←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Problem z klasą Partyzant

  • +
  • -
ManieK13 - zdjęcie ManieK13 21.12.2011

Witam mam problem z klasą partyzant crash'uje mi serwer. Podejrzewam że trzeba usunąć: register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
tak wyczytałem tutaj na forum. Problem w tym że jak to usuwam to nie mogę skompilować ani lokalnie i na tej stronie w kompilatorze. Będę wdzięczny jeśli ktoś usunie tą linijkę i skompiluje mi te .sma. Dzięki za zainteresowanie tematem. Pozdrawiam

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new const nazwa[] = "Partyzant";
new const opis[] = "Zmniejszona widocznosc";
new const bronie = 1<<CSW_P90 | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik ManieK13 edytował ten post 21.12.2011 22:32
Odpowiedz

  • +
  • -
HaDeS From HELL - zdjęcie HaDeS From HELL 22.12.2011

podaj logi przed crashem.
Odpowiedz

Nenczoks - zdjęcie Nenczoks 22.12.2011

Spróbuj tak:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Partyzant";
new const opis[] = "Zmniejszona widocznosc";
new const bronie = 1<<CSW_P90 | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 65;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}



P.S: Eventy nie powodują crashów.
Odpowiedz