Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

przerobienie klasy by mogła się teleportować co 30 sekund

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 01.01.2012 11:11

Witam!

Proszę o przerobienie klasy by mogła się teleportować co 30 sekund

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
new const nazwa[] = "Naukowiec";
new const opis[] = "Wysoka inteligencja, posiada teleport";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE ;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 130;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];
new bool:uzyl[33];
new bool:moze_skoczyc[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;


return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 01.01.2012 17:02



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
new const nazwa[] = "Naukowiec";
new const opis[] = "Wysoka inteligencja, posiada teleport";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE ;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 130;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];
new bool:uzyl[33];
new bool:moze_skoczyc[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task(30.0, "CzasPoUzuciu");


return PLUGIN_CONTINUE;
}
public CzasPoUzyciu(id)
uzyl[id] = false;

  • +
  • -
  • 0

#3 Pitovsky

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 02.01.2012 03:54

Spoko ale mam pytanie czy możesz to jeszcze przerobić żeby się teleportował co 10 sekund ?
Dołączona grafika

#4 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 02.01.2012 12:04

zmieniasz tutaj:
 set_task(30.0, "CzasPoUzuciu");

czyli:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
new const nazwa[] = "Naukowiec";
new const opis[] = "Wysoka inteligencja, posiada teleport";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE ;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 130;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new bool:uzyl[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);
new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);
engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task(10.0, "CzasPoUzuciu");


return PLUGIN_CONTINUE;
}
public CzasPoUzyciu(id)
uzyl[id] = false;

  • +
  • -
  • 0

#5 Name166

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.01.2012 12:44

Czy ta klasa ma 1 teleport .? bo tylko mogę raz się zteleportować a czasami wcale

#6 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 02.01.2012 14:01

coś mi chyba nie działa :/ nie mogę po 30 sekundach
w pierwszej rundzie działa fajnie, a później zamienia na podwójny skok ;O


@Edit: zmieniam zdanie, on od razu ma podwójny skok ;D

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 02.01.2012 14:57

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#7 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 02.01.2012 14:24

WAIT! sprubuje to naprawić ;)

Użytkownik PRoMEN edytował ten post 02.01.2012 14:31


#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 02.01.2012 16:47

@up
I po co to oświadczasz ?

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
new const nazwa[] = "Naukowiec";
new const opis[] = "Wysoka inteligencja, posiada teleport";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE  ;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 130;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new bool:uzyl[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
public plugin_init() {
            register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
            cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
            register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_class_enabled(id)
            ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
            ma_klase[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
            if(!ma_klase[id])
                            return FMRES_IGNORED;
 
            new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
            new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
            new flags = pev(id, pev_flags);
            if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
            {
                            moze_skoczyc[id] = false;
                            new Float:velocity[3];
                            pev(id, pev_velocity, velocity);
                            velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
                            set_pev(id, pev_velocity, velocity);
            }
            else if(flags & FL_ONGROUND) 
                            moze_skoczyc[id] = true;
                 
            return FMRES_IGNORED;
}
public cod_class_skill_used(id)
{ 
            if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
                            return PLUGIN_CONTINUE;
 
            new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
            pev(id, pev_origin, start);
            pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
            xs_vec_add(start, view_ofs, start);
            new Float:dest[3];
            pev(id, pev_v_angle, dest);
            engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
            global_get(glb_v_forward, dest);
            xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest);
            xs_vec_add(start, dest, dest);
            engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);
 
            new Float:fDstOrigin[3];
            get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);
 
            if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
                            return PLUGIN_CONTINUE;
            new Float:fNormal[3];
            get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);
 
            xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
            xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
            set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
            uzyl[id] = true;
            set_task(10.0, "CzasPoUzuciu");
 
 
            return PLUGIN_CONTINUE;
}
public CzasPoUzyciu(id)
            uzyl[id] = false;

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#9 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 02.01.2012 18:29

dalej coś nie tak, działa raz i tylko w pierwszej rundzie

coś chyba z tym set task, jakby się na tej linijce zatrzymywało. (to 10.0 to czas? bo zmieniłem na 20.0, chyba to nie przez to)

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 02.01.2012 18:34

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#10 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 02.01.2012 19:07


#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <xs>

new const nazwa[] = "Naukowiec";

new const opis[] = "Wysoka inteligencja, posiada teleport";

new const bronie = 1<<CSW_ELITE  ;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 130;

new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

new bool:uzyl[33];

new bool:moze_skoczyc[33];

public plugin_init() {

            register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

 

            cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

            register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

            register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

}

public cod_class_enabled(id)

{

            ma_klase[id] = true;

            uzyl[id] = false;

}

public cod_class_disabled(id)

            ma_klase[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)

{

            if(!ma_klase[id])

                            return FMRES_IGNORED;

 

            new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

            new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);

            new flags = pev(id, pev_flags);

            if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])

            {

                            moze_skoczyc[id] = false;

                            new Float:velocity[3];

                            pev(id, pev_velocity, velocity);

                            velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

                            set_pev(id, pev_velocity, velocity);

            }

            else if(flags & FL_ONGROUND) 

                            moze_skoczyc[id] = true;

                 

            return FMRES_IGNORED;

}

public cod_class_skill_used(id)

{ 

            if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))

                            return PLUGIN_CONTINUE;

 

            new Float:start[3], Float:view_ofs[3];

            pev(id, pev_origin, start);

            pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);

            xs_vec_add(start, view_ofs, start);

            new Float:dest[3];

            pev(id, pev_v_angle, dest);

            engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);

            global_get(glb_v_forward, dest);

            xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest);

            xs_vec_add(start, dest, dest);

            engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

 

            new Float:fDstOrigin[3];

            get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

 

            if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)

                            return PLUGIN_CONTINUE;

            new Float:fNormal[3];

            get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

 

            xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);

            xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);

            set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);

            uzyl[id] = true;

            set_task(10.0, "CzasPoUzuciu");

 

 

            return PLUGIN_CONTINUE;

}

public CzasPoUzyciu(id)

            uzyl[id] = true;



public ResetHUD(id)

            uzyl[id] = false;

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#11 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 02.01.2012 19:18

punkt wyjścia, 1 raz w rundzie, ale co każdą rundę
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#12 Name166

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.01.2012 22:00

Także mam 1 teleport na 1 mapie czyli już nie mogę użyć teleportu

#13 Ranny Ptaszek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:113
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Stolica ;]
Offline

Napisano 04.01.2012 13:00

Naprawi ktoś? Bo też mi zależy :D
  • +
  • -
  • 0

#14 brains..?

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Bytomsko
Offline

Napisano 04.01.2012 16:55

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>

new const nazwa[] = "Naukowiec";
new const opis[] = "Wysoka inteligencja, posiada teleport";
new const bronie = 1<<CSW_ELITE ;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 130;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:uzyl[33];


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("InfoTel", "InfoTel", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
uzyl[id] = false;
return COD_CONTINUE;
}



public cod_class_skill_used(id)
{

if (!uzyl[id]==false)
{
client_print(id, print_center, "Teleport mozna uzywac co 30s");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:start[3], Float:view_ofs[3];
pev(id, pev_origin, start);
pev(id, pev_view_ofs, view_ofs);
xs_vec_add(start, view_ofs, start);

new Float:dest[3];
pev(id, pev_v_angle, dest);
engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest);
global_get(glb_v_forward, dest);
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);
xs_vec_add(start, dest, dest);

engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, 0, id, 0);

new Float:fDstOrigin[3];
get_tr2(0, TR_vecEndPos, fDstOrigin);

if(engfunc(EngFunc_PointContents, fDstOrigin) == CONTENTS_SKY)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:fNormal[3];
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, fNormal);

xs_vec_mul_scalar(fNormal, 50.0, fNormal);
xs_vec_add(fDstOrigin, fNormal, fDstOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fDstOrigin);
uzyl[id] = true;
set_task ( 30.0, "ResetHUD", id )
set_task ( 30.0, "InfoTel", id )
}

public ResetHUD(id)
{
uzyl[id] = false;
}

public InfoTel(id)
{
client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji");
}

Użytkownik Rozumek124 edytował ten post 04.01.2012 16:57

  • +
  • -
  • 1

#15 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 04.01.2012 17:54

@up
register_event("InfoTel", "InfoTel", "abe");
WTF ?! Od kiedy istnieje event "InfoTel" ? :facepalm: :mur:
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#16 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 04.01.2012 18:06

fajnie działa :D

czas zmienia się tutaj?

set_task ( 30.0, "ResetHUD", id )

jest niby 30 sek ale mozna szybciej
  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#17 brains..?

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:36
  • GG:
  • Lokalizacja:Bytomsko
Offline

Napisano 04.01.2012 19:10

Tak, a odleglość tutaj
xs_vec_mul_scalar(dest, 999.0, dest);


radim Gdy dodawalem client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc Teleportacji"); do public ResetHUD(id) to kazda klasa miala ten napis wiec obszedlem to jak umialem najlepiej. Jak mozesz to zrob tak zeby bylo estetycznie :)

Użytkownik Rozumek124 edytował ten post 04.01.2012 19:15

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych