Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak napisac plugin ?
#21
Napisano 17.01.2012 09:29
#22
Napisano 17.01.2012 09:43
@Topic: "Poradnik" cienki, dużo błędÓw i niedoskonałości
#23
Napisano 14.06.2012 13:21
A mianowicie : public plugin_init () {
Wyskakuje mi error przy próbie komplikacji - Error: Invalid expression, assumed zero on line 30
Na początku myślałem, że po prostu coś źle napisałem lub cokolwiek, ale nawet po chamskim skopiowaniu, całego codu od Ciebie, błąd dalej wyskakuję. Cóż poradzisz?
#24
Napisano 14.06.2012 14:57
#25
Napisano 01.09.2012 13:33
#27
Napisano 02.09.2012 08:57
set_user_godmode(id,1)
#29
Napisano 02.01.2013 13:01
#30
Napisano 02.01.2013 21:17
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
#31
Napisano 25.04.2013 17:59
A jak wg To zapisac ??? ??? bo ja nowy w tym A cvary To wszystko co jest zapisane w amx studio?
#32
Napisano 26.04.2013 08:07
new ilosc_hp
w plugin_init()
rejestrujemy ten cvar:
register_cvar("hp_ilosc", "100") // 100 - ilość hp jaką ma dostać.
i dodajemy graczowi tyle ile chciał :
set_user_health(id, get_user_health(id) + get_cvar_num("hp_ilosc"))
=======================
można to zrobić wg mnie łatwiej używając pcvar'ów :
tworzymy zmienną ( tak naprawdę cvar )
new p_ilosc_hp
rejestrujemy tego cvara w plugin_init() :
p_ilosc_hp = register_cvar("hp_ilosc", "100")
i dodajemy hp pobierając wartość ustawioną w tym "pcvar", czyli :
set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(p_ilosc_hp)) // tutaj już nie trzeba wpisywać nazwę cvara.
sorki jak coś, ale to odpowiedź na kilka postów temu
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#33
Napisano 26.04.2013 08:22
@up - jak dla mnie to zmienne tworzy się żeby przy starcie pluginu odwołać się do nich raz przez get_cvar/pcvar_num/float/strung a potem tylko do zmiennej a nie za kazdym razem ja pobierać. Ma to swoje wady ale jest wygodniej
#34
Napisano 26.04.2013 08:30
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#35
Napisano 26.04.2013 12:32
CheQ, czasem jest potrzeba zmiany jakiegoś cvara w trakcie gry, wtedy przy Twoim rozwiązaniu (pobranie wartości na początku mapy) będzie trzeba zmienić mapę, aby uzyskać efekt, bądź dorobić komendę amx_reloadcośtam, która wczyta te cvary na nowo...
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#36
Napisano 26.04.2013 12:45
CheQ, czasem jest potrzeba zmiany jakiegoś cvara w trakcie gry, wtedy przy Twoim rozwiązaniu (pobranie wartości na początku mapy) będzie trzeba zmienić mapę, aby uzyskać efekt, bądź dorobić komendę amx_reloadcośtam, która wczyta te cvary na nowo...
Warto jednak rozważyć podejście że wartość cvara jest pobierana przy starcie mapy. Zależy to od kontekstu w jakim będzie używany cvar , jak często będzie pobierany , czy wiemy że będzie się zmieniał ( a może nie będzię ) itp. trzeba być elastycznym
#37
Napisano 26.04.2013 15:20
Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 27.04.2013 01:30
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#38
Napisano 26.04.2013 16:09
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
#39
Napisano 26.04.2013 22:19
To już lepiej użyć https://forums.allie...ad.php?t=154642 i hookować zmianę cvara
#40
Napisano 26.04.2013 23:16
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych