Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Ograniczenie HE
#2
Napisano 12.09.2011 13:47
Masz tam dużo opcji:
hobo_t_maxhe 2 // Ile terrorysta może kupić grantów w jednej rundzie
hobo_ct_maxhe 2 // to samo co do góry tylko dotyczy CT
hobo_t_maxflash 3 // to samo co do góry tylko dotyczy tt / flashbanga
hobo_ct_maxflash 3 // to samo co do góry tylko dotyczycy ct / flashbanga
hobo_t_maxsmoke 2 // to samo co do góry tylko dotyczyc tt / smoke
hobo_ct_maxsmoke 2 // to samo co do góry tylko dotyczcy ct / smoke
hobo_slap_damage 5 // slapnij gracza ktory probuje kupic wiecej niz limit wyznaczyl
hobo_HE_time 0 // gracz moze rzucic dopiero po 6 sekundach od kupna granata HE
hobo_flash_time 0 // gracz moze rzucic dopiero po 6 sekundach od kupna Flasha
hobo_smoke_time 0 gracz moze rzucic dopiero po 6 sekundach od kupna granata SB
+ ?
Użytkownik icecold edytował ten post 12.09.2011 13:53
#3
Napisano 12.09.2011 13:48
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "He na czas" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "lisek" new bool: costam=true new hejcz[33]=0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1") register_logevent("runda",2,"1=Round_Start") register_logevent("func_round",2,"1=Round_End") register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2&#Game_will_restart_in") } public switchweapon(id) { if(costam==true && is_user_alive(id)) { new ammo, clip, weapon = get_user_weapon(id, ammo, clip) if(weapon==CSW_HEGRENADE){ client_cmd(id, "lastinv") set_hudmessage(255, 0, 0, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0) show_hudmessage(id, "He rzucamy 5 sekund po rozpoczeciu rundy !") hejcz[id]=1 } } } public runda() set_task(5.0, "bul") public bul(){ costam=false for(new i=1; i<=32; i++){ if(hejcz[i]==1 && is_user_connected(i)) { set_hudmessage(0, 0, 255, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0) show_hudmessage(i, "5 sekund minelo !") } } } public func_round() { costam=true for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0 } public restart_round() { costam=true for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0 }
//nie moje.
Użytkownik AX!S edytował ten post 12.09.2011 13:50
#4
Napisano 12.09.2011 13:50
Ja tego uzywam i działa idealnie
Plik:
BlokadaHE.rar 2,86 KB 51 Ilość pobrań
#5
Napisano 12.09.2011 13:52
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "He na czas" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "lisek" new bool: costam=true new hejcz[33]=0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1") register_logevent("runda",2,"1=Round_Start") register_logevent("func_round",2,"1=Round_End") register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2&#Game_will_restart_in") } public switchweapon(id) { if(costam==true && is_user_alive(id)) { new ammo, clip, weapon = get_user_weapon(id, ammo, clip) if(weapon==CSW_HEGRENADE){ client_cmd(id, "lastinv") set_hudmessage(255, 0, 0, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0) show_hudmessage(id, "He rzucamy 5 sekund po rozpoczeciu rundy !") hejcz[id]=1 } } } public runda() set_task(5.0, "bul") public bul(){ costam=false for(new i=1; i<=32; i++){ if(hejcz[i]==1 && is_user_connected(i)) { set_hudmessage(0, 0, 255, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0) show_hudmessage(i, "5 sekund minelo !") } } } public func_round() { costam=true for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0 } public restart_round() { costam=true for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0 }
//nie moje.
Nie kompiluje sie
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team block_he.sma(25) : error 029: invalid expression, assumed zero block_he.sma(25) : error 017: undefined symbol "url" block_he.sma(25) : warning 215: expression has no effect block_he.sma(25) : error 001: expected token: ";", but found "]" block_he.sma(25) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.
@@UP
Ja mam diablo, a nie coda
Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 12.09.2011 13:52
Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube
#7
Napisano 12.09.2011 13:58
Nigdzie nie jest powiedziane ze jest to do coda, napisał to Peyot z myslą o CODzie, ale powinno działać wszędzie, gdyż uzywa się tylko
#include <amxmodx> #include <fakemeta>
Tak więc sprawdz
sma :
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #define m_flNextAttack 83 new pCvarCzas, CzasBlokady; public plugin_init() { register_plugin("Blokada HE", "9", "QTM. Peyote"); register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink"); pCvarCzas = register_cvar("cod_czasblokady", "15"); } public client_PreThink(id) { if(task_exists(-44) && get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE) { client_print(id, print_center, "Granaty zostana odblokowane za %i sekund.", CzasBlokady); set_pdata_float(id, m_flNextAttack, 0.1 , 5); } } public PoczatekRundy() set_task(1.0, "Odblokuj", -44, _, _, "a", CzasBlokady = get_pcvar_num(pCvarCzas)); public Odblokuj() CzasBlokady--;
Tak więc jak sam widzisz powinno dzialac wszędzie
Użytkownik Mousher edytował ten post 12.09.2011 14:00
#8
Napisano 12.09.2011 13:59
To tyle to taki cvar na diablo powinien działaćJa mam diablo, a nie coda
If you can dream it, you can do it.
#10
Napisano 13.09.2011 11:32
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych