Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

poszukiwanie licznika c4 (strasznie pilne!!)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 29.12.2011 22:16

siema kto mi przerobi ten licznik:

Dołączona grafika

aby wyswietlał się tu: (w prawym dolnym rogu i żeby pisało c4 wybuchnie za dam +)


Dołączona grafika




sma:

/*
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI
* Plugin Details
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.
* Required Modules:
- CSX

* Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests
* Changelog
- Fixed Events problems
- Pcvars
- Fixed any bug on plugin
*/

#include
#include

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;
new g_msgsync;


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}


*refresh*

refresh ej to naprawdę pilne!

Użytkownik PRoMEN edytował ten post 28.12.2011 15:37


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 30.12.2011 09:37


/*

Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI

* Plugin Details

With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode

  Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.

* Required Modules:

- CSX



                * Credits:

- Emp` for various indicates

- Alka for full tests

* Changelog

- Fixed Events problems

- Pcvars

- Fixed any bug on plugin

*/



#include

#include



#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"

#define VERSION "0.2"

#define AUTHOR "SAMURAI"



new g_c4timer, pointnum;

new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;





public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);



pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");



register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");

register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");

register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");



g_msgsync = CreateHudSyncObj();

}



public newRound()

{

g_c4timer = -1;

remove_task(652450);

b_planted = false;

}



public endRound()

{

g_c4timer = -1;

remove_task(652450);

}



public bomb_planted()

{

b_planted = true;

g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);

dispTime()

set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");

}



public bomb_defused()

{

if(b_planted)

{

  remove_task(652450);

  b_planted = false;

}

  

}



public bomb_explode()

{

if(b_planted)

{

  remove_task(652450);

  b_planted = false;

}



}



public dispTime()

{  

if(!b_planted)

{

  remove_task(652450);

  return;

}

          



if(g_c4timer >= 0)

{

  if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, 0,57, 0,80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

  else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, 0,57, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

  else set_hudmessage(150, 0, 0, 0,57, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);



  ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4 wybuchnia za %d", g_c4timer);



  --g_c4timer;

}



}






  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 30.12.2011 09:58

nie kompiluje się :(

wywala mi taki error:

Dołączona grafika

*refresh*

*refresh*

*refresh*

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 30.12.2011 10:24

/*
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI
* Plugin Details
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
  Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.
* Required Modules:
- CSX

                * Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests
* Changelog
- Fixed Events problems
- Pcvars
- Fixed any bug on plugin
*/

#include
#include

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;
new g_msgsync;


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
  remove_task(652450);
  b_planted = false;
}
  
}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
  remove_task(652450);
  b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{  
if(!b_planted)
{
  remove_task(652450);
  return;
}
          

if(g_c4timer >= 0)
{
  if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, 0.57, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
  else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(150, 150, 0, 0.57, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
  else set_hudmessage(150, 0, 0, 0.57, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

  ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4 wybuchnia za %d", g_c4timer);

  --g_c4timer;
}

}

P.S Tematy refreszuję się co 24 godziny !
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 30.12.2011 11:22

nie kompiluje się! skompilujesz mi .sma i .amxx ? xD

tutaj zamieszczam .sma c4: i proszę go przerobić:

Załączone pliki


Użytkownik PRoMEN edytował ten post 30.12.2011 10:32


#6 ProBot321

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:37
  • Lokalizacja:Sieć
Offline

Napisano 30.12.2011 12:31

proszę

Już jest wszystko ok

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Dead-Frags.xaa.pl - Martwe Fragi !
Szukamy Sponsoró na Serwery Cs i Domene PL

#7 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 30.12.2011 14:09

probocie twoje w ogóle nie wyświetla nic :|

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 30.12.2011 15:05

Prosze

Już jest wszystko ok


Na co dałeś reklame w HUD ?

@topic
Zobacz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#9 PRoMEN

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:147
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 30.12.2011 15:54

napisz nie zostal przesuniety tam gdzie chcialem jest ze tak powiem tylko DECZKO przesunięty

ale leci +





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych