Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ExperienceMod] Jak naprawić zapis nVault ?by Skull3D


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 15.09.2011 18:45

Temat:

http://amxx.pl/topic...527#entry296527

A więc ludzie skarżą się że exp,lvl itp. się nie zapisuje jak temu zaradzić?

Szukamy:


public SaveXp(id) {
	new AuthID[35];
	get_user_authid(id, AuthID, 34);
  
	new vaultkey[64], vaultdata[256];
	format(vaultkey, 63, "%s-Mod", AuthID);
	format(vaultdata, 255, "%i#%i#%i#", PlayerXP[id], PlayerLevel[id],SkillPoints[id]);
	nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public LoadXp(id) {
	new AuthID[35];
	get_user_authid(id,AuthID,34);
  
	new vaultkey[64], vaultdata[256];
	format(vaultkey, 63, "%s-Mod", AuthID);
	format(vaultdata, 255, "%i#%i#%i#", PlayerXP[id], PlayerLevel[id],SkillPoints[id]);
	nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata,255);
  
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
  
	new playerxp[32], playerlevel[32], skillpoints[32];
  
	parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31, skillpoints, 31);
  
	PlayerXP[id] = str_to_num(playerxp);
	PlayerLevel[id] = str_to_num(playerlevel);
	SkillPoints[id] = str_to_num(skillpoints);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 

I zamieniamy na:

public SaveXp(id) {
    new AuthID[35];
    get_user_authid(id, AuthID, 34);

    new vaultkey[64], vaultdata[256];
    format(vaultkey, 63, "%s-Mod", AuthID);
    format(vaultdata, 255, "%i %i %i", PlayerXP[id], PlayerLevel[id], SkillPoints[id]);
    nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public LoadXp(id) {
    new AuthID[35];
    get_user_authid(id, AuthID, 34);

    new vaultkey[64], vaultdata[256];
    format(vaultkey, 63, "%s-Mod", AuthID);
    nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata, 255);

    new exp[32], lewel[32], punkty[32];

    parse(vaultdata, exp, 31, lewel, 31, punkty, 31);

    PlayerXP[id] = str_to_num(exp);
    PlayerLevel[id] = str_to_num(lewel);
    SkillPoints[id] = str_to_num(punkty);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Powinno chodzić bo sprawdzane :)

Użytkownik Skull3D edytował ten post 16.09.2011 12:57


#2 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 15.09.2011 19:00

Jeżeli dodajesz coś takiego, to proponuję dodania od razu do tego tutka z dodawaniem cvarów czy exp zapisuje się na IP / Nick / Sid
  • +
  • -
  • 0

#3 Skull3D

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 15.09.2011 19:02

Jeśli mi dasz funkcje zapisywania na nick i ip to masz +


o to mi chodzi:

    new AuthID[35];
    get_user_authid(id, AuthID, 34);

 

Widziałem różne kody na nick np. i niewiem które są poprawne więc czekam.

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.09.2011 20:50

Patrzę i nie widzę, co niby zostało zmienione, ale jak już to powinno być tak
public SaveXp(id) {
new AuthID[35];
get_user_authid(id, AuthID, 34);

new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-Mod", AuthID);
format(vaultdata, 255, "%i %i %i", PlayerXP[id], PlayerLevel[id], SkillPoints[id]);
nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public LoadXp(id) {
new AuthID[35];
get_user_authid(id, AuthID, 34);

new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-Mod", AuthID);
nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata, 255);

new exp[32], lewel[32], punkty[32];

parse(vaultdata, exp, 31, lewel, 31, punkty, 31);

PlayerXP[id] = str_to_num(exp);
PlayerLevel[id] = str_to_num(lewel);
SkillPoints[id] = str_to_num(punkty);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 15.09.2011 22:06

sry ze spytam nie prosciej bylo wydac wersje z poprawionymi bugami i dopiero pisac tutoriale ?? tylko wydajesz wersje zbugowaną zapewne po to zeby napisac wiecej tematow przez co chcesz nabic sobie reputacje
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 Skull3D

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 16.09.2011 12:56

Bo silnik dodalem oryginalny bez zmieniania bo nie jest moj!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych