Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bug Klasy Szpieg


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 DawZi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 20.09.2011 15:07

Mam problem
Nie wiem dlaczego po wejściu na klasę nie widzialną z nożem a potem wejściu na inną klasę
Klasa jest nadal niewidzialna lecz nie tylko z kosą a jeszcze z bronią

SMA Klasy :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Nie widac z Nozem";
new const bronie = 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_USP
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 55;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}


public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE

new iWeapon = read_data(2)

if(iWeapon == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 8)
} else {
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
}

return PLUGIN_CONTINUE
}


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 20.09.2011 15:14


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fun>

#include <fakemeta>

#include <engine>

new const nazwa[] = "Szpieg";

new const opis[] = "Nie widac z Nozem";

new const bronie = 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_USP

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 55;

new const inteligencja = 10;

new const wytrzymalosc = 0;

 

new bool:ma_klase[33];

 

new bool:moze_skoczyc[33];

 

public plugin_init() {

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

 

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

}

public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true

}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

}

 

 

public CmdStart(id, uc_handle)

{

if(!ma_klase[id])

return FMRES_IGNORED;

 

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);

new flags = pev(id, pev_flags);

if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])

{

moze_skoczyc[id] = false;

new Float:velocity[3];

pev(id, pev_velocity, velocity);

velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

set_pev(id, pev_velocity, velocity);

}

else if(flags & FL_ONGROUND)

moze_skoczyc[id] = true;

 

return FMRES_IGNORED;

}

 

public CurWeapon(id)

{

	if(!ma_klase[id])

		return;

		

	if(read_data(2) == CSW_KNIFE)

	{

		set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60);

		return;

	}

	

	set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

}

Użytkownik radim edytował ten post 20.09.2011 15:24

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych