Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem, nakładające się na siebie dźwięki (runda nożowa)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 pomen

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Offline

Napisano 25.12.2011 11:27

Po 45 sekundach rundy nożowej, odgrywany jest plik wav, lubi się on nakładać z Roundsoundem (mp3)
Myślę, że rozwiązaniem byłoby dodanie do kodu ers_enabled 0 gdzieś na początku i ers_enabled 1 gdzieś na końcu.
No właśnie, gdzieś... Proszę o pomoc, bo problem z pluginem irytuje graczy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 mlekowita

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2011 11:30

Myślę, że lepszym rozwiązaniem byłoby pauzowanie przez plugin round soundow. Spróbuje zrobić ale nie obiecuje. Podaj nazwę pluginu odpowiedzialnego za round sound.

#3 pomen

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Offline

Napisano 25.12.2011 11:34

alt_end_round_sounds.amxx
  • +
  • -
  • 0

#4 mlekowita

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2011 11:36

Sprawdź ;)


/*
* AMX Mod X script.
* Auto restart Knives by VikuS
* Skrypt powstał na bazie skryptu Auto-Restart by -ThX-
* Działa tylko pod AMXX
*
* amx_auto_rr_knives -- 1-ON 0-OFF
*
* CVAR: auto_rr_time <time> default 45
*
*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define SETHUDMSG set_hudmessage(000, 100, 255, -1.0, 0.25, 0, 6.0, 1.0, 0.1, 0.2, 4);
#define LEVEL_LEVEL ADMIN_CFG

new bool:AutoRR = true
new bool:knifeArena = false

public plugin_init()
{
register_plugin("Auto-Restart-Knives","0.2","VikuS")
register_dictionary("auto_restart_knives.txt")
register_concmd("amx_auto_rr_knives","auto_rr",LEVEL_LEVEL," - 1 : ON | 0 : OFF")
register_cvar("auto_rr_time","45")
register_event("TextMsg","restart_time","a","2&#Game_C")
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
return PLUGIN_CONTINUE
}

public auto_rr(id)
{
if (!(get_user_flags(id)&LEVEL_LEVEL)) {
client_print(id, print_console, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "NO_ACCESS")

return PLUGIN_HANDLED
}

new arg [2]
read_argv(1,arg,1)

if(equal(arg, "1"))
{
AutoRR = true
client_print(id,print_console,"[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "ENABLED")
}
else if(equal(arg, "0"))
{
AutoRR = false
client_print(id,print_console,"[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "DISABLED")
}
else if(!equal(arg, "1") || equal(!arg, "0"))
{
client_print(id,print_console,"amx_auto_rr_knives 1 = On | 0 = Off");
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public switchweapon(id)
{
if (!knifeArena)
return PLUGIN_CONTINUE

engclient_cmd(id,"weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE
}

public restart_time()
{
if (AutoRR==true)
{
new restart_time=get_cvar_num("auto_rr_time")

knifeArena = true
pause("ac","antirusher.amxx")
pause("ac","alt_end_round_sounds.amxx ")

SETHUDMSG
show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC",restart_time)

set_task(float(restart_time),"restart_map",0)
set_task(float(restart_time)-1,"restart_1s",0)
set_task(float(restart_time)-2,"restart_2s",0)
set_task(float(restart_time)-3,"restart_3s",0)
set_task(float(restart_time)-4,"restart_4s",0)
set_task(float(restart_time)-5,"restart_5s",0)

if (restart_time > 10)
{
set_task(float(restart_time)-10,"restart_10s",0)
}
if (restart_time > 15)
{
set_task(float(restart_time)-15,"restart_15s",0)
}
if (restart_time > 20)
{
set_task(float(restart_time)-20,"restart_20s",0)
}
if (restart_time > 30)
{
set_task(float(restart_time)-30,"restart_30s",0)
}
if (restart_time > 40)
{
set_task(float(restart_time)-40,"restart_40s",0)
}
if (restart_time > 50)
{
set_task(float(restart_time)-50,"restart_50s",0)
}
if (restart_time > 60)
{
set_task(float(restart_time)-60,"restart_60s",0)
}
}
}

public restart_60s()
{
SETHUDMSG
show_hudmessage(0,"%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_MIN",1)
}
public restart_50s()
{
SETHUDMSG
show_hudmessage(0,"%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC",50)
}
public restart_40s()
{
SETHUDMSG
show_hudmessage(0,"%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC",40)
}
public restart_30s()
{
SETHUDMSG
show_hudmessage(0,"%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC",30)
}
public restart_20s()
{
SETHUDMSG
show_hudmessage(0,"%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC",20)
}
public restart_15s()
{
SETHUDMSG
show_hudmessage(0,"%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC",15)
}
public restart_10s()
{
SETHUDMSG
show_hudmessage(0,"%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC",10)
}
public restart_5s()
{
SETHUDMSG
show_hudmessage(0,"%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC",5)
client_cmd(0,"spk vox/five")
}
public restart_4s()
{
SETHUDMSG
show_hudmessage(0,"%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC",4)
client_cmd(0,"spk vox/four")
}
public restart_3s()
{
SETHUDMSG
show_hudmessage(0,"%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC",3)
client_cmd(0,"spk vox/three")
}
public restart_2s()
{
SETHUDMSG
show_hudmessage(0,"%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC",2)
client_cmd(0,"spk vox/two")
}
public restart_1s()
{
SETHUDMSG
show_hudmessage(0,"%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC",1)
client_cmd(0,"spk vox/one")
}

public restart_map()
{
if (AutoRR==true)
{
set_cvar_float("sv_restart",1.0)
knifeArena = false
unpause("ac","antirusher.amxx")
unpause("ac","alt_end_round_sounds.amxx ")
set_task(2.0,"hudmess_show",0)
SETHUDMSG
show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "AUTOMATIC")
client_cmd(0,"spk misc/trabka.wav")
}
}

public hudmess_show()
{
set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2)
show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "NICE_GAME")
}

public plugin_precache()
{
precache_sound( "misc/trabka.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}


#5 pomen

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:57
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Offline

Napisano 25.12.2011 12:12

Dziwne plugin odpowiada na komendy /roundsound
ale nie zagrał dźwięku przy wygranej teamu, nawet plugin nożowy nie zagrał tego wav! :S
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych