Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Umarli - obrażenia które doprowadziły do śmierci


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 17.12.2011 23:10

Witam. Czy od zmarłego może być przeciwnik ale również kolega z teamu jeżeli leży(martwy) można pobrać jego ostatnie obrażenia, chodzi mi tu o śmiertelny cios ?


edit@
stock find_dead_body(id)
{
    static Float:origin[3]
    pev(id, pev_origin, origin)
    
    new ent
    static classname[32]    
    while((ent = fm_find_ent_in_sphere(ent, origin, get_pcvar_float(cvar_revival_dis))) != 0)
    {
        pev(ent, pev_classname, classname, 31)
        if(equali(classname, "fake_corpse") && fm_is_ent_visible(id, ent))
        return ent
    }
    return 0
}
mogę się posłużyć tym stockiem ?

Użytkownik KariiO edytował ten post 18.12.2011 00:28

  • +
  • -
  • 0

#2 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 194
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 18.12.2011 07:59

Ten stock służy jedynie do odnalezienia trupa. Nie możesz odczytać jego ostatnich obrażeń. No chyba, że w funkcji będziesz na bieżąco przechwytywał obrażenia, i ewentualnie zapisywał.
  • +
  • -
  • 1
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.12.2011 12:10

Ten stock służy jedynie do odnalezienia trupa. Nie możesz odczytać jego ostatnich obrażeń. No chyba, że w funkcji będziesz na bieżąco przechwytywał obrażenia, i ewentualnie zapisywał.

Fakt.
Wpadłem na pomysł choć nie wiem czy to zadziała no ale może akurat:
W evencie od obrażeń (TakeDamage) pobierać obrażenia i odejmować je od ofiary jeżeli jej hp bd. wynosić 0 lub będzie mniejsze od 0 wtedy wartość obrażeń zapisuję do jakieś tam zmiennej od ofiary a potem normalnie odczytam. Powinno zadziałać.
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 979
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.12.2011 15:58

Bez odejmowania po prostu łap ham_takedamage i zapisuj sobie zadane obrażenia jak gracz jest nieżywy to sobie nie zapisuj dzięki temu będziesz miał ostatnie uderzenie
  • +
  • -
  • 1

#5 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.12.2011 19:24

Czyli prosty if jeżeli ofiara nie żyje to ma zapisać obrażenia i tyle wystarczy ?
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 979
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.12.2011 19:28

nie ham_takedamage w pre jest wywoływane jest wywoływany przed zadaniem dmg jeśli gracz żyje to zapisuj jak już nie żyje to nie zapisuj
  • +
  • -
  • 1

#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.12.2011 19:52

Ale w hamie jest tak jakby dmg na "czysto", które w rzeczywistości będzie inne jeśli ofiara będzie miała kamizelkę. Czyli tak naprawdę nie będzie to pokazywać prawdziwych obrażeń, tylko takie jakie by były, gdyby ofiara nie miała kamizelki.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 18.12.2011 19:59

a po co do tego ham ?? zwykly event damage wez i zapisuj kazde dmg do tablicy i w tablicy bedziesz miec zawsze ostatni dmg potem sprawdzasz czy gosc jest zywy jak cos robisz z wartoscią z tablic jesli jest martwy to w tablicy masz ostatni dmg
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.12.2011 20:28

public Damage(id)
{
    if (is_user_connected(id))
    {
        new weapon
        new bodypart
        new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
        
        if(attacker_id!=0 && attacker_id != id && get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id) && is_user_connected(attacker_id))
        {
            new damage = read_data(2)
            new zycie_ofiary = get_user_hp(id)-damage
            if(zycie_ofiary>0 || zycie_ofiary==0) last_hit[id] = damage
        }
    }
}
?
  • +
  • -
  • 0

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 18.12.2011 20:33

bez sensu

nie prosciej poprostu zamiast tego if'a durnego dac
last_hit[id]=damage
?? przeciez jak juz zginie to nie dostanie wiecej obrazen

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 18.12.2011 20:33

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.12.2011 20:47

bez sensu

nie prosciej poprostu zamiast tego if'a durnego dac

last_hit[id]=damage
?? przeciez jak juz zginie to nie dostanie wiecej obrazen

Chciałem tak zrobić ale czy takie coś nie będzie obciążało serwera ? Skoro jest tyle ludzi, tyle śmierci itd... ?
  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 979
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.12.2011 20:50

:giggle: założe się że masz w pluginach na serwerze kod wywoływany w prethink / postthink a ta funkcja jest wywoływana nawet 100 razy na sekundę a serwer i tak ci działa ;)
  • +
  • -
  • 1

#13 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.12.2011 20:51

To co zrobiłeś, chyba bardzie "przeciąża" serwer, choć tak naprawdę takie coś musiało by być kompletnie źle napisane (niekończące się pętle, itp.), żeby było jakieś widoczne przeciążenie serwera.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#14 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.12.2011 21:10

Ok, dzięki wszystkim za pomoc. Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

#15 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 979
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.12.2011 21:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych