Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

jak dodac model do itemu

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.09.2011 14:40

Witam,

Chcialem dodac model do itemu aby wygladala maczeta zamiast noza.

Chce ten dodac model jak item http://www.gamebanana.com/skins/109753

Za pomoc dam +++

Użytkownik Ciuchcia:D edytował ten post 18.09.2011 14:48

  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.09.2011 14:51

1. Do public plugin_init dodajesz:
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
2. Do public plugin_precache dodajesz:
precache_model("models/knife/v_knife.mdl");

3. Na końcu dodajesz:
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);

if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
  set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/knife/v_knife.mdl")
}
}
}

Model tej maczety ma się znajdować w folderze "knife" w models (models>knife>v_knife.mdl)
  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.09.2011 14:55

Ok dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#4 efee

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:73
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 18.09.2011 14:55

@radim Chodziło o starego coda
Jak chcesz do starego to zrob tak jak napisał radim tylko w CurWeapon dodaj
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NUMERITEMU && weapon == CSW_KNIFE){
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sciezkadomodelu.mdl")

}
  • +
  • -
  • 1
Zapraszam na Elite-Zone.pl
Największa sieć serwerów w Polsce!

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.09.2011 15:03

A no tak.. Upsss. Pzepraszam, zrób tak jak efee napisał
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.09.2011 15:47

OK

Nie da rady bledy mi wyskakuja

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(2870) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(2870) : error 017: undefined symbol "weapon"
QTM_CodMod.sma(2874) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(4011) : warning 209: function "msgScreenFade" should return a value

1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
  • +
  • -
  • 0

#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 18.09.2011 15:55

Dodaj na samym początku CurWeapon:
new weapon = read_data(2);

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 Ciuchcia:D

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:187
  • Imię:Ciuchcia
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.09.2011 17:04

OK pomoglo. Thx
  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.09.2011 17:11

http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych