Nozownik] Klasa premium ustawiona.")
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 35);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
Użytkownik MariO ak Killer edytował ten post 27.09.2011 21:20
Napisano 27.09.2011 21:28
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Niewidek(Premium)";
new const opis[] = "1/2 z Awp , Niewidzialnosci z Nozem oraz dostaje M4";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 76;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[Niewidek] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy. ");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, RED, "[Niewidek] Klasa premium ustawiona.")
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && !random(2) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!
Napisano 27.09.2011 21:31
public ma(id)
Napisano 28.09.2011 06:26
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <engine> #include <cstrike> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <ColorChat> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Niewidek(Premium)"; new const opis[] = "1/2 z Awp , Niewidzialnosci z Nozem oraz dostaje M4"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 76; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 3; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, RED, "[Niewidek] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy. "); return COD_STOP; } ColorChat(id, RED, "[Niewidek] Klasa premium ustawiona.") ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && !random(2) && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE) { set_task(0.1 ,"ma" ,id) } }Proszę
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Napisano 28.09.2011 15:25
POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!
Napisano 28.09.2011 15:32
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych