miałem serwery Only De_Dust2 ale postanowiłem zmienić na FFA i tu zaczęły się schody, na mapie dd2 wszytko ladnie dzialalo mozna bylo grac 16vs16 ale już np zmieniłem mape na nuke to może grać tylko 10 osób reszta nie może wejść do żadnego z teamu, jak to rozwiązać?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nie mozna wejsc do teamu
Temat rozp.
dooomino
, 30.12.2011 00:49
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.12.2011 00:49
#2
Napisano 30.12.2011 01:01
Może jakiś plugin PTB lub inny ogranicza?? Sprawdź a na razie zostaje ci przerzucanie graczy ze speca przez amxmodmenu
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:
Nie pomagam za darmo na pw.
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie pomagam za darmo na pw.
#3
Napisano 30.12.2011 01:04
nie mam PTB, ta mam byc 24h na serwerze i graczy przerzucać , dziwi mnie, że na mapie dd2 wszytko ok jest,,
#4
Napisano 30.12.2011 02:22
Hm zrób reconecta spróboj nacisnąć klawisz 5
Użytkownik fine edytował ten post 30.12.2011 02:23
#5
Napisano 30.12.2011 04:16
Spawnów brakuje...
http://amxx.pl/topic...wns-editor-v10/
Masz tam wszystko opisane.
Jak nie masz gotowych spawnów to napisz to coś podrzucę.
http://amxx.pl/topic...wns-editor-v10/
Masz tam wszystko opisane.
Jak nie masz gotowych spawnów to napisz to coś podrzucę.
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum
#6
Napisano 30.12.2011 09:34
A czy masz plugin który np ogarnicza drużyny 8vs8?
#7
Napisano 30.12.2011 10:51
Dodaj spawny edytorem, albo ściągnij z neta już gotowe, oraz sprawdz te komendy w server.cfg
mp_limitteams "0"
#8
Napisano 30.12.2011 13:58
To wina spawnów.
Sporo standardowych map nie ma gotowych 32spawnów.
Sporo standardowych map nie ma gotowych 32spawnów.
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych