+10% z ak, screen shark. Nie mogę skomplik...
foreveralone
17.12.2011
Byłbym wdzięczny, jakbyście naprawili to, co ja źle zrobiłem. -.-
Załączone pliki
Why?!
17.12.2011
Nie wiem skąd ci się taki syf w .sma zrobił...
Masz:
Użytkownik Why?! edytował ten post 17.12.2011 23:52
Masz:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #include <fun> #include <engine> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Instructor"; new const opis[] = "+10% dmg z AK47, 1/4 szansy, ze wrogowi zacznie sie trzasc ekran"; new const bronie = (1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 25; new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Instructor] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); return COD_CONTINUE; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AK47) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Why?! edytował ten post 17.12.2011 23:52
foreveralone
18.12.2011
/tmp/textan1Q33.sma(3) : fatal error 100: cannot read from file: "codmod"
To błąd, jeden ale jest.
To błąd, jeden ale jest.
radim
18.12.2011
Nie masz codmod.inc w folderze include kompilatora. Najlepiej to kompiluj pluginy tutaj http://amxx.pl/kompilator/