Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.12.2011 23:33
Byłbym wdzięczny, jakbyście naprawili to, co ja źle zrobiłem. -.-
#2
Napisano 17.12.2011 23:40
Nie wiem skąd ci się taki syf w .sma zrobił...
Masz:
Masz:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #include <fun> #include <engine> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Instructor"; new const opis[] = "+10% dmg z AK47, 1/4 szansy, ze wrogowi zacznie sie trzasc ekran"; new const bronie = (1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 25; new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Instructor] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); return COD_CONTINUE; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AK47) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Użytkownik Why?! edytował ten post 17.12.2011 23:52
#3
Napisano 17.12.2011 23:58
No dobra, dobra. Ale i tak się nie komplikuje :<
#4
Napisano 18.12.2011 00:07
Mnie się kompiluje
Załączone pliki
#6
Napisano 18.12.2011 10:46
/tmp/textan1Q33.sma(3) : fatal error 100: cannot read from file: "codmod"
To błąd, jeden ale jest.
To błąd, jeden ale jest.
#7
Napisano 18.12.2011 11:52
wgraj do kompilatora include codmod.inc
#8
Napisano 18.12.2011 12:04
Nie masz codmod.inc w folderze include kompilatora. Najlepiej to kompiluj pluginy tutaj http://amxx.pl/kompilator/
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#9
Napisano 18.12.2011 12:32
Dobra, już ogarniam kompilacje, ale ten screen shark nie działa..
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia , 12.02.2023 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych