Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Serwerowy Czat


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gh0st

    :)

  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 24.12.2011 22:23

*
Popularny

Serwerowy Chat

Gh0st && byCZEK


opis
Przedstawiam wam nowy serwerowy Chat by Gh0st & byCZUS
Plugin zapisuje wszystko co ktoś napisał na czacie ^^.
ten serwerowy chat różni się od czatu speedkilla.

1. (www) Zawiera on rozbudowane panel administracyjny.
  • Blokowanie Osób.
  • Usuwanie wpisów.
  • Cenzura słów.
  • Ustawienia Skryptu
  • Oczyszczanie bazy danych ( zalecane co 2-3 dni )
2. ( plugin ) Wiadomości z czatu zapisywane są 1x na mapę. Nie że za każdym napisaniem na sayu wysyła do mysql polecenie o dodanie rekordu bo przy 32 slotach to była by ostra jazda ^^.

3. ( www ) data zapisywana jest w formacie unixowym :
get_systime()

time()
Co umożliwia praktycznie wszystyko począwszy od opcji w panelu administracyjnym ^^ która dotyczy usuwania starych wpisów .

4. ( www ) Dodano paginator3000


instalacja
Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X
+
Cvary
amx_chat_host "localhost" // host bazy danych
amx_chat_user "root" // user bazy danych
amx_chat_pass "" // haslo bazy danych
amx_chat_base "test" // nazwa bazy danych

Aby plugin działał poprawnie należy pierwsze zainstalować go ze strony www.
Czyli wgrywamy wszystko na FTP i wchodzimy na stronę. Powinno załadować nam formumlarz instalacyjny.

inne informacje
Skrypt można spokojnie używać, byCZUS przetestował go na swoich serwerze ( szacun za odwage xD ), no i wszystko ładnie śmigało.
W przyszłym czasie. Prawdopodobnie niebawem ale na pewno w tym roku dodam jeszcze system emoticonek i rozbuduje to trochę na opcje typu ocenianie piszących / komentowanie ich / no i wiele innych. No i może kiedyś dodam połączenie z amxbansem za zbyt częste używanie wulgaryzmów banowanie na x minut ^^

Dołączona grafika

Jakie ss łapcie livedome:
LocalHost
dane do panelu
byCZEK
test
Byczus jeśli to czytasz to włącz na chwile plugin żeby dodało parę wpisów do bazy danych xD

Dziękuje za uwagę i zachęcam do komentowania

UPDATE PLUGINU: KLIK

Załączone pliki

  • Załączony plik  amxx.rar   6,69 KB  232 Ilość pobrań
  • Załączony plik  www.rar   80,42 KB  261 Ilość pobrań

Użytkownik Gh0st edytował ten post 25.12.2011 20:24

  • +
  • -
  • 12

#2 nns

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:33
  • GG:
  • Lokalizacja:****
Offline

Napisano 24.12.2011 22:36

Ładny prezent pod choinkę, tylko nie bardzo rozumiem co on robi? Bo zrozumiałem ,że zapisuje wszystko to co gracze napiszą do bazy danych, czy dobrze zrozumiałem? Jeśli tak to fajny system tylko jakie to może miec pożyteczne zastosowanie?
  • +
  • -
  • 0

#3 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 24.12.2011 22:37

Zamiast marudzić, ciesz się z nami.
Poza tym skoro sądzisz że to ci się nie przyda to zamknij drzwi i nie trzaskaj.

Użytkownik Gh0st edytował ten post 24.12.2011 22:38

  • +
  • -
  • 2

#4 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.12.2011 23:09

Ładna niespodzianka jak na święta. Oczywiście kodzik przejrzysty jak na byczusia :D
Przydatne, lecz czekam na wersje końcową (mowa tutaj o pomysłach autora)
  • +
  • -
  • 0

#5 Rob Zombie `

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 153
Profesjonalista

  • Postów:320
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Kozienice
Offline

Napisano 24.12.2011 23:22

no fajniusie ale poczekam na wersje opisaną w inne informacje ;P
  • +
  • -
  • 0

#6 WooHooo

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Dmian
  • Lokalizacja:Skad ten SKill
Offline

Napisano 25.12.2011 13:01

zasysam to :)

#7 janes123

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:21
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 25.12.2011 14:39

działa tylko jest jeden problem wysyła mi tez powiadomienia serwera np. next map itd
  • +
  • -
  • 0

#8 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 25.12.2011 15:11

To nie problem. ^^
Czekam ba byCZUS'ia aż zrobi wersje która nie będzie łapać takich komend.
  • +
  • -
  • 1

#9 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 25.12.2011 15:43

Blokowane słowa dodajemy w taki sposób jak tu:

new const block[][] = {
"timeleft", "nextmap"
}


1.0 - pierwsze wydanie pluginu.
1.1 - dodanie cvarow SQL, naprawa wykrywania admina
1.2 - dodanie blokowanych slow, blokada slow zaczynajacych sie od /

Załączone pliki


Użytkownik byCZUS edytował ten post 25.12.2011 15:45

  • +
  • -
  • 4

Dziękuje, dobranoc.


#10 Why?!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:139
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 25.12.2011 16:12

Gdy próbuję zainstalować na WWW, wywala mi taki błąd:

Warning: file(head.tpl) [function.file]: failed to open stream: No such file or directory in /home/why96/domains/cs-cpg.pl/public_html/logi/class/classTemplate.phpon line 7

Warning: implode() [function.implode]: Invalid arguments passed in /home/why96/domains/cs-cpg.pl/public_html/logi/class/classTemplate.php on line 7
Nie mozna zaladowac pliku jezykowego [ ./lang//global_lang.php ]

Użytkownik Why?! edytował ten post 25.12.2011 16:12

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Chcesz wygrać klucz CS 1.6? Wejdź http://skillarena.co...c.php?p=552#552

#11 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 25.12.2011 16:41

@up.
Złe dane mysql. Bo nie pobiera ustawień z bazy danych.
  • +
  • -
  • 2

#12 Why?!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:139
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 25.12.2011 17:35

Działa poprawnie po wpisaniu localhost do adresu bazy

Użytkownik Why?! edytował ten post 25.12.2011 17:38

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Chcesz wygrać klucz CS 1.6? Wejdź http://skillarena.co...c.php?p=552#552

#13 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 25.12.2011 17:39

Czasami to ja myśle, po co ja tu wstawiam te skrypty jak i tak przyjdzie i ci taki napisze że wie lepiej od ciebie.

Złe dane mysql. Bo nie pobiera ustawień z bazy danych.


Złe dane mysql = nie pobiera ustawien danych
nie pobrało ustawień = No such file or directory
No such file or directory = nie można znaleźć pliku w podanej lokalizacji ponieważ podałeś złe dane i nie pobrało ustawień z bazy danych !

Pokaż mi plik data.php

@up...
No i widzisz. Zastanów się 100x zanim coś napiszesz.

Użytkownik Gh0st edytował ten post 25.12.2011 17:43

  • +
  • -
  • 0

#14 Why?!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:139
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 25.12.2011 17:56

No i widzisz. Zastanów się 100x zanim coś napiszesz.


Tylko czemu nie działało jak było wpisane w adres cs-***.pl?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Chcesz wygrać klucz CS 1.6? Wejdź http://skillarena.co...c.php?p=552#552

#15 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.12.2011 18:08

Można to przerobić i zastosować tak aby, np. z shoutboxa na forum pisać z kimś w grze.
  • +
  • -
  • 0

#16 ToJaTwojTelefon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 72
Pomocny

  • Postów:87
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 25.12.2011 18:28

Fili:P ma nie głupi pomysł. A co do pluginu to zauważyłem, że na stronie można dać kilka takich samych słów cenzurowanych w PA.
  • +
  • -
  • 0

#17 Gh0st

    :)

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 852
Czempion

  • Postów:920
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 25.12.2011 18:46

Można to przerobić i zastosować tak aby, np. z shoutboxa na forum pisać z kimś w grze.

Nie, przynajmniej tym pluginem. Sb musiał by być odświeżany co sekundę. A plugin zapisuje do bazy 1x na mapę.
  • +
  • -
  • 0

#18 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 04.01.2012 13:10

Chyba coś nie działa bo wgrałem pliki www jako chatserwera i zainstalowałem po czym odświeżyło się i skasowałem plik install.php to mi mimo wszystko jak wpiszę: twojastrona.pl/plikiserwera/ to doda się do tego install.php...nawet cookies usunąłem i dalej tak samo

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#19 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.02.2012 12:26

Myślałem, że lepiej to jest zrobione ^ ^
Na koniec mapy baza jest zasypywana insertami, nie lepiej było tego zrobić mniej więcej w taki sposób
public plugin_end() {
new nick[64], sid[33], ip[20], msg[192], sql[2048], temp[512], len1, len2, len3, size;

size = ArraySize(gNick);

len1 = formatex(sql, 2047, "INSERT INTO `srv_czat` VALUES ");
len3 = len1;
for(new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(gNick, i, nick, 63);
ArrayGetString(gSid, i, sid, 32);
ArrayGetString(gIP, i, ip, 19);
ArrayGetString(gMsg, i, msg, 191);

len2 = formatex(temp, 511, "(NULL, ^"%s^", ^"%s^", ^"%s^", ^"%s^", %d, %d, %d, %d),", nick, sid, ip, msg, ArrayGetCell(gRanga, i), ArrayGetCell(gTeam, i), ArrayGetCell(gTime, i), ArrayGetCell(gType, i));

if(len1 + len2 >= 2048) {
sql[strlen(sql)-1] = 0;
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "handleStandard", sql);

len1 = formatex(sql, 2047, "INSERT INTO `srv_czat` VALUES ");
}
else {
len1 += formatex(sql, 2047, "%s%s", sql, temp);
}
}
if(len1 > len3) {
sql[strlen(sql)-1] = 0;
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "handleStandard", sql);
}
}

tylko oczywiście trzeba by to najpierw przetestować chociażby w taki sposób, że zamiast zapytania do bazy, tworzyło by plik na serwerze, wtedy będzie widać jak zapytania wyglądają. Do tego ja bym tutaj inaczej użył te dynamiczne tablice. I jeszcze tak się zastanawiam, co się będzie działo, jak w nicku, czy w tekście napisanym przez gracza będą jakieś znaki specjalne, czy chociażby to ^", wypadało by w nicku i tym tekście każdy znak ' zamienić na \' i wtedy na koniec mapy powinno to wyglądać tak
public plugin_end() {
new nick[64], sid[33], ip[20], msg[192], sql[2048], temp[512], len1, len2, len3, size;

size = ArraySize(gNick);

len1 = formatex(sql, 2047, "INSERT INTO `srv_czat` VALUES ");
len3 = len1;
for(new i = 0; i < size; i++) {
ArrayGetString(gNick, i, nick, 63);
ArrayGetString(gSid, i, sid, 32);
ArrayGetString(gIP, i, ip, 19);
ArrayGetString(gMsg, i, msg, 191);

len2 = formatex(temp, 511, "(NULL, '%s', '%s', '%s', '%s', %d, %d, %d, %d),", nick, sid, ip, msg, ArrayGetCell(gRanga, i), ArrayGetCell(gTeam, i), ArrayGetCell(gTime, i), ArrayGetCell(gType, i));

if(len1 + len2 >= 2048) {
sql[strlen(sql)-1] = 0;
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "handleStandard", sql);

len1 = formatex(sql, 2047, "INSERT INTO `srv_czat` VALUES ");
}
else {
len1 += formatex(sql, 2047, "%s%s", sql, temp);
}
}
if(len1 > len3) {
sql[strlen(sql)-1] = 0;
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "handleStandard", sql);
}
}

I jeszcze tak podsumowując pierwszy post

2. ( plugin ) Wiadomości z czatu zapisywane są 1x na mapę. Nie że za każdym napisaniem na sayu wysyła do mysql polecenie o dodanie rekordu bo przy 32 slotach to była by ostra jazda ^^.

I tak jest ostra jazda, ale na koniec mapki ^^
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych