Czy może ktoś pokazać jak (dokładnie) dodać nową klasę? Nie chodzi mi o szybkie dodawanie klasy, który jest w tutorialach.
refresh
refresh
refresh..
refresh
refresh
refresh
refresh
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dodawanie klas
Temat rozp.
darus10455
, 07.01.2012 00:31
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.01.2012 00:31
#2
Napisano 07.01.2012 00:35
To o jaki? Dodaj jak na poradnikach znajdujacych sie tutaj na forum...
#3
Napisano 13.01.2012 00:09
w kazdym tutorialu na amxx.pl nie dzialaja mi nowe klasy
refresh
refresh
#4
Napisano 13.01.2012 15:14
widocznie coś źle robisz.
#5
Napisano 13.01.2012 19:59
To
Teraz znajdz
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter } new Race[9][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca" } new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }Zamień na
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter, Twoja_Nazwa_klasy } new Race[10][18] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Łowca", "Twoja_Nazwa_klasy" } new race_heal[10] = { 125,150,125,150,155,115,170,145,140, Twoje_hp_klasy }
Teraz znajdz
new player_class_lvl[33][9] new player_class_lvl_save[33] new player_xp_old[33] new database_user_created[33] new srv_avg[9] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1}Zamień na
new player_class_lvl[33][10] new player_class_lvl_save[33] new player_xp_old[33] new database_user_created[33] new srv_avg[10] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}Znajdź
public select_class(id,lx[]) Zamień w niej
for(new i=0;i<8;i++)na
for(new i=0;i<9;i++)Znajdź
public select_class_menu(id, key)Dodaj po
case 7: { player_class[id] = Hunter g_GrenadeTrap[id] = 1 }Dodaj po
case 8: { player_class[id] = Twoja_Nazwa_Klasy }Znajdz
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")dodaj po
case Twoja_Nazwa_Klasy: { show_hudmessage(id, "[Twoja_Nazwa_Klasy] Co Dostanie") funkcja co ma dostac klasa jak sie naladuje na nozu }Jeszcze zamien wszystkie 3
for(new i=1;i<9;i++)na
for(new i=1;i<10;i++)i (wszystkie)
new lx[9]na
new lx[10]no i oczywiscie odblokuj cvary
Użytkownik xdx551 edytował ten post 14.01.2012 09:50
#6
Napisano 13.01.2012 21:48
Ok dzięki, masz +. Teraz tego nie sprawdzę, ponieważ serwer minecraft robie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych