/** * Description: Normally called whenever an entity dies. * Forward params: function(this, idattacker, shouldgib) * Return type: None. * Execute params: ExecuteHam(Ham_Killed, this, idattacker, shouldgib); */ Ham_Killed,Chodzi mi oczywiście o parametr "shouldgib".
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Parametr Ham_Killed
Temat rozp.
Goliath
, 13.09.2011 19:23
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.09.2011 19:23
Nie będę tutaj się rozpisywał, tylko przejdę do rzeczy - za co odpowiada trzeci parametr kanapkowej funkcji Ham_Killed? Wycinek z ham_const.inc:
#2
Napisano 13.09.2011 21:21
czy mają się pokazać po zabiciu takie rozrzucone części ciała
#3
Napisano 14.09.2011 12:07
Podziękował. Właśnie to przetestowałem i muszę przyznać, że to dość ciekawy efekt . Temat można zamknąć.
#4
Napisano 14.09.2011 12:08
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: wyjaśnione
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: wyjaśnione
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych