echo config bh_cvars.ini zaladowany // Ustaw sv_skyname. Typ niebia. Notka: Ustaw puste zeby wyłaczyc bh_skyname "night" // Pokazuj twoje normalne zdrowie bh_showtruehealth 1 // Ustaw światła na mapach a najjaśniej z najciemniej. bh_lights "a" // Wlaczone menu wyboru broni? bh_weaponsmenu 1 // Spawny CSDm (każdy w innym miejscu mapy?) bh_randomspawn 1 // Jeśli ktoś wpisze komende kill, ma być ukarany? bh_punishsuicide 1 // Po ilu sekundach zainfekowany gracz ma być ukarany? bh_starttime 10.0 //Jak długo gracz może kupować broń (Ustaw 0 żeby wyłączyć) bh_buytime 0 // Ile może maksymalnie być zombie bh_maxzombies 22 // Użyj dźwięku po rundzie? bh_winsounds 1 // Sustem Amunicji. // 0 - off // 1 - nieskończona // 2 - Ograniczona iloscią magazynków bh_ammo 2 // HEs explode on impact. bh_impactexplode 1 // Flashbangs tylko oślepiają zombie? bh_flashbang 0 // Włącz noktowizor automatycznie po zainfekowaniu bh_autonvg 1 // Hp sie odnawia. bh_caphealthdisplay 1 // Ocaleńcy mogą być zainfekowani kiedy ich amo się kończy. bh_obeyarmor 0 // Czy pieniadze mają byc dawane. bh_infectionmoney 0 // Pain shock free system. bh_painshockfree 1 // Zombie odpychane po strzale?. bh_shootobjects 1 // Push multiplier for weapons. bh_pushpwr_weapon 2.0 // Push multiplier for zombies. bh_pushpwr_zombie 5.0 // Odpychanie (1 - on / 0 - off) bh_knockback 1 // wyłącz knockback gdy zombie kuca bh_knockback_duck 0 (1 - tak / 0 - nie) // Maksymalny dystans na ktory dziala odpychanie bh_knockback_dist 280.0 // Klassy zombich właczone?. bh_zombie_class 0 // Automatyczne wybieranie klas zombie bh_randomclass 1 // Zombie pojawia sie od razu jako zombie?. bh_respawnaszombie 0 // Bonus fraga za zabicie zombiego?. bh_kill_bonus 2 // Nagroda za zabicie zombiego. // 0 - off // 1 - full amo // 2 - he grenade // 3 - oba bh_kill_reward 3 // Multi infekcja (0.15 przy 20 slotach to na starcie 2 zombie) bh_zombie_countmulti 0.15 // Pierwszy zombie ma ile wiecej hp od zwyklych (podstawowo 2*250=500) bh_zombie_hpmulti 2.0 // Sub-plugins )decydujesz czy mają być on czy off) // bio_radar.sma // // Gdy został ostatni “Survivor” zombie widzi go na radarze bh_zombie_radar 1 //bio_smokeflare.sma // // Flara włączona? bh_flare_enable 1 // Ile flara sekund ma świecić bh_flare_duration 990 // bio_antiblock.sma // // Anty blok, gdy gracz nacisnie "E" moze przechodzic przez innych bh_antiblock 10 // bio_boatescape.sma // // Co ile moze E uzywac bh_rescuetime 20.0 // customflashlight.sma // // Enable/disable plugin. flashlight_custom 1 // Pokazuje latarki kolegów. Jesli on widzisz tylko swoją. flashlight_show_all 1 // Time in seconds it will take to flashlight to be fully drained. flashlight_fulldrain_time 120 // Time in seconds it will take to flashlight to be fully charged. flashlight_fullcharge_time 20 // Kolor latarki. // 0 - losowy // 1 - Czerwony dla tt niebieski dla cT flashlight_color_type 1 // Kolor Latarki flashlight_color_ct 255255255 // Flashlight color for Ts if flashlight_color_type is set to 1. flashlight_color_te 255255255 // Zasięg latarki flashlight_radius 9 // Dystans na jaki widzisz z latarka flashlight_distance_max 2000.0 // Attenuation light factor according to distance between player and flashlight. flashlight_attenuation 5
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Biohazard - jasność i niebo
Temat rozp.
exis
, 06.02.2009 16:32
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.02.2009 16:32
Witam mam problem z najnowszym Biohazardem, po modyfikacji parametrów odpowiedzialnych za niebo i jasność na mapie, które dokonuję się w pliku cstrike_polishaddons/amxmodx/configsbh_cvars.ini nic się nie dzieje, próbowałem restartować serwer i zmieniać mapę, cały czas to samo. Macie jakieś solucję?
#2
Napisano 06.02.2009 17:47
zmień bh_lights na z potem na a i zobaczysz ze działa
#3
Napisano 06.02.2009 17:48
zmien na to.
echo config bh_cvars.ini zaladowany // Ustaw sv_skyname. Typ niebia. Notka: Ustaw puste zeby wyłaczyc bh_skyname "day" // Pokazuj twoje normalne zdrowie bh_showtruehealth 1 // Ustaw światła na mapach a najjaśniej z najciemniej. bh_lights "z" // Wlaczone menu wyboru broni? bh_weaponsmenu 1 // Spawny CSDm (każdy w innym miejscu mapy?) bh_randomspawn 1 // Jeśli ktoś wpisze komende kill, ma być ukarany? bh_punishsuicide 1 // Po ilu sekundach zainfekowany gracz ma być ukarany? bh_starttime 10.0 //Jak długo gracz może kupować broń (Ustaw 0 żeby wyłączyć) bh_buytime 0 // Ile może maksymalnie być zombie bh_maxzombies 22 // Użyj dźwięku po rundzie? bh_winsounds 1 // Sustem Amunicji. // 0 - off // 1 - nieskończona // 2 - Ograniczona iloscią magazynków bh_ammo 2 // HEs explode on impact. bh_impactexplode 1 // Flashbangs tylko oślepiają zombie? bh_flashbang 0 // Włącz noktowizor automatycznie po zainfekowaniu bh_autonvg 1 // Hp sie odnawia. bh_caphealthdisplay 1 // Ocaleńcy mogą być zainfekowani kiedy ich amo się kończy. bh_obeyarmor 0 // Czy pieniadze mają byc dawane. bh_infectionmoney 0 // Pain shock free system. bh_painshockfree 1 // Zombie odpychane po strzale?. bh_shootobjects 1 // Push multiplier for weapons. bh_pushpwr_weapon 2.0 // Push multiplier for zombies. bh_pushpwr_zombie 5.0 // Odpychanie (1 - on / 0 - off) bh_knockback 1 // wyłącz knockback gdy zombie kuca bh_knockback_duck 0 (1 - tak / 0 - nie) // Maksymalny dystans na ktory dziala odpychanie bh_knockback_dist 280.0 // Klassy zombich właczone?. bh_zombie_class 0 // Automatyczne wybieranie klas zombie bh_randomclass 1 // Zombie pojawia sie od razu jako zombie?. bh_respawnaszombie 0 // Bonus fraga za zabicie zombiego?. bh_kill_bonus 2 // Nagroda za zabicie zombiego. // 0 - off // 1 - full amo // 2 - he grenade // 3 - oba bh_kill_reward 3 // Multi infekcja (0.15 przy 20 slotach to na starcie 2 zombie) bh_zombie_countmulti 0.15 // Pierwszy zombie ma ile wiecej hp od zwyklych (podstawowo 2*250=500) bh_zombie_hpmulti 2.0 // Sub-plugins )decydujesz czy mają być on czy off) // bio_radar.sma // // Gdy został ostatni “Survivor” zombie widzi go na radarze bh_zombie_radar 1 //bio_smokeflare.sma // // Flara włączona? bh_flare_enable 1 // Ile flara sekund ma świecić bh_flare_duration 990 // bio_antiblock.sma // // Anty blok, gdy gracz nacisnie "E" moze przechodzic przez innych bh_antiblock 10 // bio_boatescape.sma // // Co ile moze E uzywac bh_rescuetime 20.0 // customflashlight.sma // // Enable/disable plugin. flashlight_custom 1 // Pokazuje latarki kolegów. Jesli on widzisz tylko swoją. flashlight_show_all 1 // Time in seconds it will take to flashlight to be fully drained. flashlight_fulldrain_time 120 // Time in seconds it will take to flashlight to be fully charged. flashlight_fullcharge_time 20 // Kolor latarki. // 0 - losowy // 1 - Czerwony dla tt niebieski dla cT flashlight_color_type 1 // Kolor Latarki flashlight_color_ct 255255255 // Flashlight color for Ts if flashlight_color_type is set to 1. flashlight_color_te 255255255 // Zasięg latarki flashlight_radius 9 // Dystans na jaki widzisz z latarka flashlight_distance_max 2000.0 // Attenuation light factor according to distance between player and flashlight. flashlight_attenuation 5
#4
Napisano 06.02.2009 18:47
Nic Panowie, dalej to samo, tak jakby w ogóle nie ładował tych ustawień z pliku bh_cvars.ini, zmieniałem czas jaki ma świecić flara i świeci ciągle, a nie tak jak powinna 20 sekund. Czy muszę w jakimś pliku dopisać, żeby ładował te ustawienia bh_cvars? gdzie jeszcze mogę zmienić oświetlenie?
O ile dobrze pamiętam to nie miałem w tym katalogu:
E:Program FilesSteamsteamappsmoje_kontodedicated servercstrikeaddons/amxmodx/configs pliku bh_cvars.ini, musiałem go tam wkopiowywać.
mój plugin.ini:
oraz plugins-bio.ini
O ile dobrze pamiętam to nie miałem w tym katalogu:
E:Program FilesSteamsteamappsmoje_kontodedicated servercstrikeaddons/amxmodx/configs pliku bh_cvars.ini, musiałem go tam wkopiowywać.
mój plugin.ini:
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here
oraz plugins-bio.ini
; Biohazard plugins ; Core biohazard.amxx ; main plugin ; Sub-plugins bio_smokeflare.amxx ; transform smokegrenades into flares bio_radar.amxx ; shows the last survivor on the radar amx_parachute.amxx ;bio_antiblock.amxx ; allows users to go through teammates ;bio_boatescape.amxx ; adds customizability of various things on zm_boatescape customflashlight.amxx ; custom flashlight spawn_editor.amxx ; random spawn editorPozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych