Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Kapral - 1/3 na spowolnienie + 15 hp co 1 s - nie działa

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.12.2011 20:24

Chciałbym, aby ta klasa spełniała funkcje tj. w opisie, ponieważ ani nie zabiera 15 hp co sekunde, ani nie spowalnia po strzale. (0 errorlogow)
promieniotworczy okrag - http://amxx.pl/topic...k-fala-smierci/
1/3 szansy na spowolnienie - http://amxx.pl/topic...rkow-by-czyzyk/ (pociski oslabiajace)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>

#define FALA_SMIERCI 7845

#define OBRAZENIA 15 //tu mozesz zmienic wartosc zadawanych obrazen na sec
#define CZAS_OBRAZEN 10 //tu mozesz zmienic czas efektu (w sec.)

new sprite_white

new const nazwa[] = "Kapral";
new const opis[] = "Masz 1/3 szansy na spowolnienie wroga oraz promieniotworczy okreg, ktory zabiera HP";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new const obrazenia = 5;

new ilosc_fal[33] = 0
new czas_obrazen[33]
new bool:ma_klase[33]
new czas[33], zwolnienie[33]

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, obrazenia);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 1)
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public plugin_precache()
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");

public TakeDamage(this, idattacker, Float:damage)
{
new liczba = random_num(1, 3)

if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(ma_klase[idattacker] && damage>0 && liczba==3 && !zwolnienie[this])
{
zwolnienie[this] = true
czas[this] = 10
set_task(1.0, "Ticker", this, _, _, "b")
return PLUGIN_HANDLED

}
return PLUGIN_HANDLED
}

public Ticker(id)
{
czas[id]--
if(czas[id] > 0 )
{
set_user_maxspeed(id, (get_user_maxspeed(id))-5.0)
} else {
remove_task(id)
}
}

public Poczatek_Rundy(id)
{ if(ma_klase[id])
zwolnienie[id] = false
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
ilosc_fal[id] = 5 //tu wpisz ilosc fal na runde
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
ilosc_fal[id]=0
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE

ilosc_fal[id]--;

new iOrigin[3];
get_user_origin(id, iOrigin);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 300 );
write_coord( iOrigin[2] + 300 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 120 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 100 );
write_byte( 4 );
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new vic = entlist[i];

if (is_user_alive(vic) && get_user_team(id) != get_user_team(vic)){
czas_obrazen[vic] = CZAS_OBRAZEN
set_task(1.0, "FalaSmierci_task", vic+FALA_SMIERCI, _, _, "b")
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public FalaSmierci_task(id)
{
id -= FALA_SMIERCI
czas_obrazen[id]--
set_user_health(id, (get_user_health(id)-OBRAZENIA))
if(!(is_user_alive(id)) || !(is_user_connected(id)) || czas_obrazen[id] <= 0){
if(task_exists(id+FALA_SMIERCI)) remove_task(id+FALA_SMIERCI)

return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public ResetHUD(id)
ilosc_fal[id] = 5


ref

ref
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych