Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak napisac plugin ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#21 Mximus312

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 17.01.2012 09:29

skąd wziąć więcej komend dla funkcji???
  • +
  • -
  • 1

#22 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.01.2012 09:43

ZAŁÓŻ NOWY TEMAT.

@Topic: "Poradnik" cienki, dużo błędÓw i niedoskonałości
  • +
  • -
  • 0

#23 Adorek

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Białystok Polska
Offline

Napisano 14.06.2012 13:21

Cześć, mam pewien problem przy komplikacji.
A mianowicie : public plugin_init () {

Wyskakuje mi error przy próbie komplikacji - Error: Invalid expression, assumed zero on line 30

Na początku myślałem, że po prostu coś źle napisałem lub cokolwiek, ale nawet po chamskim skopiowaniu, całego codu od Ciebie, błąd dalej wyskakuję. Cóż poradzisz?
  • +
  • -
  • 0

#24 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 14.06.2012 14:57

Sprawdz czy na pewno jest tam klamra kończąca funkcje hp
  • +
  • -
  • 0

#25 wheypro

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -25
Masakra

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 01.09.2012 13:33

a ja zrobiłem jak piszesz smaczna zupa i gdy odpaliłem plugin to mam "Server disabled that option" :^D

#26 Kosa :D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:197
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 01.09.2012 18:58

Siema, za kilka dni ja napisze Tutorial jak napisać prosty plugin :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Zapraszam również do grania na moim serwerze . I zapraszam na Serwerownie OpenCS..pl

#27 DockU

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nowogard
Offline

Napisano 02.09.2012 08:57

A ode mnie taka ciekawostka: Żeby dodać komuś nie śmiertelność potrzeba:
set_user_godmode(id,1)

Dołączona grafika

#28 Kosa :D

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:197
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 02.09.2012 09:46

To jest w dokumentacji :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Zapraszam również do grania na moim serwerze . I zapraszam na Serwerownie OpenCS..pl

#29 wheypro

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -25
Masakra

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp.
Offline

Napisano 02.01.2013 13:01

Panowie, a gdzie jest tutorial o tych pcvarkach?

#30 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 02.01.2013 21:17

Panowie, a gdzie jest tutorial o tych pcvarkach?


Tutaj jest : http://amxx.pl/topic/39021-pcvary/
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#31 4M4ToR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Świnoujście
Offline

Napisano 25.04.2013 17:59

A jak wg To zapisac ??? ??? bo ja nowy w tym xD A cvary To wszystko co jest zapisane w amx studio? 


dasiek (25.04.2013 18:02):
Użyj wyszukiwarki.

  • +
  • -
  • 0

#32 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.04.2013 08:07

jeśli chodzi o cvar na ilość hp to rejestrujemy zmienną:


new ilosc_hp

w plugin_init()
rejestrujemy ten cvar:

register_cvar("hp_ilosc", "100") // 100 - ilość hp jaką ma dostać.

i dodajemy graczowi tyle ile chciał :

set_user_health(id, get_user_health(id) + get_cvar_num("hp_ilosc"))

=======================

można to zrobić wg mnie łatwiej używając pcvar'ów :

tworzymy zmienną ( tak naprawdę cvar )

new p_ilosc_hp

rejestrujemy tego cvara w plugin_init() :

p_ilosc_hp = register_cvar("hp_ilosc", "100")


i dodajemy hp pobierając wartość ustawioną w tym "pcvar", czyli :

set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(p_ilosc_hp)) // tutaj już nie trzeba wpisywać nazwę cvara.


sorki jak coś, ale to odpowiedź na kilka postów temu :P

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#33 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 26.04.2013 08:22

@up - jak dla mnie to zmienne tworzy się żeby przy starcie pluginu odwołać się do nich raz przez get_cvar/pcvar_num/float/strung a potem tylko do zmiennej a nie za kazdym razem ja pobierać. Ma to swoje wady ale jest wygodniej ;)


  • +
  • -
  • 0

#34 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.04.2013 08:30

Na wydajnośćs praktycznie nie wypływa lecz jakieś 1/0000 zawsze się znajdą

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#35 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.04.2013 12:32

CheQ, czasem jest potrzeba zmiany jakiegoś cvara w trakcie gry, wtedy przy Twoim rozwiązaniu (pobranie wartości na początku mapy) będzie trzeba zmienić mapę, aby uzyskać efekt, bądź dorobić komendę amx_reloadcośtam, która wczyta te cvary na nowo...


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#36 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.04.2013 12:45

 

CheQ, czasem jest potrzeba zmiany jakiegoś cvara w trakcie gry, wtedy przy Twoim rozwiązaniu (pobranie wartości na początku mapy) będzie trzeba zmienić mapę, aby uzyskać efekt, bądź dorobić komendę amx_reloadcośtam, która wczyta te cvary na nowo...

 

 

Warto jednak rozważyć podejście że wartość cvara jest pobierana przy starcie mapy. Zależy to od kontekstu w jakim będzie używany cvar , jak często będzie pobierany , czy wiemy że będzie się zmieniał ( a może nie będzię ) itp. trzeba być elastycznym ;)


  • +
  • -
  • 1

#37 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.04.2013 15:20

Oczywiście, że tak :) dlatego nie mówię, że rozwiązanie jest złe, tak jak i pobieranie cvaru za każdym razem nie jest najlepsze. Po prostu trzeba WZIĄĆ!!! (shame on me...) wszystko pod uwagę. Jednak wiadomo, że bezsensem jest w 1 funkcji pobierać cvar 10 razy. Lepiej utworzyć zmienną lokalną i do niej zapisać jego wartość.

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 27.04.2013 01:30

  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#38 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.04.2013 16:09

Dla mnie najlepiej co X sekund odświeżać cvar. Też pomocne.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#39 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.04.2013 22:19

To już lepiej użyć https://forums.allie...ad.php?t=154642 i hookować zmianę cvara


  • +
  • -
  • 0

#40 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 26.04.2013 23:16

@GwynBleidD "wziąć" :D wybacz, piszę się "wziąć" . :D sorki .. :P

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych