Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Sklep - Co odpowiada za dana ilosc fragow do rzeczy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 'eXe'

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:PatryQ
  • Lokalizacja:Czeladz
Offline

Napisano 30.12.2011 16:07

Witam,

Poniżej jest .sma pluginu Sklep BaseBuilder, lecz nie wiem co odpowiada za ilość wymaganych fragów by kupić rzecz:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "[BB] Sklep za Fragi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Muzzi"
new  name[64],
prefix[] = "^x01[^x04 Base Builder^x01 ]";
new const g_Commands[][] = {
"say /sklep",
"say /shop",
"say /kup",
"say /buy",
"say_team /sklep",
"say_team /shop",
"say_team /kup",
"say_team /buy"
};
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
for(new i ; i < sizeof g_Commands ; i ++)
  register_clcmd(g_Commands[i], "cmdSklep");
}
public cmdSklep(id)
{
new menu,formats[64];
formatex(formats,charsmax(formats),"\ySklep [Base Builder]^n\wPosiadasz \y%d \wFragow",get_user_frags(id))
menu = menu_create(formats,"handle_cmdSklep");
if(get_user_team(id) == 2)
{ 
  menu_additem(menu,"\wGranat Zapalajacy \y[2 Fragi]","0")
  menu_additem(menu,"\wGranat Zamrazajacy \y[2 Fragi]","1")
  menu_additem(menu,"\wAutoKampa \y[15 Fragow]","2")
  menu_additem(menu,"\wKrowa \y[6 Fragow]","3")
  menu_additem(menu,"\w+200 HP \y[10 Fragow]","4")
  menu_additem(menu,"\w+500 Armoru \y[10 Fragow]","5") 
}
else if(get_user_team(id) == 1)
{
  menu_additem(menu,"\w+500 HP \y[2 Fragi]","0")
  menu_additem(menu,"\w+2000 HP \y[8 Fragow]","1")
  menu_additem(menu,"\wGodMode(10s) \y[10 Fragow]","2")
  menu_additem(menu,"\wNiewidzialnosc (10s) \y[10 Fragow]","3")
}
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie")
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"Dalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
menu_display(id,menu,0)
}
public handle_cmdSklep(id, menu, item)
{
get_user_name(id,name,charsmax(name));
switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(!gb_BuyItem(id,2,2)) return PLUGIN_HANDLED;
   give_item(id, "weapon_hegrenade");
   ColorChat(id, GREY, "%s %s ^x01 kupiles wlasnie ^x03 Granat Zapalajacy!", prefix,name);
  }
  case 1:
  {
   if(!gb_BuyItem(id,2,2)) return PLUGIN_HANDLED;
   ColorChat(id, GREY, "%s %s ^x01 kupiles Granat Zamrazajacy!", prefix,name);
   give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  }
  case 2:
  {
   if(!gb_BuyItem(id,10,2)) return PLUGIN_HANDLED;
   ColorChat(id, GREY, "%s %s ^x01 kupiles Autokampe",prefix, name);
   give_item(id, "weapon_g3sg1")
   give_item(id,"ammo_762nato")
   give_item(id,"ammo_762nato")
   give_item(id,"ammo_762nato")
  
  }
  case 3:
  {
   if(!gb_BuyItem(id,6,2)) return PLUGIN_HANDLED;
   ColorChat(id, GREY, "%s %s ^x01 kupiles Krowe!",prefix, name);
   give_item(id, "weapon_m249");
   give_item(id, "weapon_m249");
  }
  case 4:
  {
   if(!gb_BuyItem(id,2,2)) return PLUGIN_HANDLED;
   ColorChat(id, GREY, "%s %s ^x01 kupiles 200 HP!",prefix, name);
   set_user_health(id, get_user_health(id) + 200)
  }
  case 5:
  {
   if(!gb_BuyItem(id,6,2)) return PLUGIN_HANDLED;
   ColorChat(id, GREY, "%s %s ^x01 kupiles 500 ARMORU!",prefix, name);
   set_user_health(id, get_user_armor(id) +  500)
  }
 
  case 6:
  {
   if(!gb_BuyItem(id,2,1)) return PLUGIN_HANDLED;
   ColorChat(id, GREY, "%s %s ^x01 kupiles +500 HP",prefix, name);
   set_user_health(id, get_user_health(id) + 500);
  }
  case 7:
  {
   if(!gb_BuyItem(id,8,1)) return PLUGIN_HANDLED;
   ColorChat(id, GREY, "%s %s ^x01 kupiles +2000 HP",prefix, name);
   set_user_health(id, get_user_health(id) + 2000);
  }
  case 8:
  {
   if(!gb_BuyItem(id,10,1)) return PLUGIN_HANDLED;
   ColorChat(id, GREY, "%s %s ^x01 kupiles GodMode na 10s",prefix, name);
   set_user_godmode(id,1)
   set_task(10.0,"endGodmode",id);
  }
  case 9:
  {
   if(!gb_BuyItem(id,10,1)) return PLUGIN_HANDLED;
   ColorChat(id, GREEN, "%s %s ^x01 kupiles Niewidzialnosc na 10s!",prefix, name);
   set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
   set_task(10.0,"endInvisible",id);
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public gb_BuyItem(id,frags,team){
get_user_name(id, name, 31);
if(!is_user_alive(id)){
  ColorChat(id, GREY, "%s ^x03%s ^x01nie zyjesz jak chcesz kupywac!?", prefix,name);
  return false;
}
if(get_user_frags(id) < frags)
{
  ColorChat(id, GREY, "%s ^x03%s ^x01nie posiadasz takiej ilosci Fragow!", prefix,name);
  return false;
}
if(get_user_team(id) != team)
{
  ColorChat(id, GREY, "%s ^x03%s ^x01ta opcja jest dostepna nie dla twojego zespolu!", prefix,name);
  return false;
}
if (get_user_frags(id) >= frags){
  set_user_frags(id, get_user_frags(id) - frags);
  return true;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public endGodmode(id){
set_user_godmode(id,0)
set_hudmessage(255, 0, 42, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Koniec GodMode!")
}
public endInvisible(id){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "Jestes juz widzialny!")
}

Czy tylko to, że piszę:
[1 Frag], [10 Fragow] czy coś innego

Proszę o pomoc dam +

#2 Juma

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:373
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:Haynau
Offline

Napisano 30.12.2011 16:24

Przykład z linijki o krowie(o broni rzecz jasna mówię):

if(!gb_BuyItem(id,6,2)) return PLUGIN_HANDLED;

(id,6,2) - 6 to liczba fragów, id pozostaje bezmienne, a 2 to bodajże strony menu, czyli fragi wymagane do czegoś tam zmieniasz liczbą po id kapisz ?.

Teraz masz 6 fragów z krowy, powiedzmy że chcesz zmienić na 15 wymaganych fragów aby kupić krowę, robisz więc tak:

Żeby zmienić musisz znaleźć odpowiednią linijkę, czyli:

  case 3:
{
if(!gb_BuyItem(id,6,2)) return PLUGIN_HANDLED;
ColorChat(id, GREY, "%s %s ^x01 kupiles Krowe!",prefix, name);
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_m249");
}


i zamienić w niej:
   if(!gb_BuyItem(id,6,2)) return PLUGIN_HANDLED;


na:

   if(!gb_BuyItem(id,15,2)) return PLUGIN_HANDLED;


oraz znaleźć linijkę odpowiadającą za informację:
  menu_additem(menu,"\wKrowa \y[6 Fragow]","3")


i zamienić na:

  menu_additem(menu,"\wKrowa \y[15 Fragow]","3")


I oczywiście skompilować - i tak postępujesz z każdym który chcesz zmienić, jaśniej się już wyrazić nie mogłem :)
  • +
  • -
  • 3

#3 'eXe'

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:PatryQ
  • Lokalizacja:Czeladz
Offline

Napisano 30.12.2011 16:59

Dzięki.

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 30.12.2011 22:37

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych